تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
درماندگی آل سعود و چشم امیدشان به فرقه ی ورشکسته ی رجوی
ترکی فیصل چنان عاجزانه از مریم رجوی طلب یاری می کند که مخاطب هوشیار به نیکی در می یابد که ائتلاف چندین ساله ی عربستان سعودی با ده ها کشور جهان علیه ایران و مبالغ هنگفت پولی که در مجامع بین المللی و در میان گروه های تروریستی و وهابی هزینه می کند راه به جایی نبرده است.
گزافه گویی نمایندگان پارلمان بحرین: مریم رجوی تنها کلید مبارزه با دیکتاتوری ایران است!
نمایندگان پارلمان بحرین در ادامه گزافه گویی های خود در این بیانیه نوشتند: بر خلاف انتظارات مبنی بر اینکه ایران مسیر اعتدال را پس از توافق نهایی در خصوص پرونده هسته ای اش خواهد پیمود، سرعت اعدام ها، قلع و قمع و صدور افراط گری و تروریسم و مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه و به خصوص سوریه افزایش یافته است. بطوری که ۶۰ هزار نیروی سپاه پاسداران و نیروهای وابسته به آنها مشغول کشتار ملت سوریه هستند.
سعودی و کویت تنها استقبال کنندگان چرندیات مجاهدین
در حالیکه در درون ایران مردم ایران از رفتار جاه طلبانه ال سعود ابراز انزجار می کنند مریم رجوی با بودجه همان سعودی ها در اورسورواز سفره افطار پهن کرده و از مشتی شکمو که برای پر کردن شکم خود حاضر به هر کاری هستند دعوت کرده تا بیاناتش را توسط مفتخوران کویتی به گوش شیخ شکمباره سعودی برساند وتا می تواند برگ خود را بر علیه مردم ایران رو کند تا شاید شیخ را خوش آید و از ایشان حمایت مالی بیشتری انجام دهد.
۱۷خرداد اوج زوال و درماندگی، مسعود رجوی
رجوی که برای کسب قدرت از هیچ اقدام خصمانه ای فروگذار نمی کند، با رایزنی برخی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و البته استعدادهای ذاتی خودش نظیر فرومایگی، خودفروشی، خیانتکاری و هرآنچه از یک موجود ناچیز انتظار می رود باعث شد سر از عراق در آورد و در ادامه آن کثافت کاری ها و تعفنی را رقم بزند که هیچ ایرانی در حق این مملکت نکرد.
رجوی حقه باز سخنگوی شیوخ مرتجع عربستانی
اگر رجوی فکر می کند می تواند با مزدوری فرقه، تشکیلاتش را نگهدارد کور خوانده است زیرا ماهیت وی به گونه ای است که به هر کسی دست داده وی سوخته است از صدام تا سناتورهای معلوم الحال غربی که هر روز پرونده کثافتکاری آنان بیرون می آیدتا مزدور طارق هاشمی که اکنون راه فرار در پیش گرفته است. حال هر چقدر رجوی وطن فروش کاسه گدایی نزد شیوخ عربی شکم پرست بگیرد، از این خدا بی خبران برای او آبی گرم نخواهد شد و آنان نیز روزی از قدرت کنار خواهند رفت و روسیاهی باز برای رجوی حقه باز خواهد بود.
رجوی ملعون در کینه توزی علیه مردم ایران مرزی باقی نگذاشته است
پس سکوت در مقابل این اراجیف مفتی عربستانی از طرف رجوی زن باره نشان از این دارد که وی اصلا ایرانی نیست چرا که وقتی این خبرها را دستگاه تبلیغاتی فرقه رجوی آنرا پوشش می دهند عملا مهر تاییدی بر این گفته ها می گذارند. ننگ بر شما که ماهیت انسانی خودتان را هم از دست دادید. رجوی زن باره حاضر است برای رسیدن به قدرت همه چیز را نابود کند و با شعار هدف وسیله را توجیه می کند دست به هر جنایتی و جاسوسی و وطن فروشی می زند.
گرامیداشت روز دزفول و نقش فرقه رجوی در موشکباران شهرها
اکنون درسالگرد حماسه قهرمانانه مردم دزفول وشهدای قهرمانش با سقوط صدام رجوی درسوراخ ذلت خزید وفرقه بدنامش درکنج عزلت لیبرتی منتظرسرنوشت سیاه ونامعلوم خویش است.آری شرکت درجنگ شهرها دخالت مستقیم درکشتارمردم بیگناه بعنوان یک لکه ننگ تا ابد بر پیشانی رجوی ها باقی خواهد ماند وخائنان به خدا وخلق این چنین مجازات و از صحنه تاریخ محو می شوند
رزومه مجاهدین برای استخدام دائم
خام خیالانه مجاهدین در رویایی به سر میبرند که اینبار بجای استخبارات صدام به استخبارات عربستان وصل خواهند شد و با پول و سلاح خاندان سعودی در ایران بلوا به پا خواهند کرد و با کشتار مردم ایران را درگیر جنگ داخلی خواهند کردتا ارباب جدید آسوده خاطر باشد، همه میدانند که مجاهدین همه مواضع و تاکتیکهایشان بر علیه مردم ایران و منافع ملی است
منظور العربیه سعودی از برادران ما در شورای ملی مقاومت چه کسانی هستند؟
در حقیقت العربیه سعودی تو دهنی محکمی به رجوی زده است و جلو قمپز های توخالی رجوی را گرفته است و او را روی همان صندلی جاسوسی قرار داده است که چند دهه صدام همین کار را با مجاهدین رجوی و به اصطلاح شورایی کرد و از آنها جاسوسی علیه مملکت و مردم خود در قبال دینار گرفت.
سیاست انگل واره ی فرقه رجوی
معضل سوریه که منجر به کشته و بی خانمان شدن بسیاری از مردم آن کشور شده است موضوعی است که سران فرقه رجوی به کرات آن را به ایران نسبت می دهند و در برنامه ها و سایت های متعدد وابسته به خود در این رابطه قلم فرسایی می نمایند. مجاهدین خلق با سیاست گرد و خاک کردن و ماهی گیری در آب گل آلود سعی در همزبانی با بالا دست های خود –آمریکا و اسرائیل و عربستان و قطر—دارند و درصدد نزدیک تر شدن به آنها هستند تا در این وانفسا خود را انگل وار آویزان نموده…
نقش فرقه رجوی در دوران هشت سال جنگ با عراق به عنوان ستون پنجم
رجوی در واقع بعد از قرارداد به اصطلاح صلح که با طارق عزیز منعقد شده بود به عنوان نیروهای کارآمد عملا در خدمت ارتش صدام در آمدند، هم از نظر تسلیحاتی و هم از نظر مادی از جانب دولت صدام حمایت می شدند بعد از سقوط صدام افشاء شد. حتی سهمیه نفت عراق را هم رجوی به خودش اختصاص داده بود. نیروهای به اصطلاح ارتش آزادیبخش در جوار مرزی هر گونه اطلاعاتی را جمع آوری می کردند
این کارهای بچه گانه شیخ نشین ها، چه سودی برای رجوی دارد؟!
تصور نادرستی ازاوضاع دارید واین کشورهای مرتجع توان ازپا درآوردن ایران را ندارند وآنها درغیاب آمریکا، اعتبار وقدرتی درحد گربه های ولگرد دارند! هیچکدام ازاینها، بدون رویت چراغ سبز آمریکا قادر به انجام چنین غلط هایی نیستند و زمام داران آمریکای فعلی هم آمادگی شرکت دراین بلبشویی بازی های شیوخ مرتجع را ندارند!

