جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
  • ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳، تاریخی نامطلوب برای مجاهدین خلق 27 خرداد 1405

    در سالگرد دستگیری مریم رجوی
    ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳، تاریخی نامطلوب برای مجاهدین خلق

    خودسوزی هواداران مجاهدین خلق در اروپا در ژوئن ۲۰۰۳ را می‌توان به بهترین شکل به عنوان ترکیبی از نمایش سیاسی افراطی، رفتار گروهی خشونت طلب و فداکاری رهبر محور مدنظر قرار داد. دو زن – ندا حسنی در لندن و صدیقه مجاوری در پاریس – پس از خودسوزی در جریان اعتراضات به دستگیری مریم رجوی […]

گردباد مرگ در تشکیلات رجوی 01 آذر 1404

به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی

فرقه رجوی از کدام پیروزی سخن میگوید 30 اردیبهشت 1395

فرقه رجوی از کدام پیروزی سخن میگوید

بله با انتقال هر چند تدریجی نیروها از عراق به آلبانی طبل نه جنگ دیگری برای فرقه رجوی به صدا در آمده است پس چرا باید فرقه رجوی مدعی پیروزی در مقابل جمهوری اسلامی شود بله هر آدم سیاسی و غیر سیاسی ایرانی اینرا به خوبی حس میکند که مجاهدین بازنده جنگ بوده اند حتی من بعنوان یک عضو قدیمی جداشده و منتقد توان دفاع از سیاستها و استراتژی مبارزاتی فرقه رجوی را ندارم.

چرا جدائی زنان همانند تیری بر لاشه متعفن رجوی می باشد 28 اردیبهشت 1395

چرا جدائی زنان همانند تیری بر لاشه متعفن رجوی می باشد

رجوی اساسا هیچ اعتقادی به برابری حق و حقوق ضایع شده و اینکه شعار برابری زنان را سر می داد یا زنان مورد استثمار قرار گرفته اند آنهم از زبان رجوی حرف مفت و چرت است.به این دلیل که مگر در حال حاضر در سازمان زیاد به آنها بهاء داده می شود و یا زنان حق انتخاب و آزادی عمل خاصی نسبت به مردان دارند؟ خیر رجوی در بعد از عملیات مرصاد دیگر به مردان اعتماد نداشت و با وارد کردن زنان در عرصه مسئولیت پذیری بیشتر هدفهائی که در ذهن داشت را می خواست اجراء کند

رجوی طعم شکست را خیلی وقت است حس کرده 22 اردیبهشت 1395

رجوی طعم شکست را خیلی وقت است حس کرده

رجوی این عنصر شکست خورده و مریم این ورشکسته سیاسی در خارجه خوب می داند تا زمانی که این تشکیلات در عراق بسر می برند می تواند افراد را دور از انزار و محیط بیرون بسته و منقبض نگه دارند و به محض رسیدن پای نیروها به خارج از عراق حتی کشور آلبانی شرایط را برای سازمان سخت تر خواهد کرد.و اون حصارها شکسته خواهد شد و ذهن و فکر نیروها از محیطی که بودند یک فضای جدید را استشمام خواهد کرد.

سرافرازی یا سرنگونی؟! 20 اردیبهشت 1395

سرافرازی یا سرنگونی؟!

من شخصا با شنیدن نامی که به این مرحله ازدجالگری رجوی گذاشته شده (سرافرازی)، فکر میکردم که این مرحله، یک قدم بزرگ به جلو بوده واگر رجوی درعالم واقعی موفق به سرنگونی حکومت نشده و برعکس امکانات قابل توجه خودش را ازدست داده، این سرنگونی را درعالم خیال قبول دارد که براثر آن (سرافراز) شده است!!

سوءاستفاده سران فرقه رجوی از مقام معلم 12 اردیبهشت 1395

سوءاستفاده سران فرقه رجوی از مقام معلم

بعد از مناسبت روز جهانی کارگر فردا روز محترم معلم است که سران فرقه رجوی باز برای این روز نیز تبلیغات گسترده ایی انجام داده و این قشر محترم و زحمتکش جامعه را به قول خودشان حامی فرقه ضدبشریشان معرفی می کنند که البته این نیز یکی از شگردهای این خائنین میباشد که با این حیله می خواهند به عناصر زیر دست خود که با هزاران نیرنگ و حیله آنها را در چنگال خود نگه داشته اند، بگویند که

یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور 11 اردیبهشت 1395

یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور

وقتی خانواده ها روزهای پیاپی در شرایط سخت در پشت دربهای لیبرتی فرزندانشان را صدا می کنند و به آن ها می گویند که در ایران خطری متوجه آنان نیست و می توانند به آغوش پر مهر خانواده بازگردند و رافت اسلامی را به آنان نوید می دهند، وقتی خانم بهشتی فریاد می زند که من برادرم را می خواهم و تا نجات برادرم از چنگال اهریمنی رجوی از پای نخواهم نشست، وقتی افراد جدا شده خیانت ها و جنایات رجوی را افشا می کنند؛ شرایط بیداری و بصیرت اعضای دربند مهیا می گردد.

هراس فرقه رجوی از حضور خانواده ها در پشت درب های لیبرتی 08 اردیبهشت 1395

هراس فرقه رجوی از حضور خانواده ها در پشت درب های لیبرتی

هراس فرقه رجوی از حضور خانواده ها در پشت درب های اردوگاه لیبرتی در سال گذشته و تلاش مذبوحانه این فرقه در ایجاد مانع برای جلوگیری از ملاقات خانواده ها با فرزندانشان، به آن دلیل است که این فرقه با روشهای کنترل مخرب ذهن فرقه ای سالهاست که اعضای خود را در فضایی ایزوله، مسلوب الاراده ساخته است و می داند که بصیرت تنها راه گریز اعضا از دیوارهای حصین اندیشه های فرقه ای می باشد

رجوی مُچَکِریم 07 اردیبهشت 1395

رجوی مُچَکِریم

در کم سابقه ترین آمار جدایی از این فرقه، اولین گروه جداشدگان از مجاهدین، پس از ناجوانمردی و اوباش گری رجوی در لغو حقوق پناهندگی اعضایش در آلبانی این آمار به یکباره به پنج نفر رسید و اینجاست که رجوی هرچه می کارد چیز دیگری درو می شود، چون جهالت بزرگترین آفت کل دوران زندگی تاسف بارش است. این بار هم که رجوی می خواست به نفرات دربندش ضربه شصت نشان بدهد و بگوید در آلبانی هم از آزادی خبری نیست متضرر خروج پنج نفری اسیرانش شد.

“ریزش نیرو” بحران همواره فرقه رجوی 06 اردیبهشت 1395

“ریزش نیرو” بحران همواره فرقه رجوی

امر ریزش درفرقه رجوی سابق برایام نیز از معضلات لاینحل تشکیلات مافیایی رجوی بوده وخواهد بود وکماکان ادامه خواهد داشت چرا که نمی شود با بکارگیری تهدید وشانتاژومغزشویی تا به ابد مشتی انسانهای اغفال شده را درپس بیخبری ازدنیای آزاد به اسارت برد وعمرشان را به هدرداد.

به رجوی داعشی باید گفت: سالی که نکوست از فرارهاش پیداست! 05 اردیبهشت 1395

به رجوی داعشی باید گفت: سالی که نکوست از فرارهاش پیداست!

اینجا باید به یک نکته مهم و اساسی اشاره کنم که انچه بعد از سرنگونی صدام ملعون و باز شدن درب اردوگاه بد نام اشرف ولوبرای دیدارهای ۲ ساعته خانواده ها با کلی کنترل و مانع تراشی سران فرقه رجوی داعشی بعد از خلع سلاح توسط امریکائیها باعث شد که خیلیها به دروغ و دغلهای رجوی داعشی پی ببرند و همچنین احساسات انسانی و عاطفی افراد بر انگیخته شود وهمین امر باعث جدا شدن عده زیادی از کادرها از فرقه رجوی داعشی شد.

سال گذشته، سالی پر از شکست برای فرقه رجوی بود 28 فروردین 1395

سال گذشته، سالی پر از شکست برای فرقه رجوی بود

خوب است مروری به پروسه گذشته فرقه رجوی شکست خورده بیاندازیم خواهیم دید چه می گفت و چه شد. روزی رجوی می گفت “کوه ها اگر بجنبد اشرف نمی جنبد”.و یا ماندن در عراق به هر قیمت که باشد یا بحث “بیا بیا”و جنگ صد برابر که همگی موجب به کشته دادن افراد بی گناه شد.و عملا این شعارها دیگر برای بیرون خریداری ندارد و نه در درون مشکلی از آنها حل نخواهد کرد.بیچاره شب پرستان رجوی رذل و همسرش مریم قجر در خارج تمام تلاش خود را می کنند که طوری وانمود کند که هنوز فعالند و حضور دارند و با اعلام اسامی از افرادی که آنها را با دادن هزینه های گزاف حمایت میکنند بگویند هنوز هم فاتح و میدان دار هستند

امیدواریم با فرا رسیدن بهار شاهد بیداری اعضای فرقه مجاهدین باشیم 16 فروردین 1395

امیدواریم با فرا رسیدن بهار شاهد بیداری اعضای فرقه مجاهدین باشیم

فرا رسیدن بهار، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید. با فرا رسیدن عید باستانی نوروز، طبیعت زمستان خورده، رو به سبزی و شکفتن کرده، قلب انسان ها را نشاط و سرزندگی فرا گرفته و غبار کدورت از دلها زدوده می شود و بسیاری از ارزش های متعالی دینی و ملی را دوباره از نو زنده می سازد، امید است که با حضور خانواده ها در پشت درب اردوگاه لیبرتی در سال گذشته، عشق و محبت در وجود ساکنان لیبرتی جوانه زده باشد و اینک با فرا رسیدن بهار شکوفا شود و در سال 95 شاهد به ثمر نشستن تلاش خانواده ها، جدا شده ها و دست اندرکاران و همچنین بیداری اعضای فرقه مجاهدین باشیم.

blank
blank
blank