رسوایی دیگر برای مجاهدین
وب سایت”بازفید” «BuzzFeed فاش ساخت که مجاهدین خلق قرارداد خود با روزنامه واشنگتن پست برای تلبغ این فرقه تحت نام یک انجمن پوششی را به اشتباه به دفتر نایاک (شورای ایرانیان آمریکائی تبار) مستقر در واشنگتن دی سی،ایمیل کرده است. در حقیقت مجاهدین خلق، با امضای این قرارداد و اشتباه در ارسال آن به آدرس نایاک که اتفاقا از مخالفان این فرقه است هویت خود را به عنوان گروهی که فعالیت های «انجمن ملی اساتید دانشگاهی ایرانی» را کنترل و مدیریت می کند، برملا کرد
شبکه جاسوسی مجاهدین و اسرائیل
مسلماً علی منصوری تنها عامل موساد-مجاهدین نیست که در این سال ها شناخته شده است. چنانچه پس ازحادثه ی ترور مصطفی احمدی روشن، مدیر سایت هسته ای نطنز،منابع موثق در دولت اسرائیل به روزنامه نگار سرشناس ریچارد سیلوراستاین گفتند” ترور دانشمندان هسته ای ایران عملیات مشترک موساد – مجاهدین خلق” بوده است.
وداعی دیگر در اوج حسرت یک دیدار
خانم ربیعی همانند دهها خانواده دیگر از سال 65 تا هنگامی که چشم از جهان فروبست توسط سران فرقه رجوی از شنیدن حتی یکبار صدای فرزندانش محروم شده بود. وی کینه زیادی از رجوی به دل داشت. و در ملاقاتی که درمنزل مسکونی ایشان با اعضای انجمن نجات داشت چنین گفت: من نمی دانم رجوی چه انسانی است که اجازه یک بار تلفن زدن به بچه های ما را نمی دهد؟ دین ندارد؟ آخرت نمی شناسد؟ ازآق مادران نمی ترسد؟
هشدار فرماندهان در لیبرتی و نشست مریم رجوی
مریم رجوی نشست هائی به صورت ویدئو کنفرانس با ساکنان لیبرتی گذاشت تا قدری از بحران بوجود آمده بکاهد و مقداری به نیروهای سرخورده روحیه و امید بدهد. مریم رجوی مانند گذشته و به رسم همه رهبران فرقه ای با فرار به جلو مدعی شد که بسته شدن خونین اشرف یک پیروزی برای فرقه رجوی بود و دستاوردهای زیادی کسب شد که ارزش آنهمه”شهید!” را داشت.
مسئول کیست؟
بعد از وقایع اشرف و به کشتن دادن ۵۲تن انسان های بخت برگشته و بیدفاع که حتی توان تصمیم گیری برای نجات جان خویش را نداشتند و اسیر در حصارهای فیزیکی وفکری سازمان بودند حال نوبت به کشتن دادن یک سری دیگر از اعضا با اعتصاب غذا می باشد. جای بسیار نگرانی برای اعضای باقیمانده در کمپ می باشد. سازمانی که هیچگاه و در هیچ دوره ای به فکر جان اعضای خود نبوده است.
ده هزار دلار برای خروج
هزینه ای برای دو و یا یک نویسنده بی طرف و متخصص که طی یک و یا دو مقاله و چند صفحه همه این ها و مابقی نکات تاریک را روشن خواهد کرد و النهایه در جمع بندی راه خروج را نشان خواهد داد. این هزینه ده هزار دلاری، برای کسانی که میلیاردها دلار بابت مبارزه و جنگ کسب درآمد داشتند، بسیار ناچیز است.
حمید شاکری قربانی جدید رجوی ها
سران فرقه حتی دجالیت را به نقطه ای رسانده که به وی اجازه تماس با خانواده اش را ندادند ولی بعد از مرگ وی در همان بیمارستان مسئول سازمان با خانواده وی تماس گرفته و در اوج وقاحت خبر مرگش را می دهد.!! در اطلاعیه سازمان تماما باز هم مقصر دولت عراق بوده و به نقل از حمید عنوان می کند که به کمیساریای پناهندگی هم نامه نوشته بود اگرچه این گونه نامه نگاری حتی در مورد افراد مریض دیگر هم وجود داشته و این حقه بازی رجوی ها چیز جدیدی نیست و سالیان است که مورد استفاده قرار می گیرد.
تروریستی که مدعی رئیس جمهوری شد!
قیام کردها و شیعیان می توانست دیکتاتوری صدام حسین را به باد دهد اما در این میان ارتش آزادیبخش ملی که سرنوشت خود را با صدام پیوند زده بود وارد عمل شد. نیروهای مجاهدین خلق و از جمله شخص مریم رجوی در سرکوب قیام کردها حضور فعال داشتند. معروف است شخص مریم رجوی با سوار بر تانک بر سر شبه نظامیان مجاهدین فریاد می زد” کردها را زیر تانک هایتان بگیرید و گلوله هایتان را برای پاسداران ایران نگه دارید”.
فرقه رجوی مجری برنامه ضد ایرانی اسرائیلیها
بی شک همانظور که سخنرانی نتانیاهو در مقر سازمان ملل در مورد ایجاد سوءظن نسبت به تحرکات جدید سیاسی ایران نتوانست در اذهان قریب به اتفاق سران کشورها شک و شبهه ای به وجود آورد وحتی دولت امریکا و شخص اوباما هم کاملا در جبهه مخالف اظهارات نتانیاهو قرار گرفتند و همگی نسبت به مذاکره با دولت ایران خوشبین بودند و آنرا مثبت قلمداد کردند، سران این فرقه هم در مانور تبلیغاتی جدید آنهم با اطلاعات دست چندمی و سوخته نشات گرفته از خاصه خرجی نخست وزیر اسرائیل راه به جایی نخواهند برد.
واقعیت پشت پرده اعتصاب در لیبرتی
یکی از نکات جالب اعتصاب این بود که اعتصابیون چون از مقرهای مختلف در آنجا جمع شده بودند. در ایام هفته چندبار به بهانه استحمام، نشست های تشکیلاتی و… محل اعتصاب را ترک می کردند و به مقر های خودشان می رفتند!!اگر فقط شکل اعتصاب را در تلویزیون یا دیگر رسانه ها ببینیم، این اعتصاب هم مثل بقیه اعتصاب هاست و ظاهرا همه چیز هم درست است، اما اگر از نزدیک و از درون به آن بنگریم، خالی از محتواست.
مریم قجر و حسرت بدلی وی برای ریاست جمهوری
امسال اشرف را از دست دادیم و اکنون ما ماندیم این جشن که چگونه برگزار کنیم قبلا استخری بوده و بازیهای الکی و کشکی که در اشرف برگزار می کردیم و سرمان گرم بود و چند فیلم باد کرده و سانسور شده می دیدیم ولی امسال چکار کنیم این بار خودمان هنرپیشه شده و ادای آدمهای اعتصابی را در می آوریم و این گونه از زیر کار در می رویم که این هم در راستای بردن مریم خانم می باشد اگر چه به کجا خودمان هم ماندیم که وی کجا می خواهد برود.
فرجام رقت بار فرقه رجوی
برای فرقه رجوی دیگر عصر قرارگرفتن درشکاف تضادها بازی با کارتهای دیگران به سرآمده است این فرقه که برای ادامه حیات خفیف خائنانه خود نقش رسیدن به هدف به هروسیله ای را بخوبی بازی میکرد اینک بدلیل تغییر صحنه سیاسی و بهم خوردن تعادل قوای منطقه ای که با ابتکار دیپلماسی جدید ایران رقم خورد دیگر حنای مزدوریش برای اربابان سابق رنگی ندارد