نامه خانواده های انجمن نجات یزد به آقای آنتونیو گوترز
ما نگران و دلواپس سرنوشت فرزندان خود میباشیم ودیدار با فرزندان خویش را حق مسلم و بدیهی خود میدانیم وازاینکه مجامع بین المللی وحقوق بشری تا کنون وقعی به درخواستمان ننهادند متاسفیم.اینجانبان ضمن حمایت کامل از پروسۀ انتقال ساکنان این کمپ از جهنم عراق، که هر روز شاهد کشتار مردم بیگناه خود با اعمال تروریستی و درگیریهای فرقه ای داخلی است
گزارش بازدید از نمایشگاه دگردیسی فرقه رجوی
خانمی دیگر می پرسید اگر ادعای مسلمانی دارند چگونه با افراد در مناسبات خودشان اینگونه رفتار می کنند و زنان را تحت فشار قرار می دهند و می گفت خدا را شکر که جائی در ایران ندارند و کسی هم نمی شناسد آنها را و از این قبیل سئوالات بسیار بود و اتفاقا به محض ورود خانم دشتی به نمایشگاه خانمهای زیادی دور ایشان جمع شدند
نامه سرگشاده انجمن نجات به خانم لورا بولدرینی
اگر این نمایندگان ادعا میکنند که برای حقوق بشر، آزادی، و عدالت مبارزه میکنند، و همچنین علنا از سازمان مجاهیدن خلق حمایت می نمایند، سیاست بی طرفانه ایجاب میکرد که به حرف قربانیان سازمان مجاهدین خلق هم گوش نمایند که از نقض حقوق بشر در درون سازمان مجاهدین خلق آسیب دیده اند.
استقبال پرشور دانشگاهیان از همایش دگردیسی در فرقه مجاهدین
عضو سابق شورای مرکزی فرقه مجاهدین در ادامه با اشاره به شباهت خاص ترفند مهدی ابریشم چی از سازمان مجاهدین با نتانیاهو رئیس جمهور رژیم جعلی اسرائیل در برگزاری کنفرانس خبری و مخالفت با توافق جامعه جهانی با موضوع هسته ای ایران، این شباهت خاص را ناشی از همدستی و هماهنگی مجاهدین با رژیم صهیونیستی دانست و ابراز داشت: البته در حال حاضر با ناامیدی بسیار اذعان می کنند که جمهوری اسلامی در آستانه توافق هسته ای است و به همین دلیل به شاخه جدید حقوق بشر پریده اند
همایش دگردیسی فرقه رجوی در سمنان
در این همایش آقای خدابنده با اشاره به مقوله وجود فرقه ها در جامعه و تهدید و آسیب آن برای اجتماع و جوانان به ماهیت فرقه ای سازمان مجاهدین خلق اشاره و بیان داشتند سازمان مجاهدین اساسا دارای یک ایدئولوژی نیست بلکه دارای یک متدلوژی است و آن چه من به عنوان عضوی که سالیان متمادی درسازمان بودم و مشاهده کردم این بود که در سازمان واژه ای به نام ایدئولوژی وجود ندارد
گفتگو با آقای پور احمد، پیرامون حضورشان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
توانستم یک رابطه صمیمی با مخاطبانم برقرارکنم واینکه صادقانه میخواهم تجاربم را درخدمت این عزیزان قراربدهم. عمده مخاطبان بنده را بخاطر روشنگری علیه یک فرقه تبهکار تحسین و تقدیر میکردند و شماری نیز ضمن شنیدن حرفهایم میگفتند آخر رجوی و تشکیلاتش درجامعه ما مطرح نیستند و متعلق به سه دهه قبل بودند با کارنامه ای سیاه از تروریسم و خیانت به وطن و مردم خویش و اینکه چرا باید با ایجاد نمایشگاه بخواهیم یادشان را که مترادف خیانت وجنایت هست , زنده کنیم!
نامه سرگشاده انجمن نجات استان قزوین به آقای بن امرسون
در آن زمان بعد از ملاقات با شما ما گروه چهار نفره بسیار خوشحال و امیدوار شده بودیم که به لطف خدا روزنه امیدی برای نجات فرزندانمان با ز شده و از طریق شما می توانیم صدای مظلومیت هزاران خانواده وسه هزار اسیر درد مند فرقه رجوی را به گوش مجامع بین المللی وحقوق بشری برسانیم ولی متأسفانه بعد از گذشت یکسال وچندی هیچ اقدامی از سوی شما صورت نگرفت
همایش دگردیسی در فرقه تروریستی مجاهدین در دانشگاه شاهرود برگزار شد
همایش و نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی مجاهدین به مدت 2 روز در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.این نمایشگاه مورد استقبال دانشجویان و اساتید قرار گرفت و با برگزاری میز گرد پرسش و پاسخ، تنی چند از نفرات جدا شده از سازمان از جمله آقایان ابراهیم خدابنده، علی اکرامی و ایرج صالحی پاسخگوی سئوالات شرکت کنندگان بودند.
نامه خانواده های انجمن نجات قزوین به دبیرکل سازمان ملل جناب آقای بان کی مون
عالیجناب با توجه به شناختی که ما خانواده های قربانیان این فرقه نسبت به این گروه تروریستی داریم، سران این فرقه به این سادگی خاک عراق را ترک و فرزندانمان را آزاد نمی کنند چون موجودیت و بقای آنها با حضور قربانیان در اشرف یا لیبرتی معنی پیدا می کند واز این طریق می توانند اذهان عمومی را فریب دهند و بقای خودشان را تضمین نمایند.
نامه انجمن نجات به کمیساریای محترم سازمان ملل در کشور آلبانی
اعضای انجمن نجات با توجه به اینکه سالیان طولانی در معرض مناسبات تشکیلاتی مجاهدین قرار گرفته اند، با تجارب زیادی در اتخاذ عکس العملها کارساز در مقابل آنان وارد عمل شده اند. خوشحال می شویم که در این زمینه نهایت همکاری را با ان کمیساریای محترم داشته باشیم.
رجوی کثیف ترین و دروغگوترین فرد در دنیاست
آقای خیرالله اعتدالی که تحت تاثیر صداقت گفتار اعضای انجمن قرارگرفته بود گفت واقعا تا به امروز که شما برایم توضیح دادید هیچ شناختی ازعملکرد فرقه رجوی نداشتم واقعا یک لحظه هم نمی توانم خودم را درشرایطی که شما درفرقه رجوی داشتید بگذارم، معلوم است خیلی سختی کشیده اید ومتاسفم ازاینکه برادرم فریب شعارهای دروغین موجود پست فطرتی یعنی رجوی را خورده و زندگی و عمرخود را به تباهی کشاند.
واقعا چگونه است که رجوی خیانت به مردم ایران را خدمت حساب می کند!
آقای بیرون رو درتائید توضیحات اعضای انجمن گفت واقعا رجوی وسران فرقه اش مشتی فریب کار و شیاد هستند وی ادامه داد که من درجنگ اسیرعراق شدم قبل ازاینکه اسیرعراق شوم برادرم به گروه مجاهدین درعراق پیوسته بود. بنظر اواخر سال 67 بود که روزی چند نفر به اردوگاهی که من درآن اسیربودم آمدند اول گفتند ما ازمجاهدین خلق هستیم که برای آزادی مردم ایران با رژیم ایران می جنگیم!!