حمید شاکری قربانی جدید رجوی ها
سران فرقه حتی دجالیت را به نقطه ای رسانده که به وی اجازه تماس با خانواده اش را ندادند ولی بعد از مرگ وی در همان بیمارستان مسئول سازمان با خانواده وی تماس گرفته و در اوج وقاحت خبر مرگش را می دهد.!! در اطلاعیه سازمان تماما باز هم مقصر دولت عراق بوده و به نقل از حمید عنوان می کند که به کمیساریای پناهندگی هم نامه نوشته بود اگرچه این گونه نامه نگاری حتی در مورد افراد مریض دیگر هم وجود داشته و این حقه بازی رجوی ها چیز جدیدی نیست و سالیان است که مورد استفاده قرار می گیرد.
تروریستی که مدعی رئیس جمهوری شد!
قیام کردها و شیعیان می توانست دیکتاتوری صدام حسین را به باد دهد اما در این میان ارتش آزادیبخش ملی که سرنوشت خود را با صدام پیوند زده بود وارد عمل شد. نیروهای مجاهدین خلق و از جمله شخص مریم رجوی در سرکوب قیام کردها حضور فعال داشتند. معروف است شخص مریم رجوی با سوار بر تانک بر سر شبه نظامیان مجاهدین فریاد می زد” کردها را زیر تانک هایتان بگیرید و گلوله هایتان را برای پاسداران ایران نگه دارید”.
فرقه رجوی مجری برنامه ضد ایرانی اسرائیلیها
بی شک همانظور که سخنرانی نتانیاهو در مقر سازمان ملل در مورد ایجاد سوءظن نسبت به تحرکات جدید سیاسی ایران نتوانست در اذهان قریب به اتفاق سران کشورها شک و شبهه ای به وجود آورد وحتی دولت امریکا و شخص اوباما هم کاملا در جبهه مخالف اظهارات نتانیاهو قرار گرفتند و همگی نسبت به مذاکره با دولت ایران خوشبین بودند و آنرا مثبت قلمداد کردند، سران این فرقه هم در مانور تبلیغاتی جدید آنهم با اطلاعات دست چندمی و سوخته نشات گرفته از خاصه خرجی نخست وزیر اسرائیل راه به جایی نخواهند برد.
واقعیت پشت پرده اعتصاب در لیبرتی
یکی از نکات جالب اعتصاب این بود که اعتصابیون چون از مقرهای مختلف در آنجا جمع شده بودند. در ایام هفته چندبار به بهانه استحمام، نشست های تشکیلاتی و… محل اعتصاب را ترک می کردند و به مقر های خودشان می رفتند!!اگر فقط شکل اعتصاب را در تلویزیون یا دیگر رسانه ها ببینیم، این اعتصاب هم مثل بقیه اعتصاب هاست و ظاهرا همه چیز هم درست است، اما اگر از نزدیک و از درون به آن بنگریم، خالی از محتواست.
مریم قجر و حسرت بدلی وی برای ریاست جمهوری
امسال اشرف را از دست دادیم و اکنون ما ماندیم این جشن که چگونه برگزار کنیم قبلا استخری بوده و بازیهای الکی و کشکی که در اشرف برگزار می کردیم و سرمان گرم بود و چند فیلم باد کرده و سانسور شده می دیدیم ولی امسال چکار کنیم این بار خودمان هنرپیشه شده و ادای آدمهای اعتصابی را در می آوریم و این گونه از زیر کار در می رویم که این هم در راستای بردن مریم خانم می باشد اگر چه به کجا خودمان هم ماندیم که وی کجا می خواهد برود.
فرجام رقت بار فرقه رجوی
برای فرقه رجوی دیگر عصر قرارگرفتن درشکاف تضادها بازی با کارتهای دیگران به سرآمده است این فرقه که برای ادامه حیات خفیف خائنانه خود نقش رسیدن به هدف به هروسیله ای را بخوبی بازی میکرد اینک بدلیل تغییر صحنه سیاسی و بهم خوردن تعادل قوای منطقه ای که با ابتکار دیپلماسی جدید ایران رقم خورد دیگر حنای مزدوریش برای اربابان سابق رنگی ندارد
تقلای مجاهدین برای بقا یا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران!
مشاهده ی بهبود روابط ایران و امریکا و گفتگوهای رو به پیشرفت گروه 1+5 با ایران بر سر پرونده هسته ای ایران، سران فرقه مجاهدین را بر آن داشت تا بسیار شتابزده تلاش کنند اتهامات هسته ای جدیدی را به ایران وارد کنند. با این حال نه رسانه های بین المللی و نه متحدان سابق شان وقعی بر این ادعاهای جدید مجاهدین ننهادند. جدیدترین افتضاح گروه، شوی تبلیغاتی بود که به بهانه دستگیری یک جاسوس ایرانی تبار در اسرائیل به نام علی منصوری به راه انداختند که نتیجه عکس داشت.
کر هماهنگ تروریست ها
شب گذشته، سایت های فرقه رجوی خبر برگزاری جلسه ای با شرکت لابی های اروپایی و آمریکایی را گزارش کردند. در جمع این عناصر به اصطلاح مدافع حقوق بشر،” که شما بخوانید” لابی های اسرائیلی”، حضور تروریست اخراج شده عراقی طارق الهاشمی به نظر جالب می رسد.در واقع وقتی به پنل سخنرانان نگاه می کنید، احساس مشمئز کننده ای از کر هماهنگ تروریست پروری قابل رویت است.
مجاهدین خلق (فرقه رجوی)، دو آتشه تر از نتانیاهو!
این دو کسانی جز نتانیاهو و مریم رجوی نیستند. نتانیاهو به حدی از دیپلماسی سازنده و صلح جویانه ایران هراسان شد که بخش اعظم سخنرای اش در مجمع عمومی سازمان ملل را به ایران اختصاص داد. البته وی این بار نقاشی نکشید اما مدام ایران را متهم می کرد که به دنبال تسلیحات هسته ای است!سخنان وی به حدی تبلیغی و غلو آمیز بود که صدای رسانه ها و سیاستمدران اسرائیلی را نیز درآورد. فراتر از این یکی از وزرای کابینه نتانیاهو اقدام هیات این رژیم در سازمان ملل برای ترک جلسه سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را اشتباه خواند.
خود کشی احمد رضاپور به دلیل فشارهای غیر انسانی سران فرقه رجوی
چند روز از این موضوع نگذشته بود که از طریق یکی از دوستانم شنیدم که همین مژگان پارسایی در یکی از نشستها از همان مسئول احمد رضا باز خواست می کرد که چرا احمد رضا خود کشی کرده؟؟؟ این جنایت سران فرقه همچون دهها و صدها جنایت دیگر همیشه در ذهنم بوده و خواهد ماند. در کمپ امریکا بودم که جابر مقدم از فرقه جدا شد و به کمپ آمد جابر کسی بود که آن شب با احمد رضا نگهبانی می داد (در فرقه نگهبانی ها ۲ نفره بود) تا کسی نتواند فرار بکند.
حال نزار فرقه رجوی
به حال و روز این روزهای فرقه تروریستی رجوی که مینگریم چیزی که در آن ذره ای هم یافت نیمشود فدا و صداقت و بطور کلی اصولی است که روزی محمد حنیف نژاد، آنها را مبنا و پایه کارش گذاشته بود! پایداری به روی اصول ضد امپریالیستی محمد حنیف و یارانش باعث شده بود که آنها با فدا کردن جان خود در زندانهای رژیم شاه به شخصیتهایی ماندگار و انقلابی تبدیل شوند
فرار سران فرقه رجوی از شکست جاسوسی در رژیم صهیونیستی
امروز مجاهدین ترفند دیگری را پیش گرفته اند و قبل از آنکه کشورهای دیگر بر چسب تروریستی و جاسوسی (که برازنده آنهاست) به آنها بزنند پیش دستی کرده و در مورد عواملی همچون علی منصوری یا با نام مستعار الکس مانس شروع به گفتن اراجیف نموده است تا خدایی نکرده او نیز همچون کریم قصیم و خدابنده ها و بتول سلطانیها به افشاگری در مورد جنایات سران فرقه رجوی نکند