اطلاعات رسیده از داخل پادگان فرقهای اشرف حاکی است که موضوع اقدام به خودکشی یا خودسوزی جمعی قوت بیشتری گرفته و تصمیم بر این است که افراد سرطانی یا درگیر بیماریهای حاد را به نوعی از بین ببرند. سران فرقه مجاهدین، افرادی را مغزشویی و به اصطلاح توجیه کرده است تا در برابر نیروهای عراقی، با از بین بردن خود به صورت خودسوزی یا خودزنی، مسئولیت این اقدام را متوجه عراقیها سازد و به این وسیله هزینه بینالمللی عراقیها را در این باره افزایش دهد.
اطلاعات رسیده از داخل پادگان فرقهای اشرف حاکی است که موضوع اقدام به خودکشی یا خودسوزی جمعی قوت بیشتری گرفته و تصمیم بر این است که افراد سرطانی یا درگیر بیماریهای حاد را به نوعی از بین ببرند.
خبرها بیانگر این موضوع است که سران فرقه مجاهدین، افرادی را مغزشویی و به اصطلاح توجیه کرده است تا در برابر نیروهای عراقی، با از بین بردن خود به صورت خودسوزی یا خودزنی، مسئولیت این اقدام را متوجه عراقیها سازد و به این وسیله هزینه بینالمللی عراقیها را در این باره افزایش دهد.
سران فرقه رجوی در یک اقدام غیر انسانی دیگر علاوه بر شکنجه اعضای خود، درب بیمارستان پادگان اشرف را به روی خانوادههایی که برای دیدار و اطمینان از سلامت فرزندانشان تجمع کردهاند را بسته است تا بیماران از دربهای دیگر به بیمارستان منتقل شوند و با این اقدام از یک طرف بیماران یا افرادی که به بیمارستان مراجعه میکنند چشمشان به خانوادهها نیفتد و از طرف دیگر خانوادهها و عراقیها نتوانند ورود افراد به داخل بیمارستان و وضعیت آنان را ببینند.
بر پایه این خبر و در همین رابطه پلیس عراق برای کنترل و بازرسی این بیمارستان که بخشی از خاک و حاکمیت عراق است هفته گذشته وارد عمل شد تا کمک های لازم به بیمارستان ارسال و پزشکان مورد نیاز برای مداوا وارد عمل شوند اما این اقدام پلیس عراق با واکنش چماقداران مغزشوئی شده فرقه رجوی مواجه شد و آنها جهت مقابله با اجرای این کار به خودزنی پرداختند تا با نسبت دادن آن به نیروهای عراقی مرحله دیگری از فریبکاری و مظلوم نمائی را به نمایش بگذارند و مانع از رسیدگی و کمک های لازم به بیماران شوند و این در حالی است که فرقه رجوی از یک طرف ادعا میکند که اعضای بیمار این فرقه را در بهترین بیمارستان بغداد و تحت نظر بهترین جراحان و متخصصان قرار داده است و از طرف دیگر مدعی است که به دلیل محدودیتهای اعمال شده از جانب دولت عراق امکان رسیدگیهای پزشکی برای بیماران خود را ندارد. شایان ذکراست که فرقه مجاهدین در قبل و بعد از اشغال آمریکا عدهای را از بین برد و سپس مدعی شد که آنان در خلال بمبارانها کشته شدهاند که شاهدان عینی بعدها شهادت دادند که این موضوع مطلقا صحت نداشته و اغلب این افراد عمدا توسط فرقه به قتل رسیده بودند.
برچسب ها
تراژدیِ سوختن حقیقت پشت پرده خودسوزیهای اعضای مجاهدین خلق
تشویق به خودسوزی فرمان سبعانه خودسوزی اعضا توسط مریم رجوی
حقیقت پشت پرده خودسوزیهای اعضای مجاهدین خلق
بیست و هفتم خرداد ۱۳۸۲، زمانی که مریم رجوی در فرانسه بازداشت شد، جهان شاهد رویدادی بود که فراتر از یک جنجال سیاسی، مرزهای میان مبارزه و خودویرانی را جابهجا کرد. موجی از خودسوزیها در قلب اروپا، نه به عنوان یک ژست حماسی، بلکه به عنوان یکی از تاریکترین و تکاندهندهترین لحظات تاریخ سیاسی معاصر […]
فرمان سبعانه خودسوزی اعضا توسط مریم رجوی
پس از خلع سلاح مجاهدین در عراق و ادامه روند جدایی اعضاء، مریم رجوی در پاریس بهمراه تعدادی دیگر در 17 ژوئن دستگیر شدند. خبر دستگیری مریم شوک بزرگی به اعضا وارد کرد. چرا که هیچ یک از اعضا درجریان رفتن مریم به پاریس نبودند. همه تصور می کردند که وی به اتفاق مسعود رجوی […]
نگاهی به مرگهای مشکوک در فرقه رجوی
وقتی خبر فوت آرش پورغلامی را شنیدم و عکس او را بعد از مدتها دیدم خیلی غمگین شدم و تعجب کردم. او را از زمان پذیرش در اشرف میشناختم که مدتی کوتاهی بعد ازمن به پذیرش امده بود. انجا به اسم مستعار عادل معروف بود. وچیزی که برایم تعجب انگیز بود علت فوتش بوده که […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.















