جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
  • ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳، تاریخی نامطلوب برای مجاهدین خلق 27 خرداد 1405

    در سالگرد دستگیری مریم رجوی
    ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳، تاریخی نامطلوب برای مجاهدین خلق

    خودسوزی هواداران مجاهدین خلق در اروپا در ژوئن ۲۰۰۳ را می‌توان به بهترین شکل به عنوان ترکیبی از نمایش سیاسی افراطی، رفتار گروهی خشونت طلب و فداکاری رهبر محور مدنظر قرار داد. دو زن – ندا حسنی در لندن و صدیقه مجاوری در پاریس – پس از خودسوزی در جریان اعتراضات به دستگیری مریم رجوی […]

گردباد مرگ در تشکیلات رجوی 01 آذر 1404

به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی

اخراج از عراق پیروزی یا شکستی سنگین و خفت بار برای فرقه رجوی؟ – قسمت دوم 12 مهر 1395

اخراج از عراق پیروزی یا شکستی سنگین و خفت بار برای فرقه رجوی؟ – قسمت دوم

رجوی ها از همان زمانی که زیر فشار دولت و مردم عراق و خانواده های متحصن در بیرون اشرف و همچنین تناقضات و مشکلات اعضای تشکیلات مجبور به قبول انتقال به لیبرتی شدند، بدنبال بر هم زدن انتقال اعضا به لیبرتی و در ادامه ممانعت از انتقال آنها به خارج از عراق بوده اند. به برخی از موضع‌گیری های سران فرقه و حامیان آنها در این ارتباط توجه کنید:

اوج درماندگی و استیصال در فرقه رجوی 07 مهر 1395

اوج درماندگی و استیصال در فرقه رجوی

بحران به وجود آمده برای فرقه ی رجوی وی را در چالشی عظیم فرو برده است به طوری که چنان در لاک دفاعی رفته که هیچ عکس العمل جدی نداشته بجز همان صحبت اولیه و تبریک گفتن مریم قجربابت انتقال اعضا به آلبانی.اما این شروع تراژدی غم انگیز این فرقه هست در عین حال که صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته اند ولی کاسه چه کنم، چه کنم هم در دست دارند…

چرا فرقه رجوی جمعبندی ۳۵ سال حضور در عراق را بیرون نمی دهد 06 مهر 1395

چرا فرقه رجوی جمعبندی ۳۵ سال حضور در عراق را بیرون نمی دهد

نسل ما بهای سنگینی از بابت این فرقه پرداخت کرد ضربات جبران ناپذیری که این فرقه به نسل ما و مردم ما زد بی تردید در طول تاریخ یکصد ساله ایران بی سابقه است و البته درس بزرگ تاریخی است که باید همیشه انرا به یاد داشته باشیم تجربه ای بزرگ برای نسل های اینده که به دام فرقه هائی همچون فرقه رجوی نیافتند. نباید فریب ظاهر این فرقه را خورد همه چیز این فرقه بر …

انتقال به آلبانی، پیروزی برای چه کسی؟ 05 مهر 1395

انتقال به آلبانی، پیروزی برای چه کسی؟

در حالیکه مریم رجوی خروج فرقه اش از سرزمین همسایه ایران را” پتکی که بر سر ملاها فرودمی آید” می خواند، مصطفی سعدون روزنامه نگار المانیتور معتقد است که جمهوری اسلامی ایران پیروز این میدان بوده است واز دولت عراق انتقاد می کند که از این ماجرا بهره های لازم را نبرده است. او می نویسد:” البته، خروج مجاهدین خلق از عراق، پس از سی سال حضور، تهدیدی که علیه نظام ایران وجود داشت را حذف کرد، چرا که نزدیکی مجاهدین خلق به مواضع ایران در عراق نمی توانست برای تهران آسان باشد.”

شکست سیاسی و خروج از عراق را پیروزی قلمداد کردن!!! 05 مهر 1395

شکست سیاسی و خروج از عراق را پیروزی قلمداد کردن!!!

فرقه رجوی همواره تلاش نمود هر شکست و فضاحتی را برای خود تبدیل به پیروزی کند و به قول معروف کم نیاورد.فرق این بار با شکست های دیگر این است که باید دست از خیلی از چیزهای دیگر بکشند و شعاری که 30 سال است تکرار می کنند را دیگر لق لق زبان نکنند.مبارزه مسلحانه و تب شعارهای داغ آن و آنچه که دینامیز و نیرو دهنده بود به گل نشست و به خاک نشست، باید از مریم قجر پرسید چرا سکوت کرده اید؟ آن اهداف بلند مدت چه شد؟ آن سرنگونی که شما با هزار کلک و بهانه دستاویز قرار داده بودید همچون حبابی بر سر خودتان ترکید.

تکرار طرح های شکست خورده امریکا 04 مهر 1395

تکرار طرح های شکست خورده امریکا

امریکا هیچ وقت از شکست هایش در مقابل ایران درس عبرت نگرفته و نمی گیرد، از شکست عملیات طبس، کوتای نوژه، تجهیز صدام حسین علیه ایران، خلق تروریست های مذهبی مأب برای به آشوب کشیدن منطقه و بدنام کردن اسم اسلام تا تعریف و تمجید از گروه ورشکسته فرقه تروریستی رجوی!!!

خروج اعضای دربند از اسارتگاه رجوی در عراق و شادی خانواده های اسرا 03 مهر 1395

خروج اعضای دربند از اسارتگاه رجوی در عراق و شادی خانواده های اسرا

البته ناگفته نماند از طرفی رجوی درست می گوید که خروج تمامی افراد از عراق برای او یک پیروزی بزرگ است چون که توانست افراد جنایت کار و تحت تعقیب که دستشان به خون مردم شریف ایران آغشته است با اسم مستعار و پاسپورت جعلی از عراق خارج کند، جنایتکارانی که قاتلان مردم را عراق در عملیات مروارید به راحتی از عراق خارج کند و این پیروزی بزرگ مدیون امریکا است.

ضربه ای سخت بر پیکره فرقه رجوی 01 مهر 1395

ضربه ای سخت بر پیکره فرقه رجوی

رجوی بایستی چشمانش را باز کند.دیگر خبری از ارتش آزادیبخش نیست دیگراشرف دژ محکم مجاهدین نیست.دیگر خبری از پایگاه های سراسر عراق در جوار خاک میهن نیست. دیگر خبری از آن نیروهای چشم و گوش بسته نیست.دیگر خبری از ملاقات با صدام و وزارت های صدام نیست. دیگر خبری از کنفرانس ها و ژست گرفتن ها نیست.

گفتن” یادش بخیر” برای سازمان مجاهدین سابق کافی است! 01 مهر 1395

گفتن” یادش بخیر” برای سازمان مجاهدین سابق کافی است!

فرقه ی رجوی که افتضاحاتش با چسباندن خود به حکومت سوپر مرتجع عربستان، در به میخ ونعل زدن ماجرای مرگ مسعود رجوی و فرار بی افتخارش ازعراق، هرچه بیشتر نمایان شد، برای رفع این شکست ها، 50 امین سالگرد بنیانگذاری سازمان مجاهدین خلق ایران را که هیچ سنخیتی با باند عملا موجود رجوی ندارد، بهانه قرار داده و با امضای مردمانی ازاقصی نقاط کشور وخارج کشور، درصدد تبلیغ بنفع خود ولاپوشانی این شکست های ماهوی خود میباشد!

تبریک و شاد باش برای آزادی تعدادی از اسیران در بند رجوی 31 شهریور 1395

تبریک و شاد باش برای آزادی تعدادی از اسیران در بند رجوی

بنا به خبرهای دریافتی بعد از اخراج فرقه رجوی از عراق و انتقال اسیران در بند به اسارتگاه جدید،در کشور آلبانی تعدادی از اسیران استان کردستان به نامهای امید قادر مرزی، محمد کاظمی، منوچهر محمدی، محمد صادق ظهری توانستند با همت و تلاش فراوان و تحمل سالها شکنجه روحی و روانی…

سر دکل در آلبانی دیده شد!! 30 شهریور 1395

سر دکل در آلبانی دیده شد!!

روزی خبر دادند که بایستی سریع آماده شوید که به نشست رهبری برویم. همه بچه ها بسرعت آماده شدند و رفتیم. بعد از کلی شعارهای تکراری همیشگی نشست شروع شد. طبق معمول مسعود ابتدا کمی قرآن خواند و به دلخواه خودش تفسیر کرد و رفتیم سر اصل مطلب! موضع نشست مثل همیشه سر سرنگونی بود. او میگفت: که بایستی آنقدر عملیاتهای مختلف پارتیزانی در خاک ایران داشته باشیم تا سر دکل سرنگونی درخاک ایران دیده شود! کمی از این بحث نگذشته بودکه امریکا به خاک عراق حمله کرد و صدام سرنگون شد و مجاهدین خلع سلاح شدند و کارشان به اخراج از عراق کشیده شد.

از بغداد تا تیرانا، سه دهه دربدری مجاهدین 29 شهریور 1395

از بغداد تا تیرانا، سه دهه دربدری مجاهدین

خروج از عراق بعد از سال‌ها بلاتکلیفی و کشته شدن چند صد عضو غیرمسلح که در حملات مختلف جان خود را از دست دادند و با خروج آنها در سال‌های قبل می‌شد جلوی این کشتار را گرفت، چرا نشان از پیروزی دارد، پرسشی است که رهبری مجاهدین دیر یا زود باید پاسخ آن را به اعضای باقیمانده و خانواده‌های کشته‌شدگان بدهد.

blank
blank
blank