تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
وقت دفاع از جنایات عربستان هم رسید!
وبسایت اصلی باند رجوی دمی آرامش ندارد و بقول ما آذربایجانی ها، آبرو را خورده وحیا را انداخته است! تقلاهای مذبوحانه ی این باند وطن فروش بجایی رسیده است که حتی حاضر شده اند به عربستان بعنوان مرتجع ترین کشور جهان هم صدآفرین بگویند که بخاطر خیانت در کاهش قیمت نفت، ضربتی برملت خود ودیگران وازجمله” خلق قهرمان ایران”میزند.
از شاه حسین اردنی تا خوش رقصی برای شیوخ مرتجع عربستان
مریم قجر در این پیام بند را آب داده و عنوان نمود که ملک عبدالله از شوهر دومش برای سفر به ریاض و… کازابلانکا دعوت به عمل آورده است. مریم قجر برای اینکه سرسپردگی خود را به پادشاه جدید نشان دهد بعد از چند روز اطلاعیه ای را در تلویزیون خود پخش نمود که پادشاه قبلی از رجوی تقدیر به عمل آورده است. اگر مریم قجر قدری هم متوجه بود آیا این حمایت و تقدیر نشان از دشمنی و کینه توزی علیه مردم ایران دارد؟
اسلام واقعی یا اسلامی از مدل شیوخ عربستان
آیا دیدگاه رجوی مانند همان شیوخ مرتجع عربی در مورد زنان نیست که مردان باید دارای حرمسرا باشند و زنان نیز همانند کنیزان در خدمت مرد باشند؟ چرا وقتی در عربستان فرد مجرم را در ملا عام گردن می زنند و شما آن را نمی بینید و خودتان را به کری و کوری می زنید. چرا وقتی در ایران مجرمی به اعدام محکوم می شود دم از حقوق بشر زده و اطلاعیه های سریالی داده که وای در ایران حقوق بشر نقض شده است بهتر است خودتان را گول بزنید این دم جنباندن برای شیوخ مرتجع منطقه چیزی برای شما ندارد.
شما ضعیف تر ازآنید که بتوانید ازاین تضادها استفاده کنید!
درهر صورت، رئیس جمهور وکنگره ی آمریکا با استفاده از اختیارات قانونی شان عمل میکنند واینکه کدام موفق میشوند، به تناسب قوا واوضاع جهانی درهر لحظه ی خاص بستگی دارد که ما هم مثل مجاهدین رجوی، قادر به پیش گویی درست وعلمی دراین مورد نبوده و واقعا نمیدانیم که روند امور درآینده ی حتی خیلی نزدیک چه خواهد شد ولی چیزی را که میدانیم عبارت ازاین است که هرکدام ازطرفین ماجرا حرف خود را به کرسی بنشانند، چیزی عاید فرقه ی رجوی نخواهد شد!
متحدین رجوی در عراق کجایند؟ متحدین فعلی چه کسانی هستند؟
با گذشت زمان و با همکاری آمریکایی ها برای ورود نیروهای اجتماعی عراقی به اشرف، این ستاد هر روز وسیعتر شد تا جاییکه گاه بیش از 20000 نفر را به اشرف دعوت می کردند و برای هر دعوت (بجز پول نقدی که به شیخ یا کدخدا داده می شد)، مقداری پول و یا گوشت و مواد اولیه غذایی هم به شیخ آن شهرک یا روستا اختصاص می دادند. همچنین مقداری پول نقد هم به کانال آن منطقه می دادند و خرج رفت و برگشت اهالی را هم حساب می کردند.خلاصه اینکه هزینه هنگفتی را طلب می کرد. این کار ستاد اجتماعی از سال 83 شروع شد و تا سال 87 ادامه داشت البته هر دوره ای تغییراتی در فعالیت ها بود.
چه کسی حسرت آویختن به آمریکا را دارد؟؟؟
ما با چشم و گوش خودمان دیدیم و شنیدیم وقتی که نمایندگان کنگره آمریکا از شما حمایت می کنند چگونه شیپورهای پیروزی با نام و نمایش پرچم ایران بصدا در می آورید که گویی فتح و المبین کرده اید… حال بگویید چه کسی حسرت آویختن به آمریکا را دارد؟؟؟ البته تا کنون شیشه عمر تشکیلاتی شما در دستان آمریکا بوده اما دیدید که بور شدید و حتی آمریکا هم موفق به نجاتتان از فروپاشی نشد؟!
خوش خدمتی برای تحریم یک ملت ۷۰ میلیونی چه نام دارد؟
رجوی ها از تحریم هایی حمایت می کنند که آنقدر ظالمانه اند که حتی بعضا بر اساس آن مانع از ادامه تحصیل دانشجویان ایرانی در برخی کشورهای غربی شده اند. تحریم هایی که هدفش قطع نان مردم ایران است. اگر عدم ورود «مقدار کمی بنزین» که اساسا هیچ تاثیر جدی نمی تواند برای تردد در یک محیط 500 متر در 500 متر داشته باشد «محاصره ظالمانه» است، پس تحریم ها علیه یک ملت 70 میلیونی را چه باید گفت؟ و آیا تلاش برای صاف کردن راه این تحریم ها را جز جنایت بزرگ و خیانت عظیم می توان نامید؟
بگو دوستت کیست تا بگویم تو کیستی!
پس اظهار شادمانی تان ازاین اظهارات غیرقانونی وجنگ طلبانه ی جان بولتن وحشی نشان میدهد که فکر میکنید که این اظهارات وافکار غیر انسانی او بنفع شماست وتصمیم گرفته اید اگر دست داد با موافقت با تمامی امر ونهی های آمریکا که جز به تمامی جهان راضی نیست، به حکومتی مزدور بدل شوید؟!
هدیه خصوصی مسعود رجوی برای تولد صدام حسین
در فاصله بین سالهای ۷۳ تا ۷۵ که من در عراق بودم و من را به تبعیدگاه رمادیه فرستاده بودند تا نابودم کنند فکر کنم سال ۷۴ (۱۹۹۵) بود که تلویزیون عراق اعلام کرد که مسعود رجوی رئیس مجاهدین خلق برای روز تولد سیدالرئیس صدام حسین یک فرش ایرانی هدیه فرستاده است!
از قلاده های طلائی صدام تا قلاده های چرمی تل آویو
برگردیم به قلاده های طلائی صدام قلاده های صدام در زمان جنگ برای اطلاعات تحرکات سربازان ایرانی شل میشد تا جایی این قلاده ها شل میشد که تاثیرات بمباران های شیمیائی و تعداد کشته های سربازان ایرانی توسط بمب های شیمیائی دادن گرا و تصحیحات برای موشک باران شهر های ایران وضعیت نفتی ایران و چاههای نفت ایران تمام عملیات های پارتیزانی رجوی متمرکز بود بر روی انفجار لوله ای انتقال نفت ایران الان می فهمم که حرف پرفسور میشل چقدر واقعیت دارد رجوی خوب می دانست که انفجارات لوله های نفت تاثیر مستقیم در زندگی مردم عادی دارد
سقوط که شروع شد، تا قعر خواهد رفت!
تاحدی که ما از پروسه ی آن در سازمان مجاهدین خلق سراغ داریم، از همان نوع متشابه التغییر تند شونده بوده واین سقوط از حرکات ایذائی خیابانی شروع شده وسپس به درگیری های فیزیکی وآنگاه مسلحانه انجامید وسر از ایجاد جبهه ی واحد با کشور متخاصم واشغال کننده ی خارجی درآورد. این روند با تحریک کشورهای مرتجع ونیز قدرت های سلطه گر جهانی برای تحریم ظالمانه ی هرچه بیشتر هموطنان ازطرف آنها وجاسوسی حقیرانه ی هسته ای بنفع آنها که دستمایه های بیشتری برای عقب نگه داشته شدن ما بدان ها میدهد، ادامه دارد و با عطف نظر به سوابق موجود، نشان میدهد که این شیوه ی مرضیه ی وطن فروشی!! را سربازایستادن نیست.
حمایت برخی کشورهای عربی از مجاهدین
بر اساس گزارش سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر کشورهایی نظیر عربستان، امارات، کویت و بحرین به حمایتهای مالی زیاد از گروه تروریستی مجاهدین و آموزش عناصر این گروه در داخل کشورهای حوزه خلیج فارس برای فعالیت علیه ایران میپردازند. زیدان القنائی، رییس دفتر مشورتی این سازمان گفت که امارات عناصر و اعضایی از گروه تروریستی مجاهدین را برای آموزش جهت اقدامات خرابکارانه علیه ایران به کشورهای اروپایی از جمله فرانسه فرستاده است.

