جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
  • رجوی، تجسم عینی خیانت در همه زمینه ها – قسمت سوم 24 خرداد 1405

    قبح زدایی از مزدوری برای صدام
    رجوی، تجسم عینی خیانت در همه زمینه ها – قسمت سوم

    در قسمت های پیشین گفتم که یکی از تعاریف خیانت چنین است «خیانت عبارت است از سوءاستفاده از اعتماد شخص یا یک گروه و انجام عملی که آن‌ها را از لحاظ مادی یا معنوی متضرر سازد.» و خیانت در لغت مشتق از «خَوَن» به معنای مخالفت با حق و پیمان در پنهانی است. همچنین خیانت […]

خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ 18 خرداد 1405

خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ

مگر مزدوری شاخ و دُم دارد 12 شهریور 1392

مگر مزدوری شاخ و دُم دارد

آیا اعمال رجوی ها در اینکه به هر قیمت جنبش های اسلامی آزادی خواه (بطور کلی) و جنبش های حامی ایران را (بطور خاص) بنیادگرا (به مفهوم متحجر) نامیده و ایران را کانون الهام آنان معرفی کنند، غیر از این است که می خواهند متحجران واقعی همچون وهابیون، تکفیری های تروریست و جنایتکاران و آدم خوارانی که در سوریه با پول و امکانات عربستان دست به جنایت می زنند و علیه مردم سوریه سلاح شیمیایی بکار می گیرند را از این مارک مبرا کنند؟

عوامفریبی هم حدی دارد، مریم قجر!!! 10 شهریور 1392

عوامفریبی هم حدی دارد، مریم قجر!!!

آیا همراهی امروز رجوی ها با آمریکا و تروریست هایی که خود متهم به استفاده از سلاح شیمیایی علیه مردم سوریه هستند، و درخواست رجوی ها از غربی ها برای حمله به سوریه و ایران، آیا روی دیگر سکوت تایید آمیز و همکاری رجوی ها با صدام در زمان حمله شیمیایی او با کمک آمریکا بر علیه ایران و حتی مردم خودش نیست؟

«خوابگردها» و افشای اسرار ارتباط رهبران مجاهدین با نهادهای اطلاعاتی عراق 04 شهریور 1392

«خوابگردها» و افشای اسرار ارتباط رهبران مجاهدین با نهادهای اطلاعاتی عراق

هم‌زمان با 8 شهریور روز «مبارزه با تروریسم» مرکز اسناد انقلاب اسلامی از کتاب «خوابگردها» با محوریت افشای ارتباط رهبران سازمان مجاهدین خلق ایران با نهادهای اطلاعاتی، نظامی عراق رونمایی می‌کند. این مؤسسه در جدیدترین اثر خود به انتشار کتاب «خوابگردها» (ارتباط رهبران سازمان مجاهدین خلق ایران با نهادهای اطلاعاتی، نظامی عراق) که برگرفته از گنجینه گرانبهایی از اسناد شنیداری ـ دیداری ارتباط سازمان مجاهدین خلق با سرویس اطلاعاتی عراق است، اقدام کرده است.

به بهانه سالگرد اشغال کویت توسط صدام دیکتاتور 30 مرداد 1392

به بهانه سالگرد اشغال کویت توسط صدام دیکتاتور

رجوی ها با کتمان آنچه در هنگام اشغال کویت به عنوان یک کشور مستقل و مسلمان توسط صدام انجام دادند، حالا رنگ عوض کرده و حامی مسلمانان و کشورهای منطقه شده اند!! و نسبت به اشغال این کشورها توسط ایران هشدار می دهند!!

پیشرفت و ترقی ایران و ایرانی، خاری در چشم رجوی 27 مرداد 1392

پیشرفت و ترقی ایران و ایرانی، خاری در چشم رجوی

جست و خیز ابلهانه فرقه رجوی شاید جای کمی تامل و درنگ داشته باشد. که، چرا باید این موضوعات آنقدر برایش مهم باشد که تمام تبلیغات خود را به این صورت روی منافع ملی ایران و ایرانی، که رسیدن به مراتب بالای علم و فناوری در همه جهات است، متمرکز نماید.مگر نه این است که، پیشرفت و ترقی علمی در ایران و رسیدن به علوم جدید روز دنیا، باعث پیشرفت و ترقی جایگاه ایران و ایرانی در کل جهان خواهد بود.

پیامدهای خیانت و مزدوری مجاهدین 21 مرداد 1392

پیامدهای خیانت و مزدوری مجاهدین

حالا بعد از گذشت سالها سقوط حکومت صدام و بـدار آویختـن وی، معلوم شد این خوشحالی و خوش خدمتی مسعود رجوی هـم مـانند تمامی چاپلوسی های دیگر وی برای سران امپریالیسـم نتوانست زیاد دوام بیاورد و کار به جایی رسیده که دادستان جنایی عراق در خواست محاکمه سران سازمان مجاهدین را در کنار جنایتکاران رژیم بعث میکند و ایـن مسعود و مریم رجوی هستند که باید جواب خونهای به ناحق ریخته شده مردم عراق را بدهند

قاضی آمریکایی به جاسوسی مجاهدین اعتراف کرد 10 مرداد 1392

قاضی آمریکایی به جاسوسی مجاهدین اعتراف کرد

یک قاضی آمریکایی که از حامیان رسمی سازمان مجاهدین نیز محسوب می‌شود، در مطلبی در سایت خود به جاسوسی مجاهدین برای آمریکایی‌ها اعتراف کرد.وی که از سرشناس‌ترین حامیان گروه مجاهدین محسوب شده، در بیان شایستگی مجاهدین(!) و طی مطلبی در سایت خود، از جاسوسی این گروه تروریستی برای سرویس اطلاعاتی آمریکا پرده برداشت.

با خائن چه باید کرد؟! 01 مرداد 1392

با خائن چه باید کرد؟!

در همین ایام خبر دیگری هم روی آنتن خبرگزاری های بود، خبر مربوط به فرار یکی از ماموران سیا بنام اسنودن و افشاگریهای او علیه سازمان سیا و دولت آمریکا.آمریکا اول از همه وی را بدلیل افشای اطلاعات کشور، خائن نامید. حال با این نگاه، به اقدام فرقه رجوی در افشای مسائل هسته ای ایران چه باید گفت؟ فروش اطلاعات کشور در هر حد آیا خیانت است یا نه؟

محتوای ‌واقعی محموله غذایی مجاهدین چه بود؟ 22 خرداد 1392

محتوای ‌واقعی محموله غذایی مجاهدین چه بود؟

چند روز قبل نیز پایگاه نهر نت از دیدارهای سفیرهای عربستان و قطر در پاریس با”مریم رجوی” یکی از سرکرده های گروه تروریستی مجاهدین خلق، منابع آگاه خبر دادند که این گروه تروریستی از سازمان ها و موسسات وهابی مستقر در کشورهای حاشیه خلیج فارس برای مشارکت و حمایت از توطئه” 2103 سال تغییر در ایران” دعوت به عمل آورده اند.سران گروه تروریستی مجاهدین خلق در راستای این خیال باطلشان با شخصیتهای وهابی در کویت، عربستان و قطر تماس گرفتند تا بتوانند هماهنگی هایی را بین این گروه تروریستی و جریان وهابی با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمایند.

دامن پوشیدن رجوی مقابل امپریالیست ها 12 خرداد 1392

دامن پوشیدن رجوی مقابل امپریالیست ها

سازمانی که سابقه زیادی در جنایت و خیانت علیه مردم ایران و عراق دارد اکنون سعی دارد با پز دموکراسی خودش را مبرا از همه این خیانت ها بداند تا در مقابل غرب یک وجهه مدرن غرب پسند، دموکراتیک و مدافع حقوق بشر نیز به خود می گیرد. سئوال این است زمانی سازمان از شعار مبارزه با امپریالیسم شروع کرده بود اکنون نام سازمان خود را به عنوان لابی در آمریکا به ثبت می رساند و مدعی می شود در پی ترویج سیاستی برای آمریکا در قبال ایران است که مبتنی بر حقوق بشر، عدم اشاعه هسته‌ای و ترویج دمکراسی است!! حال باید قضاوت کرد که رجوی برای خوش خدمتی به غرب بعد از خلع سلاح دامن پوشیده و سعی می کند باز هم با فریبکاری به خیانت های خود ادامه دهد

مزدورانی که ادعای استقلال و شرافت می کنند! 23 اردیبهشت 1392

مزدورانی که ادعای استقلال و شرافت می کنند!

موضوع خیانت به کشور به همکاری با صدام حسین ختم نشد. رهبران فرقه وقتی از پیروزی صدام حسین در جنگ علیه ایران ناامید شدند، وقتی دیدند که اراضی اشغال شده از خاک ایران یکی پس از دیگری از دست دشمن بعثی پس گرفته می شود و در نهایت طرفین به صلح رضایت دادند خود دست به کار شد. این بار مسعود رجوی رئیس فرقه طرح حمله و تهاجم نظامی مستقیم به خاک ایران را ریخت.

رجوی ها به مزدوری برای صدام اعتراف می کنند 11 فروردین 1392

رجوی ها به مزدوری برای صدام اعتراف می کنند

با توجه به شکست های پی در پی و نزدیک شدن زمان از هم پاشی تشکیلات فرقه ای در عراق، رجوی ها گیج شده و برای ایجاد راه گریز , ناخواسته اسنادی از وابستگی و مزدوری خود به صدام دیکتاتور را رو می کنند.آنها برای آنکه اثبات کنند زمین های کشاورزی مردم عراق را برای ایجاد پادگان اشرف غصب نکرده اند چنین نوشتند: « مجاهدین قرارگاه اشرف را که تا سال ۱۹۸۶ در اختیار وزارت دفاع عراق بود رسما از دولت این کشور تحویل گرفتند »

blank
blank
blank