مدد جوئی فرقه از کالبدهای متحرک – قسمت اول
شاید من بهتر از هر کسی معنی گرسنگی و عواقب و عوارض ناشی از آنرا بدانم. در بدو اعلام جدائی از فرقه ؛ اول به زندان داخلی اعزام شدم و سپس بر خلاف کلیه ضوابط بین المللی ؛ فرقه من را تحویل استخبارات عراق داد. مدتها زیر ضرب شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی ماموران صدام حسین بودم. بعد از شکنجه ها و بازجوئی در مناطق نامعلوم مرا تحویل زندان استخبارات بغداد دادند
سعی مریم رجوی در تحقیر مستمر اعضای مجاهدین، محبت درون او کجا رفته است؟
منتقدین به مجاهدین و شخص رجوی، بارها به این نکته اشاره کرده اند که بیشترین صدمات به مجاهدین خلق را رهبران فرقه یعنی مسعود و مریم رجوی وارد کرده اند. واضح است که آنها بودند که دستور خودسوزی ها را صادر کردند و آنها بودند که جلوی رسیدن دارو را گرفتند و آنها بودند که نفرات را جلو انداختند تا در درگیری کشته شوند و البته در آخرین دستور العمل آنها هستند که با جمع کردن غذا و ادعای”اعتصاب غذای داوطلبانه” این بار در حال کشتن افراد از طریق گرسنگی هستند.
نامه خانم ثریا عبداللهی به خانواده محترم مرحوم عبدالمناف شعبانی
برادرم شعبانی هرچند تو خسته شدی و چشم به این دنیای ناکسان بستی ولی بدان تا نابودی این فرقه وطن فروش رجوی لحظه ای از پانخواهم نشست تا انتقام مادران و برادران و پدران که حسرت لحظه ای دیدار با عزیزانشان را با خود به منزل ابدیشان بردند، آری شعبانی صدایت خاموش شد ولی بدان صدای ثریا باز گوش عرشیان وفرشیان را کر خواهد کرد واین داد و انتقام این بیدادی را از دادگاه عدل الهی خواهم گرفت.
واقعا چرا اعتصاب غذا؟!
بهتر از هر کسی خود رجوی میداند که این افراد چه برسرشان آمده است. آنها از افراد بالای سازمان بودند که بخوبی پیداست که همه اینها با طرحی از قبل معین شده و با هم ناپدید گشته اند! چه بسا بدستور خود رجوی در محلی که فقط برای خودشان مشخص است مانده اند یا حتی بفرمان خود رجوی به قتل رسیده اند و جنازه هایشان را هم از بین برده اند تا حالا حالا ها رجوی بروی آنها تبلیغ و شارلاتان بازی در آورد!!
اطلاعیه های قلابی فرقه برای حمایت از اعتصاب غذا
سران فرقه بعد از آن به سراغ کشورهای مختلفی از جمله کشورهای عربی منطقه رفت و به قول از جوانان فلسطینی ساکن عربستان اطلاعیه صادر کرد که خواستار آزادی هفت گروگان شدند!! حال پیدا کنید جوانان فلسطینی ساکن عربستان را!!. و یا به سراغ پارلمانترهای اردنی رفته و مشتی اطلاعیه به قول از آنها صادر کرد و چون کسی دیگر را در اردن پیدا نکرد که به نامش اطلاعیه نداده باشد به سراغ مردم ایران آمد و به قول از دانشجویان سیستان و بلوچستانی اطلاعیه های مختلفی صادر کرد
ترس سران فرقه مافیایی رجوی از ارتباط اعضاء با یکدیگر در کمپ لیبرتی!
سران فرقه مافیایی رجوی در هراس و وحشت از پخش خبر اعضایی که موفق به فرار می شوند یا اعضایی که برای مصاحبه با کمیساریای پناهندگی می روند و از فرقه رجوی جدا می شوند به کمپ لیبرتی بر نمی گردند به فرماندهان هر مقر دستور داده شده بصورت جدی از پخش خبرهای فرار و جدا شدن اعضاء جلوگیری کنند چون این خبرها می تواند زمینه ساز فرارها و جدا شدن های دیگر اعضاء فرقه را فراهم کند.
پاسخ آقای احسان بیدی از نجات یافتگان فرقه رجوی به اطلاعیه وحشت آلود باند مجاهدین
جهت اطلاع خوانندگان رجوی و فرقه اش خیلی تلاش کرد که من به آلبانی نرسم ولی برخلاف کارشکنیهایی که با خرج پولهای هنگفت کرد من به آلبانی رسیدم و به دوستان هم محفلی ام که در آلبانی از سازمان جداشده اند وصل شدم و جاتون خالی دلی از عزا در آوردیم چیزی که اصلا وی یعنی رجوی نمیخواست و این اطلاعیه تنها و تنها برای ممانعت از رابطه این دوستان با من است از جزئیات بگذریم چون همگی آنها با فاکت و مورد به پلیس آلبانی و نمایندگان کمیساریا گزارش شده
بیماری در اشرف، فشار تشکیلاتی در لیبرتی و مرگ در آلبانی
خانم برگزیده مادام العمر (مریم رجوی) به دلیل مشغله فراوان در مجالس بزم سیاسی اروپا و لاف زدن با مستخدمین اروپایی، فرصت کافی برای نوشتن درباره علل مرگ چنین افرادی پیدا نمی کند. او همان چند خط را نیز به دروغ آلوده و تلاش نموده است خانواده درودی را در کنار خود و در کمپ لیبرتی قرار دهد.
بعد از عراق، سوریه، لبنان و… حالا نوبت جهان اسلام و جهان عرب رسید
بعد از اینکه این ریا و دروغ پا نگرفت به سراغ سوریه رفتند و تا توانستند بر علیه ایران نوشتند و گفتند و مدعی شدند که دولت ایران در سوریه دخالت دارد و اگر کمک ایران نبود دولت سوریه سرنگون می شد!! و باز با وقاحت همزمان در دستگاه تبلیغاتی دروغپرداز خود از نزدیک بودن سرنگونی جمهوری اسلامی و مرحله سرنگونی آن داد سخن می دادند!!
رجوی ها در پوش اعتصاب، مانع انتقال اعضای اسیر به کشور ثالث می شوند
رجوی که هیچگاه مسئولیت کارهایش را نپذیرفته و هیچ توضیحی هم در مورد شکست ها نمی دهد، اینبار هم به خیال خود برای گل آلود کردن آب و فرار از پاسخگویی و پذیرش مسئولیت شکست ها و به کشتن دادن افراد در اشرف، بازی با جان اعضای فرقه اش تحت عنوان اعتصاب غذا را براه انداخت.
مانور مجازی رجوی – نتانیاهو درحمله به تاسیسات هسته ای ایران
سرکردگان فرقه رجوی که در تعادل قوای سیاسی بدنبال موفقیت چشمگیر هیئت دیپلماتیک ایران درعرصه جهانی بکلی قافیه را باخته و دیگرحنای افشاگریهای آنچنانی آنها در مورد فعالیتهای اتمی ایران که اصولا از منابع اطلاعاتی اسرائیلی دریافت میکرد برای افکارعمومی جهانیان و بخصوص کشورهای غربی و از جمله امریکا… رنگی ندارد سعی می کند با پخش اینگونه قدرت نمایی پوشالی تنور این رژیم منفور و اشغالگر را گرم نماید.
نمایشی دیگر از مریم رجوی؛ قربانی شدن اعضا
لاف و گزاف هایی چون حقوق بشر، مذاکرات ژنو و مفقودالاثر شدن 7 نفر در عراق و تبادل نظر در این رابطه، بهانه های خوبی برای سور و سات های مریم قجر و بذل و بخشش های بیکران او به اندک ناظران درجه دار و بدون درجه سابق اروپایی و آمریکایی است. اگر فرقه رجوی اندکی حقوق بشر سرش می شود، چرا در این سالهای متمادی که اعضای نگون بخت را در عراق نگاه داشته است، به مشکلات و مریضی های آنها کمترین اعتنایی نکرده است.