حال برگردیدم به واژه خائن و خیانت آیا اطلاعات وطن فروشی در اختیار ما جداشدگان بود یا در اختیا شما. طبق اسناد موجود اطلاعات منافع ملی که سرمایه مردم یا همان خلق قهرمان بود را در اختیار صدام حسین قرار می دادید که مورد بمباران قرار گیرد آیا اموال خلق بود یا اموال سران رژیم ایران. اسناد آن موجود است آیا وقتی اخبار تجمع سربازان ایرانی را به دشمن می دادید برای بمبارانهای شیمیایی برای گرفتن تلفات بیشتر از فرزندان ایران زمین آیا آن سربازان کجایی بودند. مگر فرزندان آن خلق قهرمان نبودند همان خلقی که سنگشان را به سینه می زدید. اسناد آن موجود است.
در فرهنگ و ادبیات اکثر مردم دنیا واژه خائن معنی مشخص خود را دارد و بطور مشخص به افرادی این لقب داده می شود که به وطن و مردم خودش پشت و در راستای منافع دشمن و بیگانه قرار می گیرند،برای مطامع خویش، منافع ملی و اسرار مردم و وطن را به بیگانه می فروشد.
مدتهاست که اعضای سازمان مجاهدین خلق بخصوص بعد از سرنگونی صدام حسین در حال جداشدن از این سازمان هستند، رسانه ها و سایت های وابسته به مجاهدین، افراد جداشده را خائن می نامند!! عجبا!!
راستی ما خائن هستیم یا شما سران تشکیلات مجاهدین خلق؟. البته ما هم به سهم خودمان گناهکار هستیم بدلیل همکاری با وطن فروشانی مثل شما. اول اینکه بیایم بررسی خیلی کوچکی بکنیم ما فرض بگیریم که جدا شدن یا فرار از یک آرمان و عقیده و اصول هم یک نوع خیانت است. راستی زمان جنگ چه کسی فرار کرد و حتی به حرفهای خودش نیز طبق معمول پشت کرد؟. ما جدا شدگان یا خانم مریم رجوی و آقای مسعود رجوی؟ ما جداشدگانی که تا آخرین بمبارانها و آخرین تجهیزات در عراق ماندیم و بعد از آن هم به مدت چهار سال در کمپ آمریکاییها در بیابانهای بی آب و علف عراق ماندیم ولی شما قبل از هر اتفاقی از عراق فرار کردید با مسئولین بالا.
میدانم توان قضاوت را ندارید چون برای قضاوت ابتدا وجدان و شرف نیاز است. بگذاریم بقیه بین ما و شما قضاوت کنند.
حال برگردیدم به واژه خائن و خیانت آیا اطلاعات وطن فروشی در اختیار ما جداشدگان بود یا در اختیا شما. طبق اسناد موجود اطلاعات منافع ملی که سرمایه مردم یا همان خلق قهرمان بود را در اختیار صدام حسین قرار می دادید که مورد بمباران قرار گیرد آیا اموال خلق بود یا اموال سران رژیم ایران. اسناد آن موجود است آیا وقتی اخبار تجمع سربازان ایرانی را به دشمن می دادید برای بمبارانهای شیمیایی برای گرفتن تلفات بیشتر از فرزندان ایران زمین آیا آن سربازان کجایی بودند. مگر فرزندان آن خلق قهرمان نبودند همان خلقی که سنگشان را به سینه می زدید. اسناد آن موجود است.
وقتی واحدها برای ماموریت به داخل ایران می رفتند آیا جداشدگان به آنها GPS
برچسب ها
سخنی با دوستی قدیمی پیام رمضان سعیدی به رمضان قارایی
خط بطلانی بر اندیشه های رجوی همراه با دخترم نیایش در محرم ۱۴۰۵
امیر یغمایی، از کودک سربازی تا افشای مناسبات فرقهای مجاهدین خلق
مقدمه سازمان مجاهدین خلق به عنوان یکی از گروههای سیاسی-نظامی ایرانی، همواره به دلیل روشهای جنجالی و ساختار سلسلهمراتبی آهنین و استبدادی خود مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی از افرادی که به انتقاد از این سازمان پرداخته، امیر یغمایی، کودک سرباز سابق این گروه است. یغمایی که اکنون از سازمان جدا شده، خاطرات خود […]
پیام رمضان سعیدی به رمضان قارایی
دوست عزیزم رمضان قارایی یک سال دیگر هم گذشت و از وعده هایی که سازمان مجاهدین داده بود خبری نشد. اگر کمی در خلوت و تنهایی خودت فکر کنی که چه چیزی در این سالها بدست آوردی به نتایج خوبی می رسی. می دانی که پدرت سال گذشته فوت کرد و چندین بار با مادرت […]
همراه با دخترم نیایش در محرم ۱۴۰۵
21 سال بعد از جدایی از تشکیلات مجاهدین خلق و بازگشت به کانون گرم خانواده، روز پنجشنبه 28 خرداد ماه در هوای گرم شهر اهواز این سعادت به من دست داد تا در کنار خانواده های اعضای گرفتار در تشکیلات رجوی در مراسم عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان امام حسین شرکت کنم. اگر چه […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

