نزاع در اپوزیسیون گاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی
ترس رجویها از محبوبیت روز افزون انجمن نجات در میان خانواده ها
فرقه رجوی نعل وارونه میزند وتصورمیکند همه همانند خودشان برای جذب افراد به دروغ واجبار وعوام فریبی متوصل میشوند وخانواده های اسیران هم همانند توریست های عربی،هندی،بنگلادشی ومهاجرین اروپایی هستند که با پرداخت دلارهای امریکایی و بلیط رفت و برگشت در متینگ ها حاضرشوند.
فرقه مجاهدین نسلی ابتر و بی هویت
در سیر تاریخچه گروه تروریستی مجاهدین، سر کرده این گروه (رجوی) تا آنجا که شرایط اجازه میداد سعی داشت همه چیز را به نفع خود تعبیر و تفسیر نماید حتی ایات قرآن!
به کجا چنین شتابان
حال مریم خانم در اوج سراسیمگی و آشفتگی، شتابان هرچند وقت یک بار فاصله فرانسه تا آلبانی را گز می کند تا بتواند آن زندانیان محکوم به حبس ابد را تا آخرین ساعات عمرشان نگه دارد
مردم ایران در برابر این نوع تهدیدات، متحدتر می شوند!
برخلاف میل و نظر باند رجوی، این حمله آنقدر ناموفق بود که حکومت بشار اسد هم که نزدیک ده سال زیر ضرب تروریست ها و کشورهای سازنده ومدافع آنها بود، توانست پایگاه به موشک بسته شده را درعرض یکی دوروز ترمیم نموده…
فرقه رجوی و سراب سرنگونی نقش بر آب
پل پیلار، پژوهشگر و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی امریکا در مقاله ای توضیح می دهد که چگونه حوزه های فکری جمهوری خواه و به ویژه در دولت بوش و ترامپ گرفتار” افسانه ی” تغییر رژیم در ایران از طریق حمایت از فرقه ی رجوی بوده اند.
فرقه رجوی در مسیر نابودی…
اما برای خود من کمی حتی جای تعجب داشت که مثلا شخص خود من چرا علیرغم اینکه سالیان زیادی از بهترین سالهای عمرم را در قرارگاه های سازمان سپری کرده بودم٬لحظه جدایی و آن لحظه ای که بطور واقعی از درب اشرف خارج شدم٬حتی برای یک لحظه این احساس را نداشتم که کمی بیشتر صبر کنم
چالش جدی مجاهدین درآلبانی
بعد از اخراج مجاهدین از عراق و رفتنشان به آلبانی٬ نیروهای سازمان که سالیان سال در عراق منتظر بودند بلکه راهی باز شود و نوری در چشم انداز سیاسی سازمان تابیده شود٬ آخرین امیدشان را از دست دادند و دیگر مطمئن تر ازقبل شدند که هیچ چشم اندازی در آینده سیاسی سازمان وجود ندارد
خانواده ها بودند که اسرای رجوی را از قفس پراندند!
اگر وصل به معنی درکنار هم قرار گرفتن ودورهم جمع شدن مانند کارمندان یک موسسه باشد و شما درهیچ جای جهان سراغ ندارید که تمامی اعضای یک حزب وسازمان دریک حصارزندگی کنند- لابد ازنظر شما سخنرانی های شب وروز تلویزیونی و… افاقه نمیکرد، پس این باند توسط اجنه اداره میشد واکنون ازدست آنها خارج شده؟!
فراخوان چهارشنبه سوری و روسیاهی دیگری برای رجوی ها
اولاٌ تنفر آحاد ملت ایران از شما بدلیل اقدامات تروریستی، مزدوری برای صدام، جاسوسی برای اسرائیل و آل سعود و همچنین روش های فرقه گرایانه تان، آنقدر زیاد است که نه تنها در داخل ایران بلکه در خارج از ایران و حتی در بین مخالفین نظام هم جایی ندارید. نشان به آن نشان که:
جار و جنجال مریم قجر در آلبانی برای جلوگیری از فروپاشی مناسبات فرقه ای
وضعیت خراب تشکیلات فرقه تروریستی رجوی به حدی است که با آوردن نفرات خارجی که حامی فرقه می باشند نشان دهند که آنان از حمایت های سیاسی خارجی برخوردار هستند
فرا رسیدن سال جدید و وضعیت بی روح اسیران دربند در آلبانی
امید همه ما بر این است که سال جدید سال پایان درد و رنج و اسارت تمام افراد در بند و گرفتار رجوی باشد کما اینکه تحولات و سیر حوادث به نفع رجوی نیست و نمی تواند هر طور که می خواهد از آن بهره ببرد و به امید خدا کارنامه ظالمانه رجوی در سال جدید هم بسته شود.
مهدی ابریشم چی در طول عمر تشکیلاتی اش یک حرف واقعی زد آنهم گاف بود
مهدی ابریشم چی همه کاره رجوی در عراق در حضور همه ی اعضای فرقه اعلام کرد: مجاهدین در اشرف یعنی کنسرو یعنی تاریخ مصرف دارند یعنی این کنسرو اگر در آن باز شود بایستی بلافاصله مصرف گردد وگرنه قانونمندیها می گوید فاسد و از دورخارج می شود و بو می گیرد و گندیده می شود.

