تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
نهرین نت: دیدار سفرای عربستان و قطر با سرکرده مجاهدین در پاریس
این دیدار در حالی صورت گرفت که سرویسهای اطلاعاتی عربستان و قطر به طور سری، تلاش زیادی را برای ناامن کردن ایران و به خطر انداختن ثبات آن مبذول میدارند اما تاکنون هیچ دستاوردی نداشتهاند. البته به استثنای حملات تروریستی که به وسیله برخی گروههای مسلح و بقایای گروه تروریستی موسوم به «جندالله» در بلوچستان صورت میگیرد و برخی حملات تروریستی که گروه تروریستی «پژاک» از طریق مرزهای مشترک شمال عراق و ایران انجام میدهند.
مجاهدین و ۲۷ سال حضور غیر قانونی در خاک عراق
درسال 65 رجوی رسما و با این توجیه که باید در کنار نیروهایش باشد و به قول خودش”آتش برافروزد برکوهستانها” درعراق مستقر میشود والحق که اربابش صدام استقبال خوبی ازاو کرد. و برنامه عظیم اعزام تا سال 66 ادامه داشت.اما نیروهایی که بطور غیرقانونی و از طریق قاچاق از ایران خارج می شدند بعد ازعبور از مرز به پایگاههای سازمان در کشورهای ذکرشده منتقل می شدند. افرادیکه وارد این پایگاههای سازمان می شدند طبق برنامه می بایست مغزشویی می شدند
پیشنهاد رسمی مریم قجر برای عرضه خود و فرقه رو به موتش بعنوان آلت دست اعراب
مضحک تر از سخنان این مقام بحرینی که معلوم نیست در چه میزان از هوشیاری و در چه جشن شبانه ای بیان شده است، عکس العمل بلافاصله مریم قجر می باشد. او که مدتی است کاسه گدایی در اروپا بدست گرفته و با درخواست « ما را به رسمیت بشناسید » به خوبی بر بی اعتباری خود در نزد جهانیان تاکید می کند، با صدور اطلاعیه ای آمادگی خود را برای مزدوری خاندان سلطنتی بحرین اعلام کرد.
انزجار و نفرت ملی از مجاهدین، چرا؟
به عقیده ملت ایران رجوی با استراتژی هایش اولا تمامیت ارضی را زیر سوال برده – با نابود کردن سرمایه های ملی و با ضدیت علیه دین و اعتقادات مردم در تحریف قرآن به به نفع تاکتیک های تروریستی اش – و با تلاش و عامل شدن بیگانه در تشدید اختلافات قومی و همچنین کشت و کشتار ها در این راستا امنیت ملی مردم را نقض کرده وبا هزار دلیل دیگر انزجار ملی ملت ایران را برای خود خریده است.
مروری برآخرین وضعیت اقدامات جاسوسی فرقه مجاهدین – قسمت سوم
ایجاد سایتهای پوششی همچون پژواک ایران با صحنه گردانی افرادی همچون ایرج مصداقی – مهدی اصلانی حسن داعی – کوروش عرفانی – بیژن نیابتی و لیلا قلعه بانی جهت رد گم کردن اقدام تبلیغی سازمان در اروپا. و ایجاد انجمن های پوششی همچون انجمن های ایرانیان آزاد امریکا و… انجمن حقوق بشر برای خارجیان در آخن آلمان، مرکز حقوق بشر برای پناهندگان ایرانی در دوسلدورف
مروری بر آخرین وضعیت اقدامات جاسوسی فرقه مجاهدین – قسمت دوم
اعضایی از گروه رجوی در سال 2005 یعنی هفت سال پیش بمدت یک دوره هفت ماهه ودر محلی در 100 کیلومتری لاس وگاس در ایالت نوادا به آموزشهای مخابرات جاسوسی و عملیات های رزمی و ایجاد ارتباط در سخت ترین شرایط مشغولند. این موضوعی است که سیمور هرش خبرنگار پرآوازه جنگ امریکایی اخیرا افشاگری نمود و حتی تعدادی از مقامات امریکایی هم آن را تایید کردند.
مروری بر آخرین وضعیت اقدامات جاسوسی فرقه مجاهدین – قسمت اول
طبق فیلم های طبقه بندی شده استخبارات عراق که در زمان سرنگونی صدام حسین از ساختمان وزارت دفاع در بغداد بدست معارضین عراقی افتاده و بعدها انتشار یافت نمایندگان ارشد مجاهدین در پشت میزمذاکره در اتاق های مشخصی در هتلی در بغداد به ازای ارائه اخبار محرمانه نیروهای نظامی ایران بسته بسته دینارهای عراقی را در پایان جلسه از افسران استخبارات با امضای رسید تحویل می گیرند.
مجاهدین و ادامه حیات ننگین به هر قیمت
این سازمان است که باید خودش را با معیارهای آمریکا منطبق نماید و رنگ عوض میکند،حال این رنگ عوض کردن، از فاز نظامی به سیاسی چه بازتابی خواهد داشت مهم نیست. اینکه نیروهای درون سازمان که بیش از سه،چهار دهه در اختیار رجوی بوده اند وسالهاست که با این سیاستها آشنایی داشته اند حال می بینند این عقب نشینی رجوی آن چیزی نیست که قبلا به آنها آموزش داده شده بود
مجاهدین، صهیونیسم و تخریب نظام خانواده
رجوی با نادیده گرفتن ِزمان ِ عدّه, در ازدواج خود با مریم قجر , پس از طلاقش از مهدی ابریشمچی ,و در ادامه ی آن , طلاق اجباری اعضای فرقه و تجاوزاتی که به همسران بعضی از آنان نمود , دیگر بر کسی پوشیده نمی ماند که او یک صهیونیسم واقعی شده است. تمام رسانه هایی که ترویج بی بند وباری را می نمایند , اکنون مبلّغ این فرقه شده اند.
اکنون علاوی چه خیری میتواند برای رجوی داشته باشد
این که حالا هم علاوی در مقابل مالکی عزیز میشود صرفا در همین چارچوب معنا دارد چرا که علاوی به عنوان حریف انتخاباتی مالکی محسوب میشود. والا هیچ سابقه بده و بستانی بین طرفین از قبل نبوده است و حتی علاوی در یکی از مصاحبههایش با مطبوعات گفته بود زمان نخست وزیری عراق به سفیر ایران اعلام کرده است که کلیه فعالیتهای مجاهدین را ممنوع کرده و آنها را به عنوان پناهنده پذیرفته است.
خیانت های فرقه رجوی نابخشودنی است!
بیچاره کاندید جمهوری خواهان امریکا همین که دار و دسته رجوی ازش طرفداری کردند کله پا شد و بازنده انتخابات امریکا! البته مجاهدین و رجوی در این رابطه سابقه طولانی دارند. برای نمونه بعد از انقلاب سال 57 آمدند و با بنی صدر دوست شدند بیچاره مجبور شد با تغییر چهره از ایران پا به فرار بگذارد و آواره کشورهای غربی شود و اینطور خار و خفیف گردد.
آرایش صفوف جدید مجاهدین با دلارهای عربستان
برخی منابع آگاه از جلسه تعدادی از مقامات ارشد گروه مجاهدین خلق با شاهزاده های عربستان سعودی در لندن برای تشکیل گروهی جدید در این سازمان تروریستی خبر دادند. برخی سران شورای مرکزی مجاهدین موسوم به (شورای مقاومت) طی دیداری با تعدادی از شاهزادگان عربستان سعودی توافق کردند تا گروه جدیدی از باقیمانده های خود در کمپ لیبرتی را برای ایجاد «کارگروه تخصصی روی شیعیان جهان» به کار گیری کنند.

