تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
نفت عراق، توسط شرکتهای پوششی مجاهدین فروخته میشد
قیمت هر بشکه نفت در فاصله سالهای 1987 تا 2002 میلادی بین 30 تا 78 دلار بوده است که بطور میانگین، رجوی روزانه بین 3 تا 4 میلیون دلار فقط از قبل این قراردادهای نفتی از دولت صدام دریافت میکرد، در حقیقت یک شریان مالی به مدت 15 سال حاصل خون و رنج مردم عراق را به جیب فرقه رجوی می ریخت، تا آنجا که رجوی توانست با پول حاصل از آن، دست به سرمایه گذاریهای کلان اقتصادی زده
عقد اخوت برادر مسعود و حاکمان بحرین
اینک ده سال از مخفی شدن مسعود رجوی در پناهگاه خویش می گذرد و در این مدت حتا جرأت نکرده با نیروهای خودش هم رو در رو سخن بگوید و بعد از گذر چندین سال از مخفی شدنش بود که به دادن چند پیام صوتی اکتفا نمود. وی همچنان در تلاش است از تضادهای بین رژیم و دیگر کشورهای غربی و عربی برای حفظ حیات در خطر افتادۀ خویش استفاده نماید. آخرین نمونه این حرکات مستأصلانه، نفوذ در میان پارلمانترهای بحرین می باشد.
مجاهدین و مزدوری نوین
زمانی که سازمان در ایران توان هر روز یک عملیات و انفجار را از دست داد و کادرهای عملیاتی اش دستگیر شده وخانه های تیمی لو رفتند وبسیاری از اعضا به مصاحبه و نقد عملکرد سازمان مشغول شدند , سازمان برای نجات خود از این ورطه فاز عوض کرد و با رفتن به عراق و مزدوری برای صدام حسین خود را” ارتش آزادیبخش نوین” و این کار را” استراتژی جنگ آزادیبخش نوین” نامید
پروژه فریب و ترکیدن فیل رجوی در هوای اسرائیل
دن مریدور که یکی از معاونان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز به شمار می آید،هرگونه حمله نظامی به ایران را برخلاف منافع اسرائیل ارزیابی کرده و تاکید نموده است در صورت حمله نظامی به ایران موقعیت اسرائیل با خطر جدی مواجه خواهد گردید. این اظهارات که از جانب مقامات رسمی آمریکا و اسرائیل منتشر گردیده،نشانگر ابعاد دروغ بافی و جاسوسی رجوی در همکاری سخت با سران سازمان موساد و سیا بر علیه مردم ایران است.
عربستان و اسرائیل به مجاهدین پول میدهند تا خرج کشتار مردم عراق شود
یکی از اعضای جدا شده گروه تروریستی مجاهدین ضمن پرده برداشتن از ارتباط این گروه با رژیم صهیونیستی و سعودی ها جزئیات بیشتری از ماهیت فرقه رجوی را تشریح کرد. مریم سنجابی یکی از اعضای سابق گروه مجاهدین گفت: شواهد و قرائنی درباره همکاری و رابطه میان سازمان مجاهدین و رژیم عربستان سعودی وجود دارد.
رجوی جنایت کار جرات موضعگیری علیه آمریکا را ندارد
بعد از سرنگونی صدام رجوی حتی تظاهر به موضعگری ضد غربی گذشته خودش هم نمی تواند بکند و مطمئن هستیم که حتی جنایت های سنگین تری هم چون بمباران اتمی علیه مردم ایران انجام شود رجوی جیره خوار از ترس جرات یک موضعگیری کوچک علیه آنان را ندارد اکنون رجوی پا را فراتر گذاشته و برای اثبات چاکر منشی خود به غرب و اسرائیل، آنان را ترغیب و تشویق حمله به ایران می کند.
شکر خوری”رجوی” و”امارات” بر سر جزایر ایرانی
سازمان مجاهدین خلق که از نقض حاکمیت ارضی ایرانیان با امارات متحده عربی و قدرت های خارجی شکر خورده و بشکن می زند،ید طولانی در پیشفروش آب و خاک مردم ایران به صدام حسین و سازمان های جاسوسی و تروریستی بین المللی دارد.وظیفه ملی و میهنی هر ایرانی است که نسبت به این دارودسته خائن و وطن فروش موضع گرفته و آنان را رسوا سازند. از سی سال پیش در کردستان عراق تا همراه با گزارش”سیمور هرش” در صحرای نوادای آمریکا،کارنامه پرباری از خیانت باند رجوی به مردم ایران آغاز شده است.
مزدوری اسرائیل، راه حل سومی که مریم قجر می گفت
چند روز پیش سیمور هرش خبرنگار ۷۵ ساله هفته نامه نیویورکر که طی چهار دهه گذشته یکی از مشهورترین روزنامه نگاران آمریکا بوده است در گزارشی در این هفته نامه به نقل از مقام های سابق نظامی و اطلاعاتی آمریکا نوشت « گروهی از اعضای ‘سازمان مجاهدین خلق’ در زمان ریاست جمهوری جورج بوش در خاک آمریکا آموزش نظامی دیده اند، این آموزش ها حدود هفت سال پیش شروع شده و شش ماه ادامه داشته است.»این همان راه حل سومی است که رجوی ها بدنبال آن بودند
علامه قلابی: مجاهدین سال هاست که برای موساد جاسوسی می کنند!
محمد علی حسینی، روحانی نمای متوهم لبنانی که خود را برای رهبری نیروهای انقلابی لبنان شایسته تر از سیدحسن نصرالله می داند، پس از دستگیری توسط ارتش لبنان به جرم جاسوسی برای موساد، به خبرچینی مجاهدین طی سالیان اخیر برای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد. محمد علی لبنانی که در خرداد ماه سال جاری به جرم جاسوسی برای موساد دستگیر شد، در جلسه دادگاه خود که به تازگی برگزار شد، با اشاره به ابعاد دیگری از جاسوسی مجاهدین برای موساد گفت: مجاهدین از سال ها قبل با سازمان جاسوسی اسرائیل همکاری دارند و من در جریان این ارتباط هستم.
ارتباط باند تروریستی رجوی با توطئه بر علیه سفیر عربستان
با نگاهی کوتاه به غوغای رجوی در این زمینه می توان پی برد که این گونه طرح ها در کنار سایر طرح های براندازی مسلحانه، پیشاپیش سازماندهی شده و بسته به نوع حرکت حکومت ایران قسمتی از آن به اجرا در می آید.دشمن سازی و و ایران هراسی در منطقه عطف به سی سال سابقه است. زمانیکه صدام حسین با تانک های روسی و ادوات غربی از مرزهای ایران عبور کرد، پشتیبانی کامل مالی و تدارکاتی عربستان سعودی،مصر،لیبی،اردن،آمریکا،و اسرائیل و… را بهمراه داشت.
سوزش همزمان رجوی ها و صهیونیست ها
مریم قجر که سال هاست در بغداد و غرب نمک پرورده شده در یک موضع گیری وقیحانه این سوزش را به نمایش می گذارد. وی در این موضع گیری که در اطلاعیه شواری باصطلاح مقاومت در تاریخ 10 مهر انعکاس یافته در حمایت از صهیونیست ها یکسره به ایران و مقاومت اسلامی فلسطینیان تاخته و برای خوشایند اربابانش مدعی می گردد که تقسیم فلسطین به دو کشور و به رسمیت شناختن اسرائیل یک ضربه کاری به ایران و مقاومت اسلامی فلسطینیان می باشد
سالگرد حمله نظامی عراق به ایران و سرآغاز خیانت های مجاهدین
در شهریورماه سال 1359 حکومت صدام حسین براساس اتحادی طبیعی با بعضی کشورهای غرب و ایالات متحده امریکا به میهن مان حمله و شروع به پیشروی نمود. نقش گروه تروریستی مجاهدین بعنوان جزیی از ارتش کشور عراق در خاطر هم میهنان بخاطر سالها مسلح شدن از سوی صدام حسین و جاسوسی برای عراق و حمله به لوله های نفتی ایران و استمرار بمب گذاری در عابر و ساختمان های عمومی و دولتی و کشتار مقامات دولتی، کسبه، سرباز و کفاش و….. ماند.

