آقای عبدالله صفا بخش (گورکی) اظهار داشت طی مدت بیست و هفت سال از برادرش به دلیل اعمال محدودیت های تشکیلاتی از سوی سران مجاهدین، هیچگونه اطلاعی ندارد زیرا در این مدت طولانی سران مجاهدین حتی اجازه ی تماس تلفنی به برادرش با اعضای خانواده اش در ایران نیز نداده اند. لذا ایشان معتقد است مقامات کمیته ی بین المللی صیلب سرخ با توجه به شرح وظایف و اهداف انسانی شان و با لحاظ مفاد اعلامیه ی جهانی حقوق بشر ماده 16 بند 3 و ماده 30 می بایست خواسته ی مشروع و قانونی ایشان را بررسی و اقدامات لازم را مبذول فرمایند.
مسئول محترم هماهنگ کننده ی امور حمایت و جستجوی کمیته ی بین المللی صلیب سرخ – دفتر تهران با سلام و احترام آقای عبدالله صفا بخش (گورکی) برادر محترم آقای عبدالرحمن گورکی طی ملاقات و دیدار با اینجانب در دفتر انجمن نجات آذربایجانغربی ضمن تحویل رونوشت نامه ای که خطاب به برادرش نوشته است از اینجانب درخواست کرد تا جهت اطلاع و اقدامات مقتضی آن را به کمیته ی بین المللی صلیب سرخ ایمیل نمایم. ایشان بر این باور است علیرغم اینکه نامه ی او در سایت انجمن نجات درج شده است و مسئولین مجاهدین به نامه دسترسی دارند اما برادرش را از موضوع انتشار نامه اش آگاه نکرده اند که در غیر این صورت می بایست برادرش با وی تماس می گرفت با توجه به اینکه دو شماره تماس نیز در ذیل نامه درج شده است. عالیجناب
آقای صفابخش طی گفتگو با اینجانب اظهار داشت طی مدت بیست و هفت سال از برادرش به دلیل اعمال محدودیت های تشکیلاتی از سوی سران مجاهدین، هیچگونه اطلاعی ندارد زیرا در این مدت طولانی سران مجاهدین حتی اجازه ی تماس تلفنی به برادرش با اعضای خانواده اش در ایران نیز نداده اند. لذا ایشان معتقد است مقامات کمیته ی بین المللی صیلب سرخ با توجه به شرح وظایف و اهداف انسانی شان و با لحاظ مفاد اعلامیه ی جهانی حقوق بشر ماده 16 بند 3 و ماده 30 می بایست خواسته ی مشروع و قانونی ایشان را بررسی و اقدامات لازم را مبذول فرمایند. عالیجناب
به خوبی واقفید سران مجاهدین متاسفانه امکان و اجازه تماس و یا ملاقات افراد مستقر در کمپ اشرف با اعضای خانواده هایشان در ایران را نمی دهند و این امر تلخ و نابخردانه از منطق روشن و دلیل مشخصی تبعیت نمی کند پس بررسی و پیگیری تقاضای آقای عبدالله صفابخش از سوی جنابعالی و سایر مقامات محترم صلیب سرخ بی شک امید بخش و مفید خواهد بود. به پیوست رونوشت نامه ی آقای صفابخش جهت بررسی و اقدامات مقتضی تقدیم می گردد. با احترامات بی شائبه قلبی
آرش رضایی
مسئول انجمن نجات دفتر آذربایجانغربی
28/10/1389 خدمت برادر ارجمندم عبدالرحمن گورکی سلام
امیدوارم حالت خوب و تندرست باشید باری برادر جان از اینکه مدت 27 سال است از صحت و سلامتی شما خبر نداریم بسیار نگران از شما تقاضا دارم به محض رسیدن این نامه با خانواده خود تماس بگیرید و ما را از این نگرانی نجات دهید. ضمناً اگر خبر ندارید بدان با کمال تاسف پدر و مادرمان در قید حیات نیستند ما منتظر خبر صحت و سلامتی شما هستیم.
شماره تلفن تماس 6223515-0482
09144817615 به امید دیدار برادرت عبدالله صفابخش
تاریخ 18/9/1389 رونوشت:کمیته صلیب سرخ

برچسب ها
به یاد مادر زهرا حسینی مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم
خواهرم قربانی شده است ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان
مدام اخبار کذب به شما می دهند نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی
مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم
خیانت و جنایت رجوی در حق ملت ایران و اعضای اغفال شده اش گستره و پهنای زیادی دارد که زبان و قلم از بیان تمام عیار آن قاصر و ناتوان است. در این میان خانواده های اعضای گرفتار در تشکیلات بدنام رجوی خاصه مادران از قربانیان اصلی خباثت رجویها محسوب می شوند که در این […]
ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان
اعضای انجمن نجات استان مازندران در شهرستان بابل؛ شهر بهار نارنج با مرتضی احمدیان دیدار کردند. وی همانند همه خانواده های چشم انتظار اولین جمله ای که بعد از سلام و احوالپرسی گفت این بود: که “از خواهرم خبری دارید؟ آیا او هنوز زنده است؟” خواهرش راضیه احمدیان سالیان طولانی است که گرفتار تشکیلات مخوف […]
نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی
نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی برادرم رضا سلام امیدوارم که خوب باشی. چند سال است از شما خبری ندارم و نمی دانم به لحاظ جسمی مشکلی داری یا خیر. امیدوارم مشکلی نداشته باشی. چرا با برادرت تماسی نمی گیری؟ ما با هم برادریم من که به شما بدی نکردم. آیا […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
