خیانت به مردم ایران مساوی است با خروج فرقه ای لیست سیاه
خروج فرقه از لیست سیاه تروریستی مساوی است با خیانت به مردم ایران، اما آیا برای کشوری مانند امریکا این مهم است؟ طبیعتآ نه چون اینها رهروان همان کسانی هستند که در 28 مرداد برعلیه دکتر مصدق دست به کودتای ننگینی زدند که هرگز این بدنامی از پیشانی آنان پاک نخواهد شد همانطور هم خودشان بایستی این را در نظر داشته باشند که حمایت از فرقه تروریستی خیانت به مردم امریکا نیز هست چرا که همین فرقه دست به ترور ژنرال های امریکائی هم زده
اندر باب عوام فریبی مریم رجوی
چند روز پیش در پاریس مراسمی برای افطار ماه رمضان از طرف فرقه رجوی برگزار شد که در آن مریم رجوی نیز شرکت کرد. از خرج و مخارج و پول های هنگفتی که در این زمینه خرج میکنند که بگذریم، اصل موضوع و هدف آنها عوام فریبی و گول زدن افکار عمومی است.زمانی که رجوی هنوز به سوراخ موش نرفته بود و مریم قجر نیز در عراق بود هر ماه رمضان دهها مهمانی در اردوگاه اشرف برگزار می کردند و مثلا میخواستند علاوه بر ادعای اعتقادات مذهبی کار نیرویی هم بکنند و نیروهای وارفته را شارژ بکنند.
قیمت خروج مجاهدین از لیست تروریستی!
قیمت های پنهان و آشکاری که مجاهدین جهت خروج از لیست تروریستی می پردازند، تنها به دلارهای صدام حسین و خون های اسرای باقیمانده در اردوگاه اشرف، ختم نمی شود. آنان با تبلیغات گوبلزی به ویژه در موارد مسایل اتمی ایران، جاسوسی در این رابطه و وعده های دیگر، همچنین در راستای گرم نگهداشتن سر اربابان خود و خواهان فشار بر دولت مالکی تا این که در راستای فشار علیه حکومت ایران، هم چنان در خاک عراق باقی بمانند.
تلاشی دیگر برای احیای نیو طالبان
اگر چه خارج کردن نام این فرقه از لیست سیاه وزارت خارجه هیچگونه تاثیری بر جامعه ایران نخواهد داشت اما بایستی گفت تصمیم غلط امریکا می تواند منجر به احیای یک نیو طالبان گردد اما اینبار نه با لباس های افغانی و ریش و پشم انبوه بلکه طالبانی با زرق و برق که در فریفتن با ظاهر آراسته بسیار استادند و اینبار نه در کوههای افغان بلکه دراروپا و امریکا که فردا گریبان خودش را خواهد گرفت.
تأملی کوتاه بر سخنرانی مریم عضدانلو قجر در ژنو
خانم عضدانلو شما در ابتدای سخنرانیتان مدعی شدید که از جانب هموطنان ایرانی و خانوادههای زندانیان سیاسی به شهر حقوق بشر(ژنو) آمده اید،!؟ در این رابطه باید به اطلاع شما برسانم که شما از جانب خودتان سخنرانی نمایید و حق ندارید که خودتان را نماینده مردم ایران معرفی نمایید. حافظه تاریخی میهن ما به یاد ندارد که شما را به نماینده گی از خویش برگزیده باشد
ایا امریکا حاضر هست طناب داری را که مجاهدین بافته اند به گردن بیندازد؟
اگر امریکاییها این اشتباه را بکنند و سازمان تروریستی رجوی را از لیست تروریستی خارج کنند باید خود نیز تاوان ان را بدهند یعنی اینکه امریکاییها دیگر نمی توانند به سران سازمان بگویند که ما از پذیرش شما معذوریم چون تو لیست تروریستی هستید. از نظر من همان روز که امریکاییها این سازمان را از لیست تروریستی حذف کنند به معنی اینکه بطور رسمی باید پذیرای افراد این گروه تروریستی در خاک امریکا باشند
خانم قجر بالاخره در کدام مرحله سرنگونی قرار داریم؟
وی در یک گنده گویی مفتضحانه سعی کرد باز هم اشرف را بالا برده و عنوان کند که حکومت ایران از ترس سرنگونی حمله به اشرف را نیاز داشت چون اگر این اتفاق نمی افتاد حتما سرنگونی حکومت ایران نزدیکتر بود باید به این زن دروغگو گفت تو به همراه شوهران فراریت از سال 60 است که عنوان می کنید که حکومت ایران خیلی زود سرنگون می شود و آن موقع هم که اشرفی در کار نبوده است این پیش دستی کردن نشان از اوج گزش شما از فروپاشی اشرف را نشان می دهد.
خواسته ی خانواده ها در تجمع اعتراضی شان در مقابل سفارت انگلیس
عجب تقارنی که دقیقا سه سال بعد آن ماوقع در ایام مردادماه امسال صدای درگلومانده خانواده های رنجدیده اعضای غافل و دربند اشرفی درصدای شهروندان انگلیسی علیه دولتمردان سرکوبگرانگلیس به آسمان رفت وکوس رسوایی تروریستها وحامیان آنان را موجب شد.باشد تا درچشم اندازی نه چندان دوربه همت همین خانواده های غیورشاهد نیست ونابودی تروریستها وحامیان بدنام آنان توام با رهایی و بازگشت اعضای ناراضی دربند پادگان اشرف به دنیای آزاد وکانون گرم وپرمهرخانواده باشیم.
دیکتاتورها فقط زبان زور را می فهمند
مریم قجر که اینک زمان با سرعت بر علیه دیکتاتوری آنها در حرکت است و از رسیدن بهار آزادی اسیران اشرف به وحشت افتاده و تمام ترفندهایی که او و همسر جنایتکارش برای افزودن به عمر ننگین فرقه خود بکار برده اند را بی اثر می بیند، آنچنان در بن بست مرگ بار گیر کرده که دچار گیجی شده و نه یکی بلکه مدعی است که سه راه حل برای کسانی که خواهان خروج از اشرف هستند ارائه کرده است!!!
تکاپوی بیهوده سران فرقه رجوی
بعد از شکست مفتضحانه سران جنایتکار مجاهدین در نشست چند صد نفری در ویلپنت فرانسه (مهد تروریست) اخیرا آنها برای جمع آوری کارگران و تعدادی افراد بی سرپناه که برای چند دلار حاضرند هر کاری انجام دهند اقدام کرده و از طرفی برخی از سیاستمداران بازنشسته که سر رسید بدهیهای آنها به دولت و مردم کشورشان سررسیده و نتوانسته اند آن را بپردازند و در وضعیت بد معیشتی بسر می برند و حاضرهستند برای چندهزاردلار هر مقام دولتی و یا هر کشوری را با صحبتهایی که ارزشی ندارند فقط مورد اذیت و آزار قرار دهند
فرقه ایرانی و دوستان آمریکایی آن
در واقع سازمان مجاهدین خلق میلیونها دلار را خرج کرده اند تا که حکومت اوباما، به خصوص، خانم هیلاری کلینتون اینها را از لیست ترویستها – که در سال ۱۹۹۷ نامشان در آن ثبت شده است – خارج کند. خارج شدنشان از این لیست، آنها را قادر خواهد کرد در کنگره مشغول به لابی گری شوند و همان کاری را انجام دهند که احمد چلبی انجام داد: صدور اعلامیه آزادی عراق در سال ۱۹۹۸ از سوی کنگره.
حمایت سیاستمداران آمریکایی از مجاهدین شرمآور و خطرناک است
این سازمان تروریستی در گذشته تعدادی از شهروندان و مستشاران آمریکایی را به قتل رسانده، ضمن اینکه در تقابل با مردم کشور خود نیز هزاران نفر از شهروندان ایرانی را ترور کردهاند و علاوه بر آن این فرقه از سوی کشورهای زیادی به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی شدهاست اما با این وجود برخی چهرههای سیاسی آمریکایی همچون جان بولتون (نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل)، مایکل موکاسی (دادستان کل پیشین آمریکا) و رودی گیلیانی (شهردار سابق نیویورک) همچنان و بصورت علنی به دفاع از آنان مشغولند و در قبال آن مبالغ کلانی هم دریافت میکنند.