دیوانه چون طغیان کند زنجیر و زندان بشکند!
اگر قرار بود سبزه ها چیده شوند پس چرا خدا در دامان طبیعت سبزه ها را گستراند اگر زن و بچه و زندگی بد هستند چرا خدا از هر موجودی اینچنین خلق کرد؟ اینها برای اینند که بدانیم خدا زندگی به ما داد و این چیزی است که رجوی ضد آن است. او از زندگی میترسد با تمام وجودش تبلیغ تباهی است! از تمام نمادهای زندگی خصوصا عشق می ترسد. اگر در دو دستگاه مریم رجوی نگاه کنید تمام معانی باید ضد آن یکی باشد! در مقابل زندگی باید, مرگ را قرار داد و برای اثبات آن نوشت میخواهم مرده بمانم!
نمایش مسخره مریم قجر در روز زن
ایشان در ابتدا خودشان را با یک دجالگری خاص که از شوهرش فرا گرفته یک رزمنده آرمان برابری معرفی کرد که دروغی بیش نیست برای فریب زنانی که آنجا جمع کرده بود ؛ چون اولا ایشان خودشان را رئیس جمهور برگزیده و مادام العمر می دانند ؛ و اگر رزمنده بودند که در زمان جنگ فرار نمی کردند و به پاریس تشریف نمی بردند و الان باید در لیبرتی تشریف داشتند و منتظر حل و فصل امور پناهندگی خود می بودند ؛ و در ثانی ایشان وبقیه سران فرقه بویی از آرمان برابری نبرده اند و ذره ای هم به این آرمان والا اعتقاد نداشته و ندارند
ماهیت اصلی تهاجم به اردوگاه لیبرتی در عراق
مریم رجوی و شورای ملی مقاومت نیز در پاریس بلافاصله بعد از این تهاجم با دهها بیانیه خواستار بازگشت نفرات لیبرتی به اشرف شدند به نحوی که گوئی آمادگی چنین درخواستی را از قبل داشتند و البته هیچ بیانیه ای مبنی بر تسریع در خروج از عراق جهت حفظ جان ساکنان لیبرتی داده نشد. مریم رجوی در حالیکه رژیم ایران را مسئول این تهاجم معرفی میکرد خواستار انتقال نفراتش از بغداد به نزدیکی مرز ایران شد و هرگونه درخواست خروج از عراق، حتی از جانب حامیان آمریکائی خود سازمان، را مردود دانست.
برای کمک به عزیزانمان در اشرف و لیبرتی چه میتوانیم بکنیم؟
با تقدیم نامه ای به صلیب سرخ منطقه و شهر خود بصورت حضوری از آنها بخواهید که این نامه را که خطاب به عزیز خود نوشته اید به دست او برسانند. نامه خطاب به عزیزتان باشد و به او اطینان دهید که در زمینه هایی میتوانید کمکش کنید, شماره تلفن , ایمیل یا یک راه تماس دیگری برایش بگذارید , کپی این نامه راهم برای سفارت های دولت عراق ارسال و از آنها نیز همین درخواست را داشته باشید.
چرا رجوی سر عقل نمی آید؟
رجوی به همین خاطر حتی یک منتقد را هم در سازمان نمی پذیرفت شاید این شیوه دیکتاتورهایست که سر قدرت هستند اما رجوی در سازمانش ثابت کرد که اگر به قدرت برسد فردی چنین است دستی که بالجبار رو شد. در این میان برای رو شدن دست این دیکتاتور کوچک چه جوانها و خانواده ها که فدای خود خواهی های این فرد شدند واقعا اگر قدرت بدست رجوی میرسید چه بسا بیشتر از این قربانی می شدند به هر حال تاریخ و گذشت زمان و مقاومت و افشاگری جدا شدگان راه را بر خودخواهی و خود محوری این فرد شرور بست
چهارشنبه سوری و خوی خونریز سران مجاهدین خلق، فرقه رجوی
چهارشنبه سوری را باید به زیباترین شکل ممکن برگزار نمود و اجازه نداد این آیین مهر و دوستی و روشنایی که نشانه ای از آغاز بهاران عشق و آگاهی است، ابزاری برای سوء استفاده گروههای تروریستی چون فرقه رجوی شود. باید به یاد داشت که این فرقه، در بحران شدید داخلی و خارجی قرار گرفته و دست به هر اقدام جنایتکارانه ای برای برون رفت از این بحرانها خواهد زد
مریم رجوی بدنبال چیست؟
اگر واقعا سرنگونی و رسیدن به قدرت اینهمه شیرین است که زندگی 3200 انسان بیگناه برایش تباه شود پس چرا این بها را از جیب مبارک نمی پردازند؟ آیا مریم رجوی خود برای حل مسئله حاضر شده به عراق برود؟ چرا؟ آیا می ترسد که در عراق دستگیر شود؟ تا بحال چه کسی از مجاهدین دستگیر شده؟ پس ببینید این خانم حتی حاضر نیست برای رسیدگی به سازمانش از جگر گوشه های خود و گوهران بی بدیلش سری بزند
فرقه رجوی از ادعا تا واقعیت
آزادی زنان از دید رجوی یعنی زنان آزادند خودشان را بی مهابا و بدون مرز وقف رجوی و تشکیلات سازمان کنند. در غیر اینصورت آزادی معنی و مفهوم ندارد! بودند زنانی که متاهل یا حتی بچه داشتند ولی در سازمان مجبور بودند که طلاق بگیرند و حتی اجازه نداشتند با فرزند خود ملاقاتی داشته باشند. اگر کسی درخواست ملاقات با فرزندخود میکرد به او میگفتند انگار باز درگیر مسائل زندگی طلبی شده ای و مسائل زندگی تو را در خود غرق کرده است؟!
فرقه رجوی (مجاهدین خلق) منهای خانواده
فرقه رجوی خانواده را قلوس وعامل محفل گرایی و رد وبدل کردن اخبار، اطلاعات و نقطه های کور به دور از دسترس و نفوذ دانسته است و همیشه با خانواده در جنگ و ستیز است که اولین مورد برجسته آن را می توانیم انقلاب ایدئولوژیک سال ۶۴ بنامیم که محافل سیاسی و مخالفین به آن یک حرکت” ضد خانواده” لقب دادند.
دغدغه رجوی برای خروج از لیبرتی و توبه استیونسون
در این میان شیوه مرسوم رجوی که در بوق و کرنا کردن افراد به منظور افشا و بدنام کردن آنها انجام میپذیرد، به شدت اوج گرفته است، آن را با فشارهای سیاسی که از جانب مسئولان و مقامات سابق و فعلی دولتهای غربی انجام میگیرد ادغام میکند تا این فشار روانی-تبلیغی به حداکثر خود برسد. رجوی این کار را با صرف میلیونها دلار برای راضی کردن و چرخاندن مواضع نفرات و همچنین سخنرانیهای حمایتآمیز آنها انجام میدهد. بهخصوص که این تجربه را در مجموع فعالیتهایی که برای خارج شدن از لیست انجام داد بهدست آورده بود. موضوعی که در رسانهها بهخصوص رسانههای آمریکایی بعد از خارج شدن نام سازمان از لیست تروریستی به کرات مطرح شد.
۸ مارس، روز گرامیداشت رهایی یا به زنجیر کشیدن زنان در سازمان مجاهدین؟
زنان سازمان مجاهدین که تا قبل از سال ۱۳۶۷ شمسی عمدتا در کارهای پشتیبانی و خدماتی به کار گرفته می شدند،از سال ۱۳۶۸ شمسی به بعد در گروه های نظامی سازماندهی شده و به عملیات های مرزی و داخل ایران اعزام گردیدند.بخش زیادی از تیم های ترور سازمان مجاهدین که از عراق به داخل ایران فرستاده می شدند را زنان جوان تشکیل می دادند.زنانی که شوهران خود را طلاق داده و هیچ فکری بجز عملیات، انفجار و کشتن در سر نداشتند!
فرقه رجوی ایزوله در تارعنکبوت
در سازمان به دلیل عدم هماهنگی فضای داخلی و خارجی به مقوله ای به نام”غّلو” برمی خوریم و مکرراً از آن استفاده می شود به طوری که هرکس شب می خوابد صبح می تواند مدعی انقلاب کردن و پرواز کردن خود باشد و یا صبح به فرمانده اش بگوید که من از امروز می توانم چند مَدار کیفی بیشتر بار بردارم و کار کنم و چنین انرژی و پتانسیلی در من نهفته بود و خود غافل بودم