جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
استمداد کودکانه 28 بهمن 1392

استمداد کودکانه

وقتی فاطمه نوه اسیر احمد رضاعی متوجه شد که مهمانان آنها خود سال ها اسیر فرقه بودند و از دوستان سابق پدر بزرگش می باشند و از خاطرات او می گویند، دوید و با خوشحالی از اتاق خود عکس پدر بزرگش را آورد و به ما نشان داد و با حالتی که انگار استمداد می خواست گفت «پدر بزرگم اسیر دشمن است »

دیدار با خانواده هدایت محمدی از اسیران دربند فرقه رجوی در شهرستان بهبهان 19 بهمن 1392

دیدار با خانواده هدایت محمدی از اسیران دربند فرقه رجوی در شهرستان بهبهان

اعضای انجمن در پاسخ به صحبت های آقای محمدی گفتند رجوی برای رسیدن به اهداف فرقه ای خود بعد ازجمع کردن اعضا در عراق و در کمپ های خود اول با کشیدن حصارهای ذهنی و فیزیکی ارتباط آنها را با دنیای بیرون قطع کرد وبا تهدید و فشارکم کم تلاش کرد تا هر آن چه خداوند در ذهن و ضمیر انسان اعم از عاطفه،عشق به پدر، مادر، همسر، فرزند وانسانیت نهاده بود درآنها ازبین ببرد تا بتواند افکارفرقه خود را درذهن ومغز آنها پیاده کند رجوی حتی قدرت اختیار و اراده را هم ازآنها سلب کرد.

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت سوم 15 بهمن 1392

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت سوم

فرقه اصلا دولت عراق را قبول ندارد و به همین خاطر توجه ای به اولتیماتوم های دولت آن کشور نمی کند. رهبری فرقه معتقد است که باید شرایط لیبرتی را در همین وضع نگه دارند. رجوی می گوید بعد از انتخابات عراق که دولت جدیدی روی کار خواهد آمد از آنها حمایت خواهد کرد و فرقه در عراق ماندگار خواهد شد. البته این ها همه فریب و توجیه برای نگه داشتن افراد است و رجوی بهتر از همه می داند که چنین خبرهایی نخواهد بود.

ملاقات اعضای دفتر انجمن نجات یزد با خانواده حائری 14 بهمن 1392

ملاقات اعضای دفتر انجمن نجات یزد با خانواده حائری

مطالب فوق مقدمه ی است براینکه هم اینبار میهمان خانواده عزیزی هستیم که دخترشان در دام فرقه گرفتار شده وسالیان سال است که از آغوش خانواده خویش به دوراست آنچه را در ادامه می خوانید صحبتهای پدری است که عمری ایست چشم به در دوخته تا بلکه دخترش از در وارد شود وپایانی برسالهای جدایی وفراق باشد.ابتدا بایستی از آقای حائری و خانواده محترمشان که ما را در جمع خویش به گرمی پذیرفته تشکر کرد

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت دوم 13 بهمن 1392

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت دوم

واقعا رجوی مسئول کشتار همه اعضاست چون در درون سازمان نیرو و اعضا اسیر هدف های رجوی هستند. در مناسبات فرقه فردی اگر بالاترین مسئولیت را هم داشته باشد هیچ اراده ای ندارد و فقط باید هدف های رجوی را پیاده کند. رجوی می خواهد با ریختن خون اعضاء در بیرون مظلوم نمایی کند.

درهمسویی با”فراخوان سازمان حقوقدانان آزاد به آنتونیو گوترز کمیسر عالی پناهندگان ملل متحد” 10 بهمن 1392

درهمسویی با”فراخوان سازمان حقوقدانان آزاد به آنتونیو گوترز کمیسر عالی پناهندگان ملل متحد”

ما اعضای خانواده اسرای رجوی، آمادگی کامل خود رادر رساندن خدمات پزشکی و… به این عزیزان اعلام کرده وباردیگر متذکر میشویم که کشور عراق برای یک تشکیلات اجنبی وحتی شهروندان خودش، جای امنی نیست ومصرانه خواستار انتقال این افراد به کشورهای ثالث بوده و کارشکنی های رجوی وشرکا را در ایجاد موانع درراه این نقل وانتقالات بشدت محکوم کرده و ازهم اکنون هرجنایت وحادثه ی آتی برعلیه این اسرا را ناشی از تعلل رهبران این فرقه دانسته و پیشاپیش آنهارا مجرم میدانیم.

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت اول 10 بهمن 1392

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت اول

مسئول انجمن در رابطه با وضعیت افراد در لیبرتی برای خانوده های حاضر در جلسه توضیح داد: بنا به اخبار و افشاگری افرادی که در چند ماه اخیر از فرقه جدا شدند و مطالب خود را در سایت ها انعکاس دادند، رهبران فرقه بعد از جمع شدن اشرف و فرار رجوی، با انبوهی از سئوالات از طرف اعضا مواجه شدند که برای فرار از پاسخ، مجبور شدند تا به فرمانده هان دستور دهند تا هر گونه سئوال از طرف افراد را ممنوع کنند.

نامه جمعی از رها یافته گان فرقه رجوی به خانم هال لوت 02 بهمن 1392

نامه جمعی از رها یافته گان فرقه رجوی به خانم هال لوت

ما اعضاء جدا شده و منتقدین می دانیم که سازمان مجاهدین خلق به دلیل کیش شخصیت رهبری آن و با استناد به اصول فناتیک خود و برای سرپا نگهداشتن تشکیلات فرقه ای خود سعی دارد هرچه بیشتر دوستان ما را تا مرگ و نابودی شان درعراق نگه دارد چرا که میداند اعضای رده پایین در خارج از عراق و خارج از چهارچوب سازمانی و تشکیلاتی و به محض آگاهی و آشنایی با ماهیت سازمان، به منتقدین و مخالفان رهبری و تشکیلات تبدیل خواهند شد.

نامه ام را به دست فرزندم برسانید 30 دی 1392

نامه ام را به دست فرزندم برسانید

آقای زاداسماعیلی درملاقات اخیرشان دردفترانجمن نجات گیلان ضمن یادآوری آن خاطرات تلخ عنوان کردند که به هرحال ما خدایی داریم که بالای سرمان هست وبه قطع و یقین با گرفتن جان بی مقدار رجوی و سربه نیست کردن فرقه تبهکارش موجبات رهایی فرزندانمان را فراهم خواهد ساخت وما درآرزوی تحقق همین امرزنده ایم وبس.آقای زاداسماعیلی درادامه ملاقات با مسول انجمن نجات درخواست کردند که درصورت امکان نامه هایش به دبیرکل سازمان ملل و همچنین به فرزندش برسد

نسل جدید به رجوی ها چه می گویند؟ 25 دی 1392

نسل جدید به رجوی ها چه می گویند؟

آقای رضا محمد نژاد خواهر زاده اسیر فرقه پرویز حیدر زاده می باشد. وی که از یاد آوری فراق دایی و مرگ پدر بزرگش متاثر شده بود گفت: لعنت به رجوی ها که باعث مرگ خانواده ها شدند ؛ لعنت به آنها که اعضاء را در بند کشیدند و همچنان اصرار بر اسارت آنها دارند. او با خشم و ناراحتی ادامه داد: به رجوی بگوئید اگر مادران و پدران دار دنیا را وداع کردند بداند نسل جدید او را رها نمی کند

ملاقات با خانم شهربانو مرندی در دفتر انجمن نجات گیلان 16 دی 1392

ملاقات با خانم شهربانو مرندی در دفتر انجمن نجات گیلان

یعنی این جهان اینقدر بی حساب و کتاب است که رجوی سرکش فرزندان مان را براحتی هرچه تمامتر به کشتن میدهد و پاسخگوی کسی هم نیست!؟ چندی قبل100 نفر را به بهانه حفظ اموال بی مقدار اشرف به قربانگاه فرستاد و لجوجانه میگفت اشرف را ترک نمی کنیم ولیکن با به قربانگاه فرستادنشان اشرف به زباله دان تاریخ پیوست.

رویای مادرانه ـ نامه خانم ثریا عبداللهی به فرزندش امیر اصلان ـ قسمت سوم 04 دی 1392

رویای مادرانه ـ نامه خانم ثریا عبداللهی به فرزندش امیر اصلان ـ قسمت سوم

بعد از تمام شدن مصاحبه ات میدونی بچه خواهرت، همان بچه ای که بغلت عکس انداختی چی گفت؟ گفت مامانی، دائی خیلی عصبانی بود از چشماش فهمیدم که تند تند پلک میزد و مطلبی که براش نوشته بودند یادش میرفت و به کاغذی که جلوی دائی روی میز بود نگاه میکرد و حرف میزد معلوم بود دائی خیلی زحمت کشیده بود تا مطالبی که براش نوشتند را حفظ کنه.

blank
blank
blank