جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
  • رجوی، تجسم عینی خیانت در همه زمینه ها – قسمت سوم 24 خرداد 1405

    قبح زدایی از مزدوری برای صدام
    رجوی، تجسم عینی خیانت در همه زمینه ها – قسمت سوم

    در قسمت های پیشین گفتم که یکی از تعاریف خیانت چنین است «خیانت عبارت است از سوءاستفاده از اعتماد شخص یا یک گروه و انجام عملی که آن‌ها را از لحاظ مادی یا معنوی متضرر سازد.» و خیانت در لغت مشتق از «خَوَن» به معنای مخالفت با حق و پیمان در پنهانی است. همچنین خیانت […]

خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ 18 خرداد 1405

خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ

درماندگی آل سعود و چشم امیدشان به فرقه ی ورشکسته ی رجوی 21 تیر 1395

درماندگی آل سعود و چشم امیدشان به فرقه ی ورشکسته ی رجوی

ترکی فیصل چنان عاجزانه از مریم رجوی طلب یاری می کند که مخاطب هوشیار به نیکی در می یابد که ائتلاف چندین ساله ی عربستان سعودی با ده ها کشور جهان علیه ایران و مبالغ هنگفت پولی که در مجامع بین المللی و در میان گروه های تروریستی و وهابی هزینه می کند راه به جایی نبرده است.

گزافه گویی نمایندگان پارلمان بحرین: مریم رجوی تنها کلید مبارزه با دیکتاتوری ایران است! 15 تیر 1395

گزافه گویی نمایندگان پارلمان بحرین: مریم رجوی تنها کلید مبارزه با دیکتاتوری ایران است!

نمایندگان پارلمان بحرین در ادامه گزافه گویی های خود در این بیانیه نوشتند: بر خلاف انتظارات مبنی بر اینکه ایران مسیر اعتدال را پس از توافق نهایی در خصوص پرونده هسته ای اش خواهد پیمود، سرعت اعدام ها، قلع و قمع و صدور افراط گری و تروریسم و مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه و به خصوص سوریه افزایش یافته است. بطوری که ۶۰ هزار نیروی سپاه پاسداران و نیروهای وابسته به آنها مشغول کشتار ملت سوریه هستند.

سعودی و کویت تنها استقبال کنندگان چرندیات مجاهدین 29 خرداد 1395

سعودی و کویت تنها استقبال کنندگان چرندیات مجاهدین

در حالیکه در درون ایران مردم ایران از رفتار جاه طلبانه ال سعود ابراز انزجار می کنند مریم رجوی با بودجه همان سعودی ها در اورسورواز سفره افطار پهن کرده و از مشتی شکمو که برای پر کردن شکم خود حاضر به هر کاری هستند دعوت کرده تا بیاناتش را توسط مفتخوران کویتی به گوش شیخ شکمباره سعودی برساند وتا می تواند برگ خود را بر علیه مردم ایران رو کند تا شاید شیخ را خوش آید و از ایشان حمایت مالی بیشتری انجام دهد.

۱۷خرداد اوج زوال و درماندگی، مسعود رجوی 19 خرداد 1395

۱۷خرداد اوج زوال و درماندگی، مسعود رجوی

رجوی که برای کسب قدرت از هیچ اقدام خصمانه ای فروگذار نمی کند، با رایزنی برخی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و البته استعدادهای ذاتی خودش نظیر فرومایگی، خودفروشی، خیانتکاری و هرآنچه از یک موجود ناچیز انتظار می رود باعث شد سر از عراق در آورد و در ادامه آن کثافت کاری ها و تعفنی را رقم بزند که هیچ ایرانی در حق این مملکت نکرد.

رجوی حقه باز سخنگوی شیوخ مرتجع عربستانی 16 خرداد 1395

رجوی حقه باز سخنگوی شیوخ مرتجع عربستانی

اگر رجوی فکر می کند می تواند با مزدوری فرقه، تشکیلاتش را نگهدارد کور خوانده است زیرا ماهیت وی به گونه ای است که به هر کسی دست داده وی سوخته است از صدام تا سناتورهای معلوم الحال غربی که هر روز پرونده کثافتکاری آنان بیرون می آیدتا مزدور طارق هاشمی که اکنون راه فرار در پیش گرفته است. حال هر چقدر رجوی وطن فروش کاسه گدایی نزد شیوخ عربی شکم پرست بگیرد، از این خدا بی خبران برای او آبی گرم نخواهد شد و آنان نیز روزی از قدرت کنار خواهند رفت و روسیاهی باز برای رجوی حقه باز خواهد بود.

رجوی ملعون در کینه توزی علیه مردم ایران مرزی باقی نگذاشته است 09 خرداد 1395

رجوی ملعون در کینه توزی علیه مردم ایران مرزی باقی نگذاشته است

پس سکوت در مقابل این اراجیف مفتی عربستانی از طرف رجوی زن باره نشان از این دارد که وی اصلا ایرانی نیست چرا که وقتی این خبرها را دستگاه تبلیغاتی فرقه رجوی آنرا پوشش می دهند عملا مهر تاییدی بر این گفته ها می گذارند. ننگ بر شما که ماهیت انسانی خودتان را هم از دست دادید. رجوی زن باره حاضر است برای رسیدن به قدرت همه چیز را نابود کند و با شعار هدف وسیله را توجیه می کند دست به هر جنایتی و جاسوسی و وطن فروشی می زند.

گرامیداشت روز دزفول و نقش فرقه رجوی در موشکباران شهرها 04 خرداد 1395

گرامیداشت روز دزفول و نقش فرقه رجوی در موشکباران شهرها

اکنون درسالگرد حماسه قهرمانانه مردم دزفول وشهدای قهرمانش با سقوط صدام رجوی درسوراخ ذلت خزید وفرقه بدنامش درکنج عزلت لیبرتی منتظرسرنوشت سیاه ونامعلوم خویش است.آری شرکت درجنگ شهرها دخالت مستقیم درکشتارمردم بیگناه بعنوان یک لکه ننگ تا ابد بر پیشانی رجوی ها باقی خواهد ماند وخائنان به خدا وخلق این چنین مجازات و از صحنه تاریخ محو می شوند

رزومه مجاهدین برای استخدام دائم 30 اردیبهشت 1395

رزومه مجاهدین برای استخدام دائم

خام خیالانه مجاهدین در رویایی به سر میبرند که اینبار بجای استخبارات صدام به استخبارات عربستان وصل خواهند شد و با پول و سلاح خاندان سعودی در ایران بلوا به پا خواهند کرد و با کشتار مردم ایران را درگیر جنگ داخلی خواهند کردتا ارباب جدید آسوده خاطر باشد، همه میدانند که مجاهدین همه مواضع و تاکتیکهایشان بر علیه مردم ایران و منافع ملی است

منظور العربیه سعودی از برادران ما در شورای ملی مقاومت چه کسانی هستند؟ 30 اردیبهشت 1395

منظور العربیه سعودی از برادران ما در شورای ملی مقاومت چه کسانی هستند؟

در حقیقت العربیه سعودی تو دهنی محکمی به رجوی زده است و جلو قمپز های توخالی رجوی را گرفته است و او را روی همان صندلی جاسوسی قرار داده است که چند دهه صدام همین کار را با مجاهدین رجوی و به اصطلاح شورایی کرد و از آنها جاسوسی علیه مملکت و مردم خود در قبال دینار گرفت.

سیاست انگل واره ی فرقه رجوی 14 اردیبهشت 1395

سیاست انگل واره ی فرقه رجوی

معضل سوریه که منجر به کشته و بی خانمان شدن بسیاری از مردم آن کشور شده است موضوعی است که سران فرقه رجوی به کرات آن را به ایران نسبت می دهند و در برنامه ها و سایت های متعدد وابسته به خود در این رابطه قلم فرسایی می نمایند. مجاهدین خلق با سیاست گرد و خاک کردن و ماهی گیری در آب گل آلود سعی در همزبانی با بالا دست های خود –آمریکا و اسرائیل و عربستان و قطر—دارند و درصدد نزدیک تر شدن به آنها هستند تا در این وانفسا خود را انگل وار آویزان نموده…

نقش فرقه رجوی در دوران هشت سال جنگ با عراق به عنوان ستون پنجم 12 اردیبهشت 1395

نقش فرقه رجوی در دوران هشت سال جنگ با عراق به عنوان ستون پنجم

رجوی در واقع بعد از قرارداد به اصطلاح صلح که با طارق عزیز منعقد شده بود به عنوان نیروهای کارآمد عملا در خدمت ارتش صدام در آمدند، هم از نظر تسلیحاتی و هم از نظر مادی از جانب دولت صدام حمایت می شدند بعد از سقوط صدام افشاء شد. حتی سهمیه نفت عراق را هم رجوی به خودش اختصاص داده بود. نیروهای به اصطلاح ارتش آزادیبخش در جوار مرزی هر گونه اطلاعاتی را جمع آوری می کردند

این کارهای بچه گانه شیخ نشین ها، چه سودی برای رجوی دارد؟! 06 اردیبهشت 1395

این کارهای بچه گانه شیخ نشین ها، چه سودی برای رجوی دارد؟!

تصور نادرستی ازاوضاع دارید واین کشورهای مرتجع توان ازپا درآوردن ایران را ندارند وآنها درغیاب آمریکا، اعتبار وقدرتی درحد گربه های ولگرد دارند! هیچکدام ازاینها، بدون رویت چراغ سبز آمریکا قادر به انجام چنین غلط هایی نیستند و زمام داران آمریکای فعلی هم آمادگی شرکت دراین بلبشویی بازی های شیوخ مرتجع را ندارند!

blank
blank
blank