نقدی بر سفر و گزارش وکلای اشرفی!
البته این قضیه چیز تازه ای نیست و سران فرقه از همان ابتدای سقوط صدام برای فریب دادن اعضای بی خبر از همه جای خود در اشرف مدعی شدند که خواهر مریم برای همه وکیل گرفته تا کارهای قانونی آنان را برای خروج از عراق ردیف کنند. هنگام مصاحبه با وزارت خارجه آمریکا نیز به هرکدام از نفرات یک اسم می دادند و می گفتند که این اسم وکیل تو است و اگر آمریکاییها می خواستند شما را سین جیم کنند بگویید ما جواب نمی دهیم و اگر مشکلی هست با وکیل ما تماس بگیرید!
چرا ساختمانهای پادگان اشرف توسط اعضای مجاهدین تخریب نشده است؟!
هر چند تاکنون چندین بار مهلت ارائه شده از سوی دولت عراق برای تخلیه پادگان اشرف به بهانههای واهی نقض شده و هنوز هم تعدادی اندک از اعضای مجاهدین در این پادگان باقی ماندهاند و همچنین به دلیل عدم پذیرش کشورهای پناهنده پذیر، ترک خاک عراق نیز انجام نگرفته است، اما تحرکات مجاهدین نیز به خوبی نشان میدهد که سرکردگان این گروه تروریستی هنوز هم به ماندن در عراق و بازگشت به پادگان اشرف امید دارند.
گرگ چه کسی است؟
وی دارای چند برادر بوده که کاظم رجوی در دربار شاه نفوذ داشته و هنگامی که در سن 19 سالگی دانشجو بوده توسط ساواک به همراه تعدادی از همراهان و دوستانش دستگیر شده که در زندان شاه بلافاصله با ساواک اعلام همکاری می کند و در کتاب مجاهدین خلق در آینه تاریخ به نوشته مهندس علی اکبر راستگو از اعضاء سابق و جدا شده سازمان آمده است، چه کسی آدرس و کروکی منازل افراد را به ساواک گزارش کرده و ازمجازات تخفیف می گیرد، آیا جز مسعود رجوی فرزند حسین کسی دیگر بوده است؟
قتل ها و مرگهای مشکوک تشکیلاتی در فرقه رجوی – قسمت دوم
شهریار شجاعی از اعضای قدیمی سازمان اهل استان فارس بود او از کادرهای تشکیلاتی و متعهد به رهبری فرقه و در عملیات کرد کشی معروف به مروارید در سال 70-1369 در ارتفاعات مروارید – مرز ایران و عراق در حوالی شهر کلار عراق و قصر شیرین ایران به قتل رسید.در سازمان این قتل در میان اعضای فرقه به گونه ی دیگری جا افتاد و بر اثر شانتاژ و جو سازی رهبری فرقه شهریار شجاعی را به اسطوره ای از شجاعت در جهت سو استفاده از بقیه ی نفرات و تو سری زدن به اعضای موجود در سازمان تبدیل کردند
زوزه های هراسان فرقه تروریستی رجوی
چرا فرقه رجوی در برابر افشا گری های زنان جداشده و کشف گور های دسته جمعی سکوت کرده و تمام انرژی تشکیلاتی اش را صرف ورق پاره های پنتاگون و سایر حرافان کرده است؟ چرا جوابگوی این جنایت ها نیستند و طفره میروند. آقای رجوی که در سوراخ موش میخزی مگر گناه این انسانهایی که نمی خواستتند زیر پرچم خیانتهای شمایان بمانند چه بود؟
واکنش برخی از تحلیلگران سیاسی دربارهی خارج شدن از لیست گروههای تروریستی
توجه داشته باشید که توجهیات انساندوستانهی دولت اوباما برای خارج کردن سازمان از لیست، حرف بسیار کمی دربارهی فعالیت آتی این گروه در آمریکا و این که چگونه فعالیت و مبارزهشان در تقابل با حکومت ایران در آمریکا تشویق و مدیریت میشود، دارد. این ابهام به خودی خود منبعی از تنش میشود و مورد استفاده تندروهای داخل ایران قرار میگیرد تا تمام کوششها را برای مبارزه جهت رفرم سیاسی از داخل و در خارج کشور از مشروعیت بیندازد
ناگفته هائی از جنایات فرقه رجوی (مجاهدین ضد خلق)
از یک طرف فرقه مجاهدین میبایست خود را برای رویارویی با شرایط جدید منطقه مهیا میکرد و از طرف دیگر مسئولین فرقه درگیر قیام اعضای درونی فرقه بودند.از آنجا که رهبری فرقه هیچ جوابی در برابر خواسته ها و سؤالات به حق اعضای ناراضی نداشت لذا وی دستور سرکوب و در هم شکستن این موج اعتراضها را صادر کرده بود.مسعود رجوی رهبر این تشکیلات شیطانی دستور داده بود که تمامی تشکیلات را از وجود اعضای ناراضی پاک کنند.
درماندگی رجوی و ترفندهای حقیرانه برای برون رفت از بحران
مدتهاست که قداست رجوی با افشاگریهای مستمر جداشدگان در هم شکسته می شود و امروز رجوی حتی در بین اعضای فرقه اش آن هیبت و هیمنه را ندارد و به عنوان شخصیتی فاسد شناخته می شود که در قرن بیست و یکم بزرگترین حرمسرای قاجاری را برپا نموده و هزاران انسان را به عنوان برده بکار گرفته است. چنین فساد و تباهی که امروز سر تا پای رجوی را فرا گرفته، طبیعی است که پایه های قداست او را هدف قرار داده باشد و همین باعث شده که وی عنان از کف بدهد و به هر ترفند حقیرانه ای چنگ بیندازد
تاملی بر زندگی و سرانجام مسعود رجوی رهبرفرقه مجاهدین خلق
مسعود رجوی گرچه به هیچ دین وآئینی باورواعتقاد ندارد ولیکن برای نشرو پیشبرد افکار مالیخولیایی خوددرترسیم خط وخطوط تشکیلاتی از هرکس وهرتئوری کمک می گیرد _ اگرنگاهی به سخنرانی های این شخص دردوران قدرت دراردوگاه محصور اشرف ودرجمع گروهی بی خبروناآگاه بیاندازیم بخوبی درمی یابیم که تئوری های این فرد متوهم را حتی کسانی که فریب اورا خورده اند نیز باور نکرده اند
شبکه های اجتماعی و تاخت و تاز بی حاصل مجاهدین
مجاهدین تنها اعتبار و مشروعیت خود را نه در حمایت های واقعی مردم، بلکه در لابلای گزارشات سازمان های اطلاعاتی غربی از جمله گزارش اخیر پنتاگون و حامیان استیجاری شان جستجو میکنند و مجموعه این عوامل باعث شده است مجاهدین با فریبکاری تمام به شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک و البته با نام های مستعار و حتی بدون هویت روی آورده و در صدد انقلابی فیسبوکی در ایران باشند؟
مجاهدین از عربده کشی های سرنگونی تا گیر کردن در باتلاق لیبرتی
روزگاری که رجوی به پشتوانه دیکتاتور سابق عراق صدام حسین فریادهایی کر کننده میکشید که مریم را ولو با چنگ و ناخن به تهران میبریم اما اکنون نیروهای فرتوت و از دور خارجش در منجلاب گیر کرده اند و مانده اند که از کدام مسیر خودشان را به اتاق خواهر مسئول برسانند تا عملیات جاری کنند! نیروهای آموزش دیده و جنگ آور رجوی که قرار بود هر کدامشان بجای صد نفر در میدان جنگ رزمندگی کنند الان کارشان بجایی رسیده که از مار و عقرب و شرایط سخت و طاقت فرسای لیبرتی داد شکایت سر داده اند
آزادی به بهای خیانت
براساس مستندات موجود رجوی در مقابل ساواک دوام نیاورده و کلیه اخبار و اطلاعات سازمان و بنیانگذاران از جمله محمد حنیف نژاد را در اختیار ساواک قرار میدهد و اطلاعات ارائه شده چنان کامل و دقیق بوده که بسرعت منجر به حکم اعدام کادر رهبری سازمان میشود و از همانجا برای نجات جان خود تا بن استخوان به خیانت آلوده میشود و در عین حال مسیر بعهده گرفتن رهبری سازمان را برای خود هموار میسازد.