جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
حمله ی نظامی، طوری که رجوی میخواهد 16 فروردین 1397

حمله ی نظامی، طوری که رجوی میخواهد

جمشید پیمان نامی که از مریدان خاص رجوی بوده وحضوری دررسانه های رجوی دارد، نوشته است: “… هم وزارت اطلاعات رژیم آخوندی و عوامل مستقیم و غیر مستقیمش و هم عده ای ظاهر بین و رویه نگر، جنجال تبلیغاتی و نامه نگاری به مقام های آمریکائی و ترامپ راه انداخته اند و روی دو موضوع […]

خاطره صمد نظری از عملیات آفتاب 08 فروردین 1397

خاطره صمد نظری از عملیات آفتاب

این عملیات که برای ضربه زدن به ارتش و نیروی نظامی ایران در جبهه ها و به اسرات گرفتن قوای نظامی ایران (1) و کسب اطلاعات بیشتر و سپس عقب نشینی سریع به مواضع عراق طراحی شده بود، در شب 8/1/67 در ساعت یک به مرحله ی اجرا در آمد. اما با لو رفتن عملیات […]

سران فرقه رجوی آیینه تمام قد رژیم آل سعود 06 اسفند 1396

سران فرقه رجوی آیینه تمام قد رژیم آل سعود

هنوز تلخی شکست در عراق از یادشان نرفته که در آلبانی بطور کامل در هم شکستند و تمام نقشه های آنها با جدا شدن اعضایشان نقش بر آب شد و بار دیگر بدنبال راه گریزی گشتند تا بتوانند چند نفری که مستاصل از همه جا هستند را مشغول نمایند تا مبادا آنها نیز فکر جدایی […]

مرداد ۶۷، مرداب رجوی 03 مرداد 1396

مرداد ۶۷، مرداب رجوی

پنجم و ششم مرداد1367 سالروز پیروزی عملیات مرصاد و شکست مفتضحانه و فرو رفتن رجوی خائن در مرداب به راه انداخته خود می باشد. رجوی در چنین روز و سالی که همزمان بود با آتش بس و صلح بین دو کشور ایران و عراق، با پیمان و توافقی که از قبل با صدام برنامه ریزی […]

ریل جدید و فرقه رجوی 29 مهر 1395

ریل جدید و فرقه رجوی

واقعیت این هست سازمان به اصطلاح مجاهدین! دیگر موضوعیت ندارد. هر موقع منافع امریکا به مخاطره می افتد چنین جریانات وابسته و مزدور سر بر می دارند و تلاش می کنند دمی تکان دهند … از سویی رهبر حزب مزدور دمکرات کردستان، مصطفی هجری در این دوهفته اخیر به صراحت از اسراییل برای مساعدت انها حرف میزند

منافع مشترک وحدت استراتژیک سعودی – صهیونیستی و مجاهدین 14 مهر 1395

منافع مشترک وحدت استراتژیک سعودی – صهیونیستی و مجاهدین

وقتی می گوییم نقطه عطف و اعلام رسمی وابستگی و مزدوری با رژیم ها و دولت های فاسد و ضد ایرانی از سوی رجوی.این نیست که او بر اثر ضروریات همان ساعت مزدورشده. رجوی در یک کلام بنیادأ خائن بوده او در سال 66 در کشتار حجاج ایرانی درخانه خدا حضور داشت وهمان موقع کارت امریکا و اسرائیل را بازی می کرد. ازهمان موقع هر تروری که می کرد وهرعملیاتی که انجام می داد فقط وفقط به خواسته یک اربابی بود و نه هیچ ضرورت مبارزاتی و مقاومت و چنین کشکیاتی که رجوی سرهم میکند

اشتباهات بزرگ فرقه رجوی 15 مرداد 1394

اشتباهات بزرگ فرقه رجوی

رجوی بعد از اینکه صدام حسین را از دست داد سعی کرد در این مدت سیزده سالی که مناقشه هسته‌ای ایران با قدرت های بزرگ غربی در جریان بود سوار این تضاد شده و هم سو با سیاست های اسرائیل و جناحهای جنگ طلب در حزب جمهوری خواه آمریکا خواستار تحریم های اقتصادی شدید تر و جنگ و ویرانی علیه مردم ایران گردید و در این رابطه برای نشان دادن مخالفت خود با پیشرفت مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای پنج بعلاوه یک و کار شکنی در این رابطه ؛ پشت سر هم انواع و اقسام سایت های اتمی در ایران کشف می کرد و خلاصه اینکه کاملا در مقابل منافع ملی مردم ایران قرار گرفت ؛ همان خلق قهرمانی که به دروغ سنگ حمایت از آنرا به سینه می زند و به دروغ مدعی می باشد که می خواهد برای آنها آزادی را به ارمغان بیاورد.

مشترکات فرقه رجوی و گروه تکفیری داعش – قسمت پایانی 14 تیر 1394

مشترکات فرقه رجوی و گروه تکفیری داعش – قسمت پایانی

اما جدیدترین اقدام سرکرده فرقه رجوی در دیدار با «محمد آل الشیخ»، سفیر عربستان سعودی در پاریس می باشد که از آمادگی این گروه تروریستی در کمک و همکاری با عربستان در تجاوزاتش علیه ملت یمن خبر داد. مریم رجوی در این دیدار تاکید کرد که عربستان هرگاه از مجاهدین خلق درخواست کمک کند، این سازمان آماده اجرای درخواست‌های این کشور فورا و بدون ذره‌ای تردید است.

قرار نیست که ما برای همیشه با شعار” مرک بر آمریکا” زندگی کنیم! 04 تیر 1394

قرار نیست که ما برای همیشه با شعار” مرک بر آمریکا” زندگی کنیم!

ما بدون اینکه ازصحت وسقم این خبر توسط کشورها ویا جریانات بیطرف اطلاع پیدا کرده باشیم، میدانیم که برقراری رابطه ای که ابتدا سخت و غیرمنتظره بنظر میرسد، بین رقبا، مخالفان ودشمنان سیاسی انجام میگیرد وبراین نقطه نیز واقفیم که توافق برای نشستن پشت میز مذاکره، شکلی ازاشکال مبارزاتی است که جریانها یا کشورها باهمدیگر انجام میدهند وبازهم آگاهیم که سرنوشت بزرگترین جنگ ها واختلافات عمیق بین کشورها، سرانجام با مذاکره حل میشود، چنانکه بین آمریکا وویتنام شد وکسی رزمندگان ویتنامی را بخاطر این کار مورد نکوهش قرار نداد!

بنام مجاهدین، به کام اسرائیل و متحدانش 24 خرداد 1394

بنام مجاهدین، به کام اسرائیل و متحدانش

این حرف ها چیزی جز سخنانی نیست که مدام از زبان نتانیاهوها، جان بولتن (سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد که معتقد بود که طبقات دفتر سازمان ملل متحد اضافی است وباید که جزئا ویا کلا بمباران شود!!)، جان مک کین خلبان وقاتل مردم ویتنام ودیگران بارها بیرون آمده وشما بدستور مسعود رجوی که دراین میان عمله ی شیطان است و شیطان بانداشتن چنین عمله هایی قادر به انجام تخریبات خود نیست، به بازگویی آن پرداخته اید؟!

آیا تفاوتی بین مواضع نتانیاهو و فرقه رجوی مشاهده میکنید؟! 20 فروردین 1394

آیا تفاوتی بین مواضع نتانیاهو و فرقه رجوی مشاهده میکنید؟!

این روزها هم که به برنامه تلوزیونی آنها نگاه میکنیم٬ تماما بروی این موضوع تکیه دارند که این تفاهم اجرایی نمیشود و مرز سرخ هایی که توسط رهبر ایران معین شده است٬ رعایت نشده است و ایران بازنده اصلی این مذاکرات بوده است و… بقول خود رجوی٬اگه میخواهی بفهمی کاری که میکنی درست است یا نه؟ به واکنش دشمنت نگاه کن! اتفاقا توافق هسته ای بدلیل واکنشهای در نوع خودعجیب فرقه رجوی و البته دیگر دشمنان مردم ایران٬ کاملا درست و به سود مردم و منافع ملی ماست! کسانی با توافق هسته ای مخالفت میکنند که٬ منافعشان در منزوی بودن ایران در سطح بین المللی و اقتصادی است!و خدا را شکر که مسئولین سیاسی کشورمان با هوشیاری و دقتی بی نظیر٬ و البته با مجاهدت و صبری انقلابی و تلاش و پشتکار٬ براینند تا در این جدال سیاسی حداکثر امتیاز و پیروزی را بدست آورند!

هموطنان فرقوی! آیا وقت دادن شعار” مرگ بر ارباب مماشات گر” فرا رسیده است؟ 21 آبان 1393

هموطنان فرقوی! آیا وقت دادن شعار” مرگ بر ارباب مماشات گر” فرا رسیده است؟

درد اصلی فرقه ی رجوی درست درهمین مسئله است که تصور میکنند که ممکن است این مذاکرات به پایان موفقیت آمیز خود رسیده شود وآنگاه دولت ایران با گرفتن پول بلوکه شده ی 150میلیارد دلاری مردم ایران، درعمل به وعده های انتخاباتی خود دستی بازتر داشته وعرصه ی تنگ فرقه ی رجوی را تنگ تر کند! مردم از رفاه وتنعم بیشتری برخوردار شده و مجاهدین را بیشتر ازاین که هست، به فراموشی بسپارند ودراین مورد علی ماند وحوض اش! چرا که این مسئله – تحقق هرچه بیشتر وعده های انتخاباتی رئیس جمهور منتخب – حکم پاشنه ی آشیل را برای این باند مافیایی رجوی دارد!

blank
blank
blank