تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
چیدن تمام تخم مرغ ها درسبد سوراخ حکومت عربستان!
تشکیل جبهه به رهبری عربستان مرتجع تر ازهمه و تروریست پرور!! آنهم برای آزادی ایران واعراب؟؟!!! این یکی مبارک تان باد و از کسانی که بخاطر دستمالی حاضر به آتش زدن بازار قیصریه هستند، انتظاری جز این نمیتوان داشت!
پیوند آل سعود با مریم رجوى، سیاستى مضحک و شکست خورده
الان بعلت تحولات اخیر در منطقه خاور میانه، جولان دادن تروریسم بخصوص داعش در عراق و سوریه و رجوى در صحنه سیاسى و اربابان آنها در منطقه بخصوص آل سعود در کشتار مردم بیگناه و فقیر یمن به سمت تمام شدن پیش میرود و کشتى آنها به گل نشسته و دست و پا زدن و تقلا براى رهایى، آنها را بیشتر در گل فرو خواهد برد.
یزدان حاجحمزه هم میداند که این ملاقات، عربستانی بوده!
این ملاقات اگر نتیجه ای هم داشته باشد، درهمان حد واندازه وماهیتی خواهد بود که معروض افتاد و دوجریان نامبرده وهریک درموقعیتی بنوعی خیانت کرده به آرمان های مشترک مردم ایران وفلسطین هستند وهمکاری وارتباط آنها نه موثر ونه مفید به حال دوملت – که بدرجات مختلف تحت فشار سلطه گران هستند – خواهد بود!
مجاهدین و انتخاب آخرین پیامبرشان” جرجیس”
مجاهدین در سایت رسوایشان بنام بی مسمای” آفتابکاران” به نقل از خبرگزاری خلیج آنلاین وابسته به حکومت سعودی با گزینش پاراگرافهایی از آن با کلی ژست و حلوا حلوا کردن دهان خود را شیرین نموده و در پایان حیات ننگین خود توجه خود و نیرو هایشان را به نظر آل سعود جلب کرده اند و خوشحال هستند که خلیج انلاین نوشته است که حکومت سعودی قصد براندازی نظام ایران را دارد.!!!! توفان خنده ها!!!” تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد بکام کاسه لیسان.”
اعتراف به مزدوری
سران فرقه که دیدند این وطن فروشی های شان حتی در بین مخالفان جمهوری اسلامی ایران هم به شدت دافعه داشته و با واکنش روبرو می شود. برای ترساندن این مخالفان و خط و نشان کشاندن برای آنها یکی از نفرات مزدبگیر خود در شورا به نام پرویز خزایی را جلو فرستادند و نامبرده در مقاله ای، نه تنها به مزدوری برای وهابی ها مهر تایید گذاشت
استفاده ابزاری سعودیها؟!
به نظر میرسد سلسله تحولات اخیر یعنی دیدار محمود عباس و مریم رجوی در پاریس و واقعه مذکور را باید جدای از ارتباط سازمان منافقین با نیروهای سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی منطقهای که سابقه درازی دارد مورد ارزیابی قرار داد. در دوره فعلی به نظر میآید سعودیها در راستای مقابله با سیاست جمهوری اسلامی و سیاست خارجی ایران و همچنین به انزوا بردن آن از تمام توان و امکانات مادی و معنوی خودشان بهره گرفتهاند و دست به هر کاری میزنند تا به نوعی جمهوری اسلامی را به انفعال بکشانند. مهمتر از آن، سعودیها خواهان آن هستند با انجام برخی تحرکات، ایران را به انجام یک عکس العمل نامعقول وادارند.
استفاده حاکمان عربستان از مریم قجر دستمال چند بار مصرف شده
وقتی مریم قجر خودش را به کودنی و خنگی می زند باید به او یادآور شد که مرحوم رجوی زن باره در نشست های داخلی اشرف چه توهین هایی به یاسرعرفات می کرد. وقتی یاسر عرفات ازدواج نمود وی را مورد توهین و هتاکی قرار داده در حالی که خودش همان موقع با سه زن ازدواج کرده و حرمسرایی برای خودش داشته است.
مثلث خائنین در پاریس
محمود عباس که در دهۀ 60 میلادی همراه با یاسرعرفات سازمان آزادیبخش فلسطین را پایه گذاری کرد با مناسبات فرقه ای و جاسوسی رجوی آشنایی و در جریانات انحرافی قبل و بعد ازانقلاب مردمی ایران همکاری داشته و در دهۀ 80 میلادی به ارتباط گیری با سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی پرداخت و دردهۀ 90 نیز یاسرعرفات را برای انعقاد پیمان صلح اسلو با” مناخیم بگین” ترغیب کرد.
گفتگوی صمیمی کوتاه با علی پوراحمد در مورد دیدار اخیر مریم رجوی با محمود عباس
متعاقب زهرخوراندن آقای عرفات دردهه هشتاد وتثبیت محمود عباس درراس تشکیلات خودگردان فلسطین درعموم قرارگاههای مجاهدین درعراق جلساتی به توصیه رجوی تشکیل شد وخط رجوی به نیروهایش القاء شد که مرگ عرفات مشکوک بوده ویک توطئه امریکایی – اسرائیلی قلمداد کردند وبطورشفاف عنوان کردند که محمود عباس یک دست نشانده امریکا بوده ومطلقا مشروعیت ندارد!! یعنی همان محمود عباسی که الان به پایش افتادند وبه لیسیدن تیغ خون آلود وی علیه نیروهای مقاوم فلسطینی درزندانهایش شدند تا ازاین رهگذربه زعم نابخردانه خویش اسم ورسمی برای خود کسب کنند.
مشت مریم رجوی وعربستان به جوال کاه خورد!
این باند و اربابان غربی وعربی مرتجع شان، هرگز فاکتی برعلیه ایران وبه روشنی حمله ی صدام وحامیانش به ایران ارائه نداده وهرگز نتوانسته اند ثابت کنند که مردم ودولت وقت ایران، نمیتوانستند با گروه های مسلحی مانند مجاهدین که درانظار عمومی به ترور وکشتار دست زده بودند، برخورد داشته باشند!!!
مسعود مرٌد و فرقه رجوی اینبار با مریم و ترکی الفیصل مشهور شده است!!!
بعد از سرنگونی صدام فرقه رجوی خودش را به عربستان وصل کرد، اگرچه به صورت مخفی در سال 66 رجوی جهت زیارت به حج رفت و از طرف آل سعود قطعه ای از پارچه کعبه را هدیه گرفت، در نشستی که در بغداد (سالن بهارستان) در سال 73 با جمعی از کادرها داشت شرایط را مغتنم شمرد بعد از سالیان مخفی کاری فیلم زیارت حج را برای ما در همان سالن پخش کرد و با افتخار یاد می کرد، هدایایی هم از جانب آل سعود دریافت کرد، در حقیقت زمینه همکاری و مزدوری را قبلا چیده بود
ماه پشت ابر نمی ماند
بی خودی نیست که گروه تروریستی فرقه رجوی و آل سعود هم پیاله شده و حکام عیاش آل سعود حمایت خود را از رجوی اعلام می کنند و این نشانگر دست داشتن رجوی در آن عملیات تروریستی است، بیاد دارم زمانی که آن حادثه در امریکا رخ داد قرارگاه اشرف به دستور سرکرده ی فراری غرق در جشن و رقص و پایکوبی شد و رجوی چنان نشان داد که انگار به دستور او این اقدام وحشیانه صورت گرفته بود و آن را پیروزی یاد کرد و هشدار داد که منتظر اقدامات بعدی باشید.

