تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
خیالپردازی کسب و کار رجوی (مجاهدین خلق) است
اینکه تحلیل های رجوی در مورد انتخابات آمریکا باز هم غلط از آب درآمد چیز جدیدی نیست و سالهاست که رجوی به این بیماری مزمن خیالبافی و خیالپردازی بجای پرداختن به واقعیت های سرسخت روز دچار شده و فاصله ای به اندازه سالهای نوری بین آنچه که رجوی خوشش می آید و دوست دارد اتفاق بیفتد با آنچه که واقعیت محض خوانده میشود وجود دارد.
عربستان برای مجاهدین شبکه ماهوارهای راهاندازی میکند
یک منبع آگاه در سفارت عراق در لندن در گفتوگو با پایگاه خبری «اشرفنیوز» اظهار داشت که اطلاعاتی در دست است که نشان میدهد مقامات سعودی در پشت پرده تامین مالی ایجاد یک شبکه ماهوارهای برای گروه تروریستی مجاهدین و تبلیغ علیه نظام حاکم در ایران قرار دارند.وی افزود: عناصر سازمان مجاهدین خلق که مقیم اروپا هستند با شاهزاده «محمد بن نواف بن عبدالعزیز» سفیر عربستان در لندن دیدار کردهاند و از او خواستهاند تا از این شبکه حمایت کند.
مجاهدین، تجمیع ضد ایرانی, تجمع ضدملی
بعد از سقوط صدام سازمان مجاهدین خلق عده ای از افسران ارشد استخبارات صدام را که به دلیل ماهیت کاری ناشناخته بودند بعنوان کنتراکتچی و بازاری ومامور خرید و رابط به استخدام خود در آورد و با ارائه خدمات وپول هنگفت به آنان از خدمات آنان برخوردار شد , خدماتی مثل جمع کردن لیست کاذب امضا ها و کمک برای خروج برخی مسئولین و دادن اطلاعیه ومهم تر از همه اقدامات تروریستی در عراق برای فشار آوردن به دولت عراق و بهم زدن امنیت برای رسیدن به مقصود و البته انگیزه این همکاران مجاهدین علاوه بر پول ضدیت با ایران و ایرانی بود.
مجاهدین همپیمانان متجاوزین به ایران
موضع مجاهدین برای هوادارنش در درون مناسبات با موضع اتخاذشده و انعکاس یافته بیرونی بکلی متفاوت و منافقانه بود. چراکه درعمل اعلام کرد که میخواهد درحفاظت از وطن درمقابل تجاوزصدام درجبهه وجنگ مشارکت داشته باشد وبتدریج که نظام ایران وملتش درگیرمقاومت جانانه با دشمن متجاوز بودند به ناگهان مجاهدین هیاهو به راه انداختند که برغم تمایل ما درشرکت درجنگ و دفع متجاوز نظام ایران سنگ اندازی داشته و مانع و رادع هست که درجبهه های جنگ وارد نشویم.
کارناوال مشترک مجاهدین خلق و اسرائیل در نیویورک
خبرها حکایت از تظاهرات گروه رجوی با جنگ طلبان اسرائیلی در برابر هتل محل اقامت احمدی نژاد در نیویورک داشت.اما جالب اینکه درسمت دیگر هتل نیز تعداد قابل توجهی از یهودیان مخالف جنگ و صهیونیزم در حال تظاهرات بوده و شعارهایی بر علیه جنگ طلبی اسرائیل می دادند.آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته بود ؛”ایران مشکل جهان نیست و این اسرائیل است که برای جهان مشکل درست می کند”،خواستار محکومیت اسرائیل در سازمان ملل متحد شدند.
مجاهدین و سلطنت طلبان جشن گرفتند
در پی تصمیم اخیر دولت کانادا که با واکنشهای منفی از سوی فرهیختگان و مردم کانادا روبرو شده است، برخی از سلطنت طلبان و مجاهدین در شهر اتاوا دست به جشن و پایکوبی زدند. روزنامه اتاوا سیتیزن امروز تصاویری از تظاهرات جمع انگشت شماری از سلطنت طلبان و مجاهدین منتشر کرده که طی آن از اقدام اخیر دولت کانادا تشکر و قدردانی کرده اند.
افشای ارتباط طارق الهاشمی با مجاهدین
علی حسین نژاد در مصاحبه با خبرنگاران عراقی گفت: من به عنوان قدیمی ترین مترجم مسعود رجوی در بخش روابط خارجی این گروه تروریستی بودم و در حقیقت بخش عراق در این گروه تروریستی مهمترین بخش به دلیل حضور اعضای این سازمان به شمار می آمد که با حمایت مالی برخی از شخصیت های سیاسی مخالف با حکومت نوری المالکی تا چند ماه گذشته روبرو می شد و از این شخصیت ها می توان طارق الهاشمی معاون فراری نوری المالکی و صالح المطک نماینده پارلمان این کشور را نام برد.
پاسخ ساده به معمای منابع مالی مجاهدین
صدام حسین منبع اصلی پول های مجاهدین بوده است که به گزارش وزارت امور خارجه امریکا به طور غیرقانونی از برنامه نفت در برابر غذا آن ها را تغذیه می کرده است و این روند تا سال 2003 زمان سقوط صدام ادامه داشت. این گزارش با شهادت های اعضای سابق سازمان تائید می شود. خانم مریم سنجابی، عضو سابق شورای رهبری سازمان، می گوید: طبق توافقات میان سران مجاهدین و مقامات عراقی در سال 1987، رژیم صدام درآمد فروش روزانه 5 هزار بشکه نفت به علاوه اسلحه و لجستیک را به مجاهدین خلق اختصاص داد.
مجاهدین و طینت ضد انسانی و ضد ایرانی
وقتی ارباب سابق آنان یعنی صدام در عراق حاکم بود و به آنان جیره و مواجب می داد، هنگامی که عراق مورد تحریم قرار گرفت، رجوی ها پی در پی در نشریه خود چند صفحه را به مطالبی اختصاص داده بودند که نشان می داد لبه تیز تحریم ها بر گردن مردم عراق است و این عمل غیر انسانی است. حالا چه شده که وقتی موضوع تحریم ملت ایران است، این تحریم ها نه تنها بد نبوده بلکه باید بیشتر هم بشود؟
تلاش مشترک عربستان و یمن در استفاده ابزاری از مجاهدین
دستگاههای امنیتی رژیم حاکم بر عربستان بر مبنای راهبردی تهاجمی، تلاش دامنه داری را به صورت مستقیم وغیر مستقیم (از طریق حزب بعث وعناصر مرتبط با آن) برای نزدیکتر شدن به جریانهای مخالف و برانداز جمهوری اسلامی با هدف برنامه ریزی مشترک برای تخریب چهره وفشار وتضعیف پایه های اقتدار وامنیت ملی ایران آغاز کرده اند. به موازات تشدید اقدامات مربوط به برچیدن پایگاه تروریستی اشرف وانتقال مجاهدین به کمپ ترانزیت چندی پیش نشستی با عنوان همبستگی با ساکنان اشرف در یمن و شهر صنعا و در هتل تاج سباء این شهر از طرف مرکز مطالعات استراتژیک ملی یمن برگزار گردید.
فرقه مجاهدین، آمریکا را با صدام حسین اشتباه گرفته است
حقیقت این است که مجاهدین در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته اند , از یک طرف آمریکا با سیاست چماق و هویج در حال بازی با آنهاست و می خواهد آنها را از اشرف خارج کند و بعد هم معلوم نیست که آیا واقعا اینها را از لیست خارج می کند یا نه , مجاهدین باید قدر اربابشان صدام را خوب بدانند که به هر حال در مقابل نوکری و مزدوری خیلی کارها برایشان کرد, مجاهدین آمریکا را با صدام اشتباه گرفتند و فکر کردند که اگر مزدوری و وطن فروشی کنند پس آمریکا از انها بر علیه ایران استفاده خواهد کرد
پرواز تاریخساز یا سقوط تاریخسوز؟!
اما بعد از سقوط صدام حسین و همزمان با خلع سلاح نیروهای رجوی و اسم بی مسمی شدن «ارتش آزادیبخش ملی» و در حقیقت سقوط آن، دیگر در تبلیغات فرقۀ رجوی در این مناسبت فیلم استقبال و مستقبلین به هیچ وجه پخش نمی شد چرا که همۀ آن مستقبلین یا کشته شده و یا دستگیر و زندانی و اعدام شده و یا فرار کرده بودند و اگر در این موقعیت پخش شود اعترافی در برابر دولت کنونی و مردم عراق به همکاری با نظام صدام خواهد بود!

