شادی مجاهدین از پیروزی جمهوری خواهان کنگره
به نظر می رسد که تلاش های تبلیغاتی مجاهدین خلق و هزینه های سرسام آور لابی هایشان به این سادگی به ثمر نخواهد نشست. به هر روی اگر توافقی که با ایران می شود، از سوی اوباما و مجموعه ی حزب دمکرات قابل دفاع باشد، اکثریت جمهوری خواه هرگز یارای مقابله با آن را نخواهد داشت. به علاوه افکار عمومی امریکا به شدت مخالف جنگ است.
رجوی ها درمخالفت با توافق هسته ای ایران، بدنبال چه چیز هستند؟
به راستی برای این فرقه، دنبال کردن این استراتژی که ایران و غرب را به یک چالش نظامی دراز مدت و غیر قابل پیش بینی می کشاند چه منافعی در بر خواهد داشت.برای این فرقه مخرب بحران وجنگ همواره یک نیازمبرم وحیاتی بوده وهست درحالیکه این ایجاد تنش واختلال درمذاکرات هسته ای را درپوش صلح طلبی دنبال می کنند.این فرقه مخرب به سردمداری مریم رجوی هدفی جزدامن زدن به یک جنگ منطقه ای ندارد وتلاش می کنند با سیاست های ضد ایرانی وبرجسته کردن راه تحریم وخشونت باردیگر منطقه را با جنگی مانند عراق روبرو کند.
کاسه داغ تر از آش (رجوی:ایران دو تا سه ماه دیگر بمب اتم میسازد)
عملا فرقه رجوی خواهان علان جنگ دولتها ۱+۵ با ایران است و با زبان بی زبانی میخواهد به جامعه جهانی القا کند تنها راه کار تحریم نفتی و نهایتا جنگ است و بدین ترتیب فهم و شعور جامعه جهانی را به سخره می گیرد و میگوید اگر ۱+۵ به گفته های این فرقه گوش نکنند ارتکاب خطای استراتژیک شده اند.
سخنرانی نمایندگان مجلس ملی فرانسه در کنفرانسی با حضور مریم رجوی ومواضع ما
همینکه ایشان بدون توجه به قوانین ومقررات جاری جهان و واقعیات جاری وساری درایران، خانم مریم رجوی را علیرغم اینکه ازمواضع تروریستی او و مقام شامخ اش بعنوان رئیس حرمسرای رجوی، رئیس جمهوراش میخواند، میتوان به وخامت اوضاع حکومتی فرانسه که حزب سوسیالیست فرانسه درآن نقش یک محلل بنفع نئوکان های جهانی را دارد، پی برده وزحمت زیادی درتحقیق وتفحص ازماهیت این کنفرانس ها نکشیده
حمایت آشکار و روزافزون فرقه رجوی از سناتور” جان مک کین” آدمخوار!
او رقیب انتخاباتی اوباما دردوره ی گذشته ی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده ودربرابر پرسش خبرنگاری درمورد رفتارآینده اش با ایران گفت:” بامب، بامب = یعنی اینکه ایران را بمباران خواهد کرد” و در ایراد خبرنگار به حکومت آمریکا که چرا باوجود تحریم ها علیه ایران، اینهمه سیگار آمریکائی به ایران فرستاده میشود جواب داد: که سیگار وسیله ی خوبی برای کشتن ایرانیان است”توجه کنید” ایرانیان ونه تنها حکومت ایران!
پرتاب آخرین ماهواره جاسوسی اسراییل و انتظارات بیوقفه مجاهدین از این حرکت نمادین
این روزها جبهه گیری های سیاسی مدام در حال تغییر است. پرتاب آخرین ماهواره جاسوسی اسراییل در جهت رصد فعالیتهای نظامی ایران حسابی آب از دهان مجاهدین را راه انداخته است و بیوقفه در انتظار آخرین عکس ها از خاکبرداری های احتمالی!! ویا تونل های جدید زیر زمینی که به تصور مجاهدین شاید چند هزار متر زیر زمین کنده شده و داستانهای رابین هودی که ساخته و پرداخته آنان است حسابی سرگرم شان میکند.
ملاحظاتی درمورد سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا
” انتقال فوری اعضای مجاهدین از لیبرتی به کشورهای اروپایی و آمریکا، تأمین تجهیزات مبرم امنیتی در لیبرتی، استقرار ناظران ملل متحد همراه با یک تیم کلاه آبی در لیبرتی، تا زمانی که مجاهدان در لیبرتی هستند…”، که افاده ی دیگری ازاین خانم است که ما درجواب میگوییم بر منکر ومخالفش لعنت! مگر این خود شما نیستید که مانع این انتقال ها میشوید؟
تکرار خواسته های شیطانی نتانیاهو از زبان رجوی های وطن فروش
سمبل تروریسم کور یعنی مریم قجر در سفری تفریحی به نروژ در جمع تعدادی از حامیان غربی خود، خواسته های نتانیاهو را تکرار کرده و در کینه توزی از پیشرفت هسته ای ایران گفت: « باید کارهای زیر انجام شود: اجرای کامل قطعنامه های شورای امنیت ملل متحد شامل توقف غنی سازی اورانیوم، تعطیل پروژه آب سنگین اراک، امضای پروتکل الحاقی و شروع بازرسی های سرزده »!!
چرا رجوی ها در مورد نتایج مذاکرات ایران و ۱ + ۵ هذیان گویی می کنند
اما بعد از شروع مذاکرات ایران با 1 + 5 که همانا نشان از پیشروی ایران بود، به ناگهان بر خلاف واقعیت موجود، موج دستگاه تبلیغاتی خود را عوض کرده و پی در پی خبر از این می دهند که هیچ مماشاتی در کار نیست و آمریکا خواهان تحریم های بیشتر بر علیه ایران است!!
علیرغم کارشکنی های مجاهدین و اسرائیل، توافق تاریخی ژنو عملیاتی شد
ماهیت ضد ایرانی مجاهدین خلق، همچنین، در لابی گسترده و پرهزینه ی آن در کنگره ی امریکا برای افزایش تحریم ها علیه ملت ایران – که تاکنون آسیب بسیاری ازتحریم ها دیده اند – نمایان شده ست. سناتور رابرت منندز که عنصر کلیدی لابی مجاهدین درکنگره است تلاش بسیار کرد تا قانونی در کنگره به تصویب برساند که با ایجاد تحریم های بیشتر به زعم خود،” برنامه ی تسلیحات هسته ای ایران کاملاً پایان دهد..”
اندر حکایت جان مک کین و ابراز خوشحالی مجاهدین از تهدید های او
رهبران مجاهدین خلق هستند که در یک چرخش تدریجی 180 درجه ای، به مقام و موقعیتی رسیده اند که میتوانند با مک کین همراهی وهمفکری داشته باشند وچون این تغییر مسیر بارای کنگره سازمان- که هرگز برگزار نمیشود- اتفاق نیافتاده است – بنابراین حاصل خیانت رهبران آن به آرمان های بنیانگزاران وافراد صادق خود است وطبعا تصمیمی است غیرقانونی ومنحصر به رجوی واعوان وانصارش که تعداد آنها به انگشتان دست هم نمیرسد.
مگر خیانت به مردم وملت ایران شاخ و دم دارد؟
این سازمان وفرقه رجوی همدست وهمصدا با دشمنان مردم ایران ازوضع تحریمها وادامه وشدت بخشیدن به تحریمها دفاع می کند و مستمر تبلیغ وکنفرانس مطبوعاتی می گذارد و درسایت هایش علیه مردم ایران خیانت می کند و چگونه است این فرقه خیانتکار نام خود را ایرانی می گذارد و دفاع صوری ازمردم ایران می کند. فرقه رجوی همصدا با نتانیاهوی فاشیست اسرائیلی و عنصرضد مردمی که هیستریک علیه مردم ایران و مستمر فریاد می زند