پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
  • ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳، تاریخی نامطلوب برای مجاهدین خلق 27 خرداد 1405

    در سالگرد دستگیری مریم رجوی
    ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳، تاریخی نامطلوب برای مجاهدین خلق

    خودسوزی هواداران مجاهدین خلق در اروپا در ژوئن ۲۰۰۳ را می‌توان به بهترین شکل به عنوان ترکیبی از نمایش سیاسی افراطی، رفتار گروهی خشونت طلب و فداکاری رهبر محور مدنظر قرار داد. دو زن – ندا حسنی در لندن و صدیقه مجاوری در پاریس – پس از خودسوزی در جریان اعتراضات به دستگیری مریم رجوی […]

گردباد مرگ در تشکیلات رجوی 01 آذر 1404

به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی

رجوی مدعی پیشرفت استراتژی شده است 09 خرداد 1386

رجوی مدعی پیشرفت استراتژی شده است

جالب است که بدانید که همین سایت ها و سیمای فرقه که یک نفر همه را روزانه چک و تغذیه می کند مدعی هستند که این چند سالی که خلع سلاح شده اند به اندازه دو دهه ای که ارتش و قشون داشته اند راندمان و پیشرفت استراتژِی داشته اند!!

زنگولهای به پای باند رجوی 09 خرداد 1386

زنگولهای به پای باند رجوی

بنا به اخبار انتشار یافته یکی از محورهای مذاکره رژیم و آمریکا، بود و نبود مجاهدین در اشرف است. رژیم می خواهد سر به تن مجاهدین نباشد. آمریکا هم می خواهد سر به تن مجاهدین نباشد اما رویش نمی شود که آنرا به زبان بیاورد. رژیم می خواهد تمام افسران مستقر در اشرف را دست بسته تحویل بگیرد. آمریکا حاضر است بمب بر سر مجاهدین بریزد به شرطی که رژیم دست از زیاده خواهی بردارد

مذاکرات ایران و امریکا 09 خرداد 1386

مذاکرات ایران و امریکا

در سرمقالهی الصباح آمده که مذاکرات ایران و امریکا بر سر عراق، از دید ناظران، در صورتی میتواند به موفقیت منجر شود که ایران از حمایت تبلیغاتی و عملی از گروههایی که به نیروهای امریکایی در عراق حمله میکنند دست بردارد و در مقابل امریکا نیز عوامل تهدید امنیت و موجودیت نظام سیاسی ایران را کنار بگذارد که از جملهی آنها، حضور سازمان مجاهدین خلق در عراق است.

یأس و ناامیدی سراپای فرقهی رجوی را در بر گرفته 02 خرداد 1386

یأس و ناامیدی سراپای فرقهی رجوی را در بر گرفته

ماجرا از این قرار است که بقایای ابله رجوی به نیروهای سرخوردهای که دیگر رمق کار کردن و دخیل بستن به پای این و آن خارجی را نداشتند، بیش از یک سال است که قول دادهاند در عراق”امریکا را با رژیم درگیر خواهند کرد” و در صحنهی بینالمللی”قطعنامهای علیه ایران” صادر خواهد شد که بهشدت ایران را منزوی خواهد کرد!

یتیم شدن دوباره مجاهدین در عراق 31 اردیبهشت 1386

یتیم شدن دوباره مجاهدین در عراق

به گزارش اکثر رسانه های عراقی، یکی از محورهای برقراری آرامش در عراق که قرار است در مذاکرات پیش روی ایران و آمریکا برای برقراری امنیت در عراق صورت گیرد، دست برداشتن آمریکا از حمایت گروه تروریستی مجاهدین است. حتی صالح مطلک که از حامیان پروپا قرص مجاهدین می باشد،‌در مصاحبه با خبرگزاری ژاپنی شین هوا از این بابت که آمریکایی ها دست از حمایت گروه تروریستی مجاهدین برمی دارند اظهار نگرانی شدید کرده است.

مذاکرات آمریکا با ایران، شکستی دیگر برای واشنگتن است 30 اردیبهشت 1386

مذاکرات آمریکا با ایران، شکستی دیگر برای واشنگتن است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، صالح المطلک رئیس جبهه عراقی گفتگوی ملی گفت وی به مذاکراتی که قرار است میان ایران و آمریکا بر سر عراق برگزار شود، خوشبین نیست. مطلک از اقدام آمریکا برای مذاکره با ایران ابراز شگفتی کرد و گفت این اقدام شکستی دیگر برای واشنگتن است و بر وجهه آن در جامعه جهانی تاثیر منفی خواهد داشت. وی همچنین گفت، بعید نیست آمریکا برای جلب رضایت ایران از حمایت از سازمان مجاهدین خلق دست بردارد.

ترس رهبری فرقه مجاهدین از گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا 30 اردیبهشت 1386

ترس رهبری فرقه مجاهدین از گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا

اما وقتی به گزارش آمریکا نگاه می کنیم می بینیم نکته ای در خصوص سرقت پولهای عراقیان در خصوص پول نفت در مقابل غذای سازمان ملل به مردم عراق آمده و یکی از سازمان هایی که بیشترین سهم را از این پول از طریق صدام بالا کشیده مجاهدین بوده است و در همین ایام هم دولت عراق می خواهد آنهایی را که مرتکب مفاسد اقتصادی و مالی شده اند را از طریق اینترپل تحت تعقیب و مجازات قرار دهد.

وحشت روزافزون مجاهدین بخاطرآغازمذاکره بین ایران و آمریکا 29 اردیبهشت 1386

وحشت روزافزون مجاهدین بخاطرآغازمذاکره بین ایران و آمریکا

در شرایطی که تاریخ مذاکره مستقیم ایران و آمریکا در 28 ماه می 2007 مشخص شده و کارشناسان سیاسی از آن به عنوان یک سرفصل تاریخی بعد از 28 سال از جانب ایران تلقی میکنند، مجاهدین در ترس و دلهره هول آور قرار گرفته که نکند وجه المصالحه این مذاکرات قرار گیرند، هرچند پیش ازآن فرقه مجاهدین در جریان جاسوسی هسته ای آنچه در توان داشت در جهت خوشرقصی و وطن فروشی برای آمریکا بجا آورد که البته هیچ نتیجه ای نداشت.

خاطرات و تحلیلی جامع از شرایط مجاهدین ۶ 22 اردیبهشت 1386

خاطرات و تحلیلی جامع از شرایط مجاهدین ۶

خب اگر(آمریکا) ما را شروع به بمباران کند در مسیر رفتن به ایران مورد حمله قرار بگیریم تغییر استراتژی می دهیم چون اگر ما را این جا بزند یعنی این همان دشمن ماست و دارد از رژیم دفاع می کند و جلوی سرنگونی او را می گیرد!؟ پس مجاز هستیم که در راستای استراتژی اصلی خودمان با هر کس که به او کمک می کند وارد درگیری شویم این کار از زاویه چپ و راست های استراتژیک مجاز و مشروع است

خاطرات و تحلیلی جامع از شرایط مجاهدین ۴ 12 اردیبهشت 1386

خاطرات و تحلیلی جامع از شرایط مجاهدین ۴

حدود 3-2هفته قبل از جنگ یک نشست توسط مسعود و مریم در روزی که به نظرم عید فطر بود و مرضیه (خواننده) هم حضور داشت،گذاشته شد. در این نشست که روز آخر قبل از جنگ بود نفرات جدیدالورود از ایران را نیز آورده بودند قصد از این کار این بود که به لحاظ امنیتی مسعود خودش نفرات را چک کند (در واقع یکی از شیوه های چک ضد اطلاعاتی در تشکیلات نیز همین بود که طرف را با مسعود روبرو می کردند.) این به طور خاص وقتی موضوعیت پیدا می کرد که مسعود خودش دیگر می خواست برود و باید به طور قطع و یقین نفرات تعیین تکلیف می شدند تا تحویل تشکیلات شوند.

خاطرات و تحلیلی جامع از شرایط مجاهدین ۳ 06 اردیبهشت 1386

خاطرات و تحلیلی جامع از شرایط مجاهدین ۳

در همین مدت 6 ماه قبل از جنگ برای سطوح بالای تشکیلات نشست های تعین تکلیف گذاشتند. که سوژه های نشست ها ما بودیم که بعدها فهمیدیم یک هدف آن تعیین نفراتی است که می خواهند آن ها را به همراه خود در جریان جنگ و در حین فرار از عراق با خود به خارج ببرند. هدف دیگر این بود که چون جنگ در پیش بود می خواستند سازمان دهی نظامی را بچینند و به این صورت که مدت ها بود تشکیلات سازمان از حالت نظامی کامل خارج شده بود و عمدتاً شکل نیروئی به خود گرفته بود (چون هیچ درگیری نظامی در کار نبود بنابراین افرادی که بهتر از نیرو و گروه خود کار می کشیدند را بیش تر نیرو می دادند) اما حالا می خواستند سازمان ِ کار نظامی را بچینند

خاطرات و تحلیلی جامع از شرایط مجاهدین ۲ 02 اردیبهشت 1386

خاطرات و تحلیلی جامع از شرایط مجاهدین ۲

در تشکیلات برای پوشاندن مقاصد غیر انسانی رهبران تشکیلات اقدامات زیادی صورت داده می شد. ازجمله تراشیدن کارهای سخت و طاقت فرسا برای نیروها مانند کارهای ساختمانی، تراشیدن بلوک هائی که از دیوارهائی که فقط برای پر کردن وقت خراب کرده بودند تا ساعت ها نفر وقت صرف تراشیدن یک بلوک که سیمان های چسبیده به آن با ساعت ها تیشه زدن جدا نمی شد! و در نهایت مثلاً 100 دینار یا 5 سنت 100 ریال ایرانی به فروش برسد تازه این را نیز به عنوان صرفه جوئی در هزینه ها به خورد فرد می دادند

blank
blank
blank