نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی برادرم رضا سلام امیدوارم که خوب باشی. چند سال است از شما خبری ندارم و نمی دانم به لحاظ جسمی مشکلی داری یا خیر. امیدوارم مشکلی نداشته باشی. چرا با برادرت تماسی نمی گیری؟ ما با هم برادریم من که به شما بدی نکردم. آیا […]
نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی
برادرم رضا سلام
امیدوارم که خوب باشی.
چند سال است از شما خبری ندارم و نمی دانم به لحاظ جسمی مشکلی داری یا خیر. امیدوارم مشکلی نداشته باشی. چرا با برادرت تماسی نمی گیری؟ ما با هم برادریم من که به شما بدی نکردم. آیا برادرت را فراموش کردی؟ زنگی بزن احوال برادرت را بگیر. من به لحاظ جسمی وضعیت خوبی ندارم. کم و بیش اطلاع دارم که چگونه در آن کمپ زندگی می کنی و حق خروج از کمپ را نداری. انسان آزاد آفریده شده و آزاد هم بایستی زندگی کند. آیا شما آزاد زندگی می کنید؟ زندگی واقعی در کنار خانواده خلاصه می شود نه در زندان . کمی با خودت فکر کن ببین چه به روز خودت آوردی! در آن موقعیت هیچ پیشرفتی نکردی و مدام اخبار کذب به شما می دهند. و با اخبار دروغ شما را نگه داشتنه اند. فکر می کنی در این خبری شده؟! مردم با هر سختی و مشکلی که دارند زندگی خودشان را می کنند و در دفاع از وطن ایستادگی می کنند. خودت را از کمپ مرگ مجاهدین نجات بده و به دنبال زندگی خودت برو و ما بقی عمرت را آزاد زندگی کن .
برادرت مرتضی بلالی















