حال از ,وزارت خارجه آمریکا باید پرسید:14 قرارگاه مجهز به انواع سلاح های سنگین و نیمه سنگین برای چه بوده است؟ این هم معنای شهرنشینی در فرهنگ جنگ و جنایت رجوی است که کاری جز اعمال تروریستی و خشونت طلبانه نمی تواند بکند و ذاتش تروریست است. آیا گروهی که صدام این قدر به او اعتماد داشت و حداقل 14 قرارگاه در اختیارش گذاشت تروریست نیست؟
تنها چند ساعت بعد از هیاهوهای کر کننده رجوی ها و پول بگیران خارجه نشین شان، وزارت خارجه آمریکا تلویحاً بیان کرد که خارج کردن نام فرقه رجوی از لیست تروریستی یک اقدام سیاسی برای فشار بر ایران بوده و آن ها در حالی دست به این عمل زدند که خود نیز معتقدند مجاهدین کماکان تروریست هستند. در بخشی از اطلاعیه وازرت خارجه چنین آمده:
« وزارت خارجه عملیات تروریستی گذشته مجاهدین خلق به ویژه دخالت در کشته شدن چند شهروند آمریکایی در دهه ۱۳۵۰ در ایران و حمله به سفارت رژیم ایران در آمریکا در سال ۱۳۷۱ را فراموش نخواهد کرد و نسبت به آن بی اعتنا نیست. وزارت خارجه همچنین نگرانی های جدی در مورد مجاهدین خلق در رابطه با اتهاماتی دارد که مربوط به خشونت هایی است که در مورد اعضای خودش مرتکب شده است ».سه مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در روز جمعه 7 مهر از طریق تله کنفرانس یک جلسه توجیهی ویژه برای رسانه ها برگزار کردند و پس از قرائت اطلاعیه وزارت خارجه در مورد خروج مجاهدین از لیست تروریستی این وزارت خانه توضیحاتی ارائه کردند و به شماری از سؤالات پاسخ دادند.
یکی از آن ها خاطرنشان کرد که « به مجاهدین اعتمادی ندارد و آن ها را کماکان به عنوان یک گروه مشروع و دموکراتیک اپوزیسیون نمی شناسد و آن ها جزیی از تصویر او برای آینده نیستند و با اعضای خودشان هم بدرفتاری می کنند.»این اظهارات برای رجوی ها که فکر می کردند با خروج از لیست تروریستی توسط آمریکا، دیگر به عنوان مزدوران زنجیر به گردن آمریکا شناخته خواهند شد، به شدت تکان دهنده بود به نحوی که تاب تحمل نیاورده و بلافاصله از طریق یک به اصطلاح سخنگو واکنش نشان دادند و بار دیگر اثبات کردند که تروریست بوده و ماهیت آنان جز وحشی گری و درنده خویی نیست و به همین دلیل حتی دست اربابان خود را هم گاز می گیرند. این سخنگوی رجوی ها که افسار پاره کرده بود، در حالی که آمریکا چند ساعت قبل نام آن ها را از لیست خارج نمود با وقاحت تمام مدعی بود که « گویندگانِ این حرف ها در طرف ایران قرار دارند »!!! و سپس با وقاحت به خلع سلاح شدن فرقه می تازد و می گوید « اگر این ها طرف ایران نبودند ما را خلع سلاح نمی کردند » یعنی ما باید سلاح داشته و به جنگ مسلحانه ادامه می دادیم. به این ترتیب رجوی ها از زبان این سخنگو به صراحت بیان می کنند که بر خلاف گفته وزارت خارجه آمریکا نه تنها از 10 سال پیش تاکنون کار تروریستی را کنار نگذاشته اند بلکه در این مدت منتظر مسلح شدن مجدد بوده و خلع سلاح خود را به دلیل ماهیت جنگ طلب و خونریز و تروریست شان، قبول نداشته و اگر دست به اقدام نظامی و تروریستی نزدند به این دلیل بوده که نمی توانستند.
سپس سخنگوی رجوی ها که از ترس قانون حاضر نیست نامش فاش شود از فرط عصبانیت تمامِ تبلیغات سال های اخیر فرقه را خراب کرده و ناچارا دروغ های این تبلیغات را رو می کند. وی بر خلاف تبلیغات رجوی در 10 سال گذشته که خودشان را خفه کردند تا این گونه جلوه دهند که یک مشت آدم متمدنِ شهر نشین بوده و در اشرف که یک شهر مدرن است زندگی می کرده اند و اصلا عنصر نظامی و خشونت طلب نیستند!!! پته همه این تبلیغات را رو می کند و از آمریکا طلبکار می شود که ما 14 قرارگاه در عراق داشتیم که شما آن را بمباران کردید. حال از ,وزارت خارجه آمریکا باید پرسید:
14 قرارگاه مجهز به انواع سلاح های سنگین و نیمه سنگین برای چه بوده است؟ این هم معنای شهرنشینی در فرهنگ جنگ و جنایت رجوی است که کاری جز اعمال تروریستی و خشونت طلبانه نمی تواند بکند و ذاتش تروریست است. آیا گروهی که صدام این قدر به او اعتماد داشت و حداقل 14 قرارگاه در اختیارش گذاشت تروریست نیست؟
آیا در حالی که آمریکا صدام را به عنوان دیکتاتور می شناسد، همدست و همکار صدام جز یک تروریست می تواند باشد؟ دیکتاتوری که آمریکا با حمله نظامی او را سرنگون کرد (صدام) چقدر به رجوی اعتماد داشت که حاضر بود آن ها را در سرتاسر عراق به صورت مسلح آن هم با سلاح سنگین، رها و پخش کند؟ آیا این اعتمادِ صدام به رجوی جز به دلیل هم جنس و هم نوع بودن صدام و رجوی نبوده است؟ پس چگونه این متحد صدام، تروریست نیست؟ و بسیاری سوالات دیگر که به راحتی بر تروریست بودن رجوی ها و فرقه شان صحه می گذارند.
بنابراین باید تاکید کرد که ماهیت رجوی ها تروریست است و خارج کردن نام این فرقه از لیست تنها برای منافع کثیف سیاسی بوده است. اما چه نام فرقه در لیست باشد یا در هیچ لیستی نباشد، از نظر مردم ایران آن ها تروریست هستند و مطمئن باشید خارج کردن نام آن ها از لیست دولت آمریکا همان گونه که این سخنگوی فرقه اثبات کرد، ماهیت تروریستی آن ها را تغییر نخواهد داد. اما یک چیز را به خوبی نشان داد و آن اینکه ماه عسل وزارت خارجه آمریکا با رجوی ها زیاد طول نخواهد کشید.
برچسب ها
در سالگرد دستگیری مریم رجوی ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳، تاریخی نامطلوب برای مجاهدین خلق
نزاع در اپوزیسیون گاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
در سالگرد دستگیری مریم رجوی۱۷ ژوئن ۲۰۰۳، تاریخی نامطلوب برای مجاهدین خلق
خودسوزی هواداران مجاهدین خلق در اروپا در ژوئن ۲۰۰۳ را میتوان به بهترین شکل به عنوان ترکیبی از نمایش سیاسی افراطی، رفتار گروهی خشونت طلب و فداکاری رهبر محور مدنظر قرار داد. دو زن – ندا حسنی در لندن و صدیقه مجاوری در پاریس – پس از خودسوزی در جریان اعتراضات به دستگیری مریم رجوی […]
شکوه ایرانخیانت مجاهدین در وطن فروشی حتی در عرصه های ورزشی
در 31 خرداد ماه سال 1377، ورزشگاه ژرلان در لیون فرانسه، میزبان حساسترین مسابقه جام جهانی 98 بود. ایران – آمریکا، این بار نه در دنیای سیاست، بلکه در زمین مسابقه فوتبال روبه روی هم قرار گرفتند. مسابقه ای که هم برای ایرانیها و هم آمریکایی ها حساسیتی فراتر از یک بازی ورزشی داشت و […]
نزاع در اپوزیسیونگاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
روز دوشنبه، ۲۵ مه، گاردین گزارش داد که هواداران رضا پهلوی در خیابانهای لندن با هواداران مجاهدین خلق درگیر شدهاند. دنیل بوفی، خبرنگار ارشد گاردین، گزارش خود را با یک نمایش رپ تهاجمی توسط یکی از هواداران پهلوی به نام “محرز” در لندن آغاز میکند. این فرد در نمایش موسیقی خود جملاتی خشونت آمیز میخواند […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.













