وقتی که رهبران فرقه رجوی از مردم طلب کار می شوند
مردم ایران این را می دانند که برای حفظ استقلال خود باید بهایی دهند برای همین است که با حرف های صد من یک غاز شما نه تنها به خیابانها نمی آیند بلکه در مقابل خواسته شما مقاومت هم می کنند و فکر می کنم همین کار شما را طلبکار کرده است و نمی دانم این چه کینه ای است که شما نسبت به این مردم دارید و از مردمی که به خاطر استقلال خود مقاومت می کنند چه می خواهید؟ آقای رجوی ای کاش به جای طلبکاری از این مردم کمی به خود می آمدید و واقعیت را بیان می کردید
فرقه های ایرانی در هزاره سوم
از همان روزهای اول بهار می بینیم که رسانه های خبری مجاهدین خلق (فرقه رجوی) بی وقفه و پی در پی خبرهایی در مورد دراویش گنابادی انتشار می دهند و روی آن مانور تبلیغی می کنند. یکروز مریم رجوی پیام می دهد و یکروز دیگر شورای ملی مقاومت و روز بعد دیگر سران فرقه و دست اندرکاران سایتها و آیدیهای فیسبوکی آنان مشغول بکار می شوند. بنا به تجارب چند دهه اخیر به جرأت می توان گفت که سران فرقه مجاهدین جز به تخریب دیگر گروهها و جریانات نپرداخته اند و به هیچوجه نمی توان نمونه ای یافت که این فرقه بی چشمداشت از آن حمایت نموده باشد
آقای رجوی اکنون کجای تابلو هستید؟
آقای رجوی شما یک روز دو تیم از اعضای ارشد خود را در نشست عمومی درست کردید تحت عنوان جناح راست و جناح استحاله گر رژیم، ریاست یک تیم را به شریف (مهدی ابرشم چی) و تیم دیگر را به فرشته یگانه دادید و آنهارا به روی سن بردید و در حضور خودت و مریم و عموم اعضا و کادرها از آنها خواستید همان فیلم و نمایشی که از قبل آماده سازی و سناریو سازی کرده بودید اجرا کنند و در نهایت برای فریب عموم جمع بندی جنگ بین دو جناح رژیم را که در ایده آل خودت بود را به سمت جنگ داخلی تحلیل کردید
شکل و کار فرقه ها یکی است!
بطور کلی فرقه ها در اساس ویژگی های یکسان و مشابهی دارند. شاید که در شکل و کار تفاوتهایی با هم داشته باشند اما در محتوا همگی یکسان هستند. یکی از اصلی ترین اقداماتی که رهبران فرقه برای هرچه بیشتر در اختیار گرفتن نیروهایشان انجام میدهند آنها را با گرفتن تعهدات و پیمانهای مختلف و با انجام بحث های دینی و مذهبی در شرایطی قرار میدهند که از طرفی نیرو این حس را میکند که رهبر فرقه براستی فرستاده خداست
وجه تشابه فرقه مجاهدین خلق با فرقه گنابادی
فرقه گنابادی که اعضای آن به دام رهبرشان گرفتار شده اند، با القائاتی که از طرف بالا به آن ها دیکته می شود بدون تامل خواسته های قطب خود را به انجام می رسانند. همچنین سازمان مجاهدین خلق که از اعضای خود می خواهد برای آزادی رهبر فرقه، در فرانسه خود را به آتش بکشانند که حدود یازده تن از فریب خوردگان نیز به این اقدام دست زده و دو تن از آنان به نامهای ندا حسنی و مرضیه باباخانی در این جریان به دلیل جراحات ناشی از خود سوزی جان خود را از دست دادند.
سال ۹۱ سرشار از شکست و تسریع در فروپاشی برای رجوی ها
سال 91 در حالی به پایان رسید که سران فرقه با کمک لابی های غربی خود از لیست تروریستی آمریکا بیرون آورده شدند و رجوی ها از این پیروزی خیالی در پوست نمی گنجیدند و به خیال خام خود چنین می پنداشتند که راهی برای خروج از بن بست های استراتژیک – سیاسی خود بدست آوردند ولی گذشت زمان این را نشان داده است همانطوری که خروج آنان از لیست کشورهای اروپایی راه به جایی نبرد بلکه این بار نیز هیچ دستاوردی برای آنان نداشته است
دایی جان ناپلئون رجوی
او که در بن بست مرگباری گرفتار آمده و تمامی نقشه های سرنگونی و کسب قدرت او با سرنگونی یار غارش جناب صدام به سرابی تبدیل شده همچنان فکر میکند که گویا صدام زنده است،او برای اینکه خودش را از تک وتاب رؤیای سرنگونی و تکیه زدن برمسند قدرت وحکومت درایران نیندازد از اعضای جداشده از فرقه اش تا سازمانهای حقوق بشری تا سازمانهای سیاسی ایرانی وغیرایرانی تا سربازان یونامی وشخص مارتین کوبلر نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل درامور اشرف وتا دولت و ارتش ومردم عراق را دشمن خویش پنداشته وهذیان می گوید
مشکل فاضلاب های لیبرتی حل شد
مدت مدیدی بود که رجوی ها برای ممانعت از انتقال اعضای اسیر به لیبرتی و رها شدن از چنگال فرقه و یا ممانعت از ارتباط آنان با دنیای خارج از فرقه، پر شدن فاضلاب های لیبرتی را بهانه کرده و اطلاعیه پشت اطلاعیه می دادند که فاضلاب های لیبرتی مشکل داشته، پر شده و سر ریز می شوند و همه محوطه آلوده شده و در نتیجه « لیبرتی قابل اسکان نیست و یک تجربه شکست خورده است و اعضای فرقه باید به اشرف برگردانده شوند ».
رجوی ها به مزدوری برای صدام اعتراف می کنند
با توجه به شکست های پی در پی و نزدیک شدن زمان از هم پاشی تشکیلات فرقه ای در عراق، رجوی ها گیج شده و برای ایجاد راه گریز , ناخواسته اسنادی از وابستگی و مزدوری خود به صدام دیکتاتور را رو می کنند.آنها برای آنکه اثبات کنند زمین های کشاورزی مردم عراق را برای ایجاد پادگان اشرف غصب نکرده اند چنین نوشتند: « مجاهدین قرارگاه اشرف را که تا سال ۱۹۸۶ در اختیار وزارت دفاع عراق بود رسما از دولت این کشور تحویل گرفتند »
سیزده بدر سال ۹۲، بدور کردن نحوست رجویها
25 بهار بدینسان برآنان گذشت.نه شادی، نه امیدی، نه عید و نه گل و سبزه و سنبلی و نه برق شادی چشمان پدر و مادر و آغوش گرم برادر و خواهری. ولی این بار و امسال و بخصوص بعد از فروپاشی تشکیلات جهنمی این فرقه روند روبه رشد فرار اعضای ناراضی و موج انزجار و تنفر مردم و افکارعمومی به دنبال افشاگری بی وقفه اعضای از بند رسته سرنوشت به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.
جمع آوری پول از طریق اینترنت توسط مجاهدین؛ راهی برای پولشویی
در یک اقدام تأمل برانگیز گروه تروریستی مجاهدین، به درج یک صفحه اختصاصی در سایت رسمی خود جهت جمع آوری پول تحت عنوان کمک مالی مبادرت نموده است. با توجه به آن که در فضای اینترنت می توان حسابهای مجازی با آی پی های گوناگون و از کشورهای مختلف تولید کرد که روشهای مختلف و پیچیده ای برای پرتعداد نشان دادن مراجعان و پرداخت کنندگان وجود دارد، این روش، شیوه مناسبی است برای « پولشویی» و از بین بردن مبدأ پولهایی که وارد حسابهای این گروه می شود.
نوروز ۱۳۹۲ برتمامی ایرانیان و خصوصا اسیران فرقه رجوی مبارک باد
اکنون چند بهار و عید است که در انتظار ریختن ظرف ماست هستید که شاید چیزی بشما برسد؟ چند بهار است هی فریاد میزنید سال دیگه میریم به ایران و تهران و….. خدا وکیلی خودتان خسته نشده اید؟ چند سال است که هر بار به دروغهای رجوی گوش میدهید و در دلتان هزار حرف هم به او میزنید ولی جرات اتخاذ یک تصمیم برای زندگی خودتان را ندارید؟ واقعا دیگه بس نیست؟ حالا که بسترش هم فراهم شده نمیخواهید تکانی بخودتان بدهید و بهار زندگیتان را رقم بزنید و نو شوید؟