بالا دستها در فرقه رجوی خصوصا مریم و مسعود رجوی صف خود را همواره از پائین دستها جدا می بینند و از امتیازات خاص برخوردارند واین برآمده از ایدئولوژی فرقه گرایانه بوده و تراوش می کند. باید از رجوی پرسید تو محق هستی با فرزندت مصطفی وهمسر جادوگرت مریم با دخترش اشرف درکنارهم باشی اما اعضای دربند تشکیلات مخوف تو اجازه ندارند درپی سالیان بی خبری از اقوام خود ولو یک تماس کوتاه تلفنی داشته باشند تا خانواده هایشان را از نگرانی در بیاورند!
در این عکسها قدری تامل کنید!!؟؟
خواهش دارم به این عکسها قدری نگاه کنید و تامل کنید. عمیق تر و با نگاه موشکافانه ببینید. در ورای این عکسها چه می بینید!؟
![]()
بالا دستها درفرقه رجوی خصوصا مریم و مسعود رجوی صف خود را همواره از پائین دستها جدا می بینند و ازامتیازات خاص برخوردارند واین برآمده از ایدئولوژی فرقه گرایانه بوده و تراوش می کند.
باید از رجوی پرسید تو محق هستی با فرزندت مصطفی وهمسر جادوگرت مریم با دخترش اشرف درکنارهم باشی وعکس یادگاری داشته باشی واگراین رابطه عشق است و اصالت دارد چطور اعضای دربند تشکیلات مخوف تو اجازه ندارند درپی سالیان بی خبری از اقوام خود ولو یک تماس کوتاه تلفنی داشته باشند تا خانواده هایشان را از نگرانی در بیاورند! چرا خانواده های شریف متحصن درمقابل دروازه قلعه الموت تو! که یازده ماه است با تحمل شداید غیرقابل توصیف برای دیدارعزیزانشان بست نشسته اند اجازه ندارند به خواست انسانی ومشروع خود دست بیابند!؟.
اگرازمن و سایرجداشدگان از تشکیلات فریبنده تو بپرسید باید به روشنی تمام اذعان کنیم که تو و مریم حتی به همین اشرف ومصطفی ذره ای عاطفه و رابطه ای ندارید و این عکس یادگاری وشکلکی که میمون وار درمی آورید از برای عوام فریبی و دجالگری است برای رسیدن به قدرت وجاه ومقام با افسارگسیختگی تمام. وخودت با دجالگری خواستی که اشرف و مصطفی در پادگان اشرف و درعراق ناامن ماندگارشوند شاید که با قربانی شدن آن دوتن وانمود کنی که فداکاری داشتی تا با عوام فریبی به قدرت برسی که توهمی بیش نیست. کما اینکه بیاد داریم با شروع اعمال تروریستی درمقطع سال 1360 که خود بزدلانه به خارجه متواری شدی همسرت اشرف ربیعی ومعاون خود موسی خیابانی را در داخل کشور قربانی کردی تا وانمود کنی که ازنزدیکان و تن خود نیز قیمت داده ای تا به عوام فریبی ودجالگری بپردازی که البته بیشتر مصرف داخلی داشت در شستشوی مغزی درون تشکیلاتی ولاغیر.
دورنیست روزی که دفتر دجالگری وعوامفریبی فرقه ات بدست همین خانواده های چشم انتظار بسته شود و با رهایی تمام ناراضیان پادگان اشرف کانون گرم و پر مهر خانوادگی مجددا شکل بگیرد.
برچسب ها
عناوین برتر ماهیت فرقه ای مجاهدین مسعود و مریم رجوی و رهبری فرقه نفی روابط خانوادگی در مناسبات فرقه رجوی نقض حقوق بشر در فرقه رجویوضعیت زنان در مجاهدین خلق آنچه باید از یک زندگی تروریستی بدانید
در مخالفت با خانواده خواب دیدن در تشکیلات مجاهدین ممنوع بود
زنان و دختران در گروههای تروریستی مشابهتهای رفتاری مجاهدین و گروههای کُرد تجزیه طلب با زنان
وضعیت زنان در مجاهدین خلقآنچه باید از یک زندگی تروریستی بدانید
سازمان مجاهدین خلق طی دهههای گذشته همواره کوشیده است خود را بهعنوان مدافع آزادی زنان معرفی کند، اما بررسیهای مستند و شهادت اعضای جداشده از این سازمان تروریستی نشان میدهد واقعیت درون این تشکیلات کاملاً متفاوت است. زنان در این سازمان نه بهعنوان انسانهای مستقل، بلکه بهعنوان ابزار تبلیغاتی و نیروهای ایدئولوژیک بیهویت به کار […]
در مخالفت با خانوادهخواب دیدن در تشکیلات مجاهدین ممنوع بود
مقدمتا عرض کنم که سال 64 همزمان با ازدواج مسعود رجوی با مریم قجرعضدانلو موضوع انقلاب ایدئولوژیک در تشکیلات مجاهدین استارت خورد که بعنوان مرحله اول انقلاب نام گرفت، که در اصل شروع کار رجوی برای نابودی کانون خانواده در تشکیلاتش بود. چون او می دانست این کانون اصلی ترین دشمن بقای تشکیلاتش است. رجوی […]
زنان و دختران در گروههای تروریستیمشابهتهای رفتاری مجاهدین و گروههای کُرد تجزیه طلب با زنان
با بررسی تعامل گروههایی مانند پکک، مجاهدین، کومله و حزب دموکرات کردستان ایران، با زنان، چندین مشابهت کلیدی آشکار میشود. نخست، هر چهار گروه از شعارهای آزادیبخش و برابری جنسیتی بهعنوان ابزاری برای جذب زنان استفاده کردهاند، اما این شعارها در عمل به کنترل و بهرهکشی منجر شده است. دوم، سوءاستفاده جنسی در این گروهها […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
