مسعود رجوی، آخر پلیدی و فساد اخلاقی
نکته درست و به حقی که در صحبتهای خانم بتول سلطانی خیلی توجه مرا جلب کرد اینبود که: آن روی دیگر فساد اخلاقی و کثافات درون ذهن و اندیشه مسعود رجوی، فشار روحی و روانی بود که بدستور وی بروی کادرها و نیروهای خود خصوصا کادرهای مرد در مقر اشرف وارد میشد. او حتی نگاه کردن و صحبت کردن مردان با زنان را بصورت تکی ممنوع اعلام کرده بود ولی در پشت پرده، خود مشغول انجام کثیف ترین و زننده ترین کارهایی بود که در هیچ دین و آیینی و در هیچ جامعه ای پذیر فته و مشروع شمرده نیمشود!
شناخت فرقۀ رجوی
این برای من آغاز یک دردسر بزرگ بود. یکی از روزها برای یک کار تعمیراتی به محل کار وی که ابوالفضل قنادی نام داشت رفتم. و چون در آنجا کسی هم نبود با او سلام علیک کرده و احوالپرسی نمودم. بعد از اتمام کارم به سالن غذاخوری رفتم که در آنجا فرمانده ام مرا صدا زد و با رویی خوش و حالتی دوستانه گفت چند دقیقه ای با من کار دارد و بعد پرسید که با ابوالفضل چه صحبتی کردی و او راجع به چه چیزی با تو صحبت کرد؟!!!
تشریح حمایت بازنشسته های امریکایی از فرقه مجاهدین
همانطور که هیچ واکنش قابل ذکری از سوی همین ورشکسته گان نظامی و سیاسی امریکایی از طرح امریکا بوجود نیامد. پیش بینی می شود با اصرار مجاهدین به درک غلط واقعیت های سیاسی منطقه و ازدست دادن فرصت های اندک باقیمانده در تخلیه اشرف، و پیغام های کد دار جدید سران سازمان برای کشته سازی اعضای محصور و ممانعت از هر مذاکره ای برای جابجایی درداخل عراق و تمرد از پیشنهادات امریکاییان، شاهد سکوت منفعت طلبانه همین مواجب بگیران در وقایع نه چندان خوب چند ماه آینده در اشرف باشیم.
مجاهدین و فداکاری از جیب بقیه
اخیرا مریم رجوی در مصاحبه ای اعلا م کرده بود که ساکنان اشرف بهیچ عنوان حاضر به ترک اشرف نیستند و دیگر مذاکره ای هم در این خصوص نمیکنند! آقا و خانم رجوی به این گونه فداکاری ها عادت دارند که جوانان مردم را بکشتن بدهند و آنرا بحساب خودشان فداکاری بگذارند!با این تصمیم و موضعگیری جدید مریم رجوی، پیشاپیش میتوان حدس زد که کشتار دیگری در راه است. بدیهی است که تنها و تنها مسئول ریخته شدن هر خونی مثل گذشته شخص رجوی است و نه هیچکس دیگر!
شمارش معکوس انحلال کانون استراتژی نبرد مجاهدین!
آنها وقتی دیدند که دیگر امکان ماندن در اشرف نیست و علاوه بر ملت و دولت عراق، کشورهای دیگر همچون آمریکا نیز خواهان جمع شدن قرارگاه اشرف و خروج این فرقه از عراق هستند، در حالی که از یک سو همچون همیشه با تهدید به خونریزی قصد دارند حریف را از میدان بدر کنند، از سوی دیگر راه فراری برای روز مبادا باقی گذاشته و براحتی آب خوردن بیان کردند که راه حل هایی را ارائه داده اند که در این راه حل ها حتی صحبت از خروج از اشرف هم هست!!!
ارزیابی استراتژی دروغ مجاهدین
سازمانی که با شعار جنگ آزادیبخش نیرو ذخیره و به دام می انداخت اکنون برای تکه زمینی که فقط بتواند خودش در آنجا نفسی کشیده و بقا داشته باشد شب و روزش به هم دوخته شده است و هراسان دست به دامان نمایندگان آمریکایی و لابی اسراییلی و کارگزاران اروپایی اش میشود. این همان سازمانی است که میخواست ایران را با کمک صدام حسین و غرب آزاد کند ولی اکنون شبی نیست که به آرامش تا صبح سپری کند.
وقتی”تروریست های خوب” افسار پاره می کنند
تنها چند ساعت بعد از مصاحبه یک مقام آمریکایی با یک روزنامه و بیان واقعیاتی که در مذاکره با سران فرقه با آن مواجه شده است، رجوی های جنایتکار و جیره و مواجب بگیران رنگارنگ آن که تحمل کمترین انتقادی را ندارند نه تنها تمام شعارهای پیشین و افتخار به داشتن حامیان آمریکایی را از یاد بردند بلکه به یک باره به این نتایج رسیدند که آمریکایی ها « سخیف »، « دوره گرد »، « دارای سیاستی ننگین و جنایتکارانه » « دارای وقاحتی بی حد و مرز »، « ابله » و « غیر قابل مذاکره می باشند »!!!
استمالت های حقیرانه کریم قصیم از ایالات متحده امریکا
چنانچه ملاحظه می فرمایید آقای نگون بخت شورایی در همایش 70 نفری جلوی ساختمان شورای وزیران اتحادیه اروپا دست آخر حتی از اعلام صریح خواسته هایش در قبال هرگونه خدمات وطن فروشی و نتایج خدمات جاسوسی واهمه دارد چرا که از قطع حمایت های غیر ملموس اربابان یهودی امریکایی تعدادی نماینده جنگ طلب کنگره هنوز واهمه دارد. و این می تواند به جایگاه جدید و ضعیف مجاهدین در تصمیم گیریهای اخیر وزارت امور خارجه امریکا مرتبط باشد.
نتایج شکست بار موضعگیری مریم رجوی برای رد مذاکرات جابجایی
بنظر میرسید ایشان به واسطه خط گیری از سیاست های همواره غلط رهبری فرقه، در انتظار عکس العمل سریع نهاد های مدنی و حقوق بشری جهانی و دولتمردان تروریست پرور امریکایی بودند تا با گردنکشی آنان دوباره مدارا نمایند. در حالیکه آب در هاون کوبیدن بود.
فرقه رجوی مشخص کن مخالف چه کسی هستی
در دنیای مجازی که سازمان کار میکند همه حرفی میشود زد و همه کار میتوان کرد در این محیط مجازی سازمان غول بی شاخ و دمی است اما در واقعیت هیچ نیست! به هر حال در این دنیای مجازی اگر بهتر ریز شویم میتوان دید که در اینجا تمامی سیاستمداران بازنشسته نقشی دارند! کسانی که قدرت در دستشان نیست. نمیدانم چگونه میتوان با آنها برای رسیدن به نقشه های شوم دست به یکی کرد؟
شکست فرقه رجوی و تهدید های مریم قجر از اوور پاریس
رجوی که تا دیروز نعره های گوش خراش سر میداد که اگر کوهها بجنبد اشرف ز جا نجنبد؛ یا چو اشرف نباشد تن من مبادهم شکست خورده و ان شعارها و عربده کشیهای رجوی اکنون به جک خنده دار تبدیل شده!رجوی با فرستادن جیره خواران رنگارنگ به تلویزیونهای مختلف و در کنفرانسهایی که خودشان برگزار کننده هستند دیگر شعار پدر خوانده فرقه را سر نمی دهند فعلا همان شعارها تبدیل شده رفتن دسته جمعی به امریکا یا کشورهای اروپایی!
استفاده ابزاری رجوی های ضد دین از ماه مبارک رمضان
مریم قجر در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت!!! وی بر خلاف ظاهر و ادعاهایش، مسلمان نیست چرا که مسلمانی یعنی اعتقاد به اصول دین و انجام واجبات اما او به همراه همسر جنایتکارش اصل امامت را مخدوش کرده و رجوی پلید را بعنوان « نایب امام زمان » معرفی می کردند. آنها آنقدر در این ورطه فرو رفته بودند که حتی مدعی بودند که (نعوذ بالله) امام حسین نتوانسته تابلوی عاشورا را تکمیل کند و این رجوی (دجال) است که تابلو عاشورا را تکمیل می کند.