نزاع در اپوزیسیون گاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی
فرانسه و آلمان برای پذیرفتن ساکنان اشرف عدم تمایل خود را ابراز کردهاند
یکی از مقامات اتحادیه اروپا گفت: اشتون در نشست هفته آینده وزرای خارجه اتحادیه اروپا از کشورهای عضو این اتحادیه خواهد خواست تا مسئولیت تبعیدشدگان این اردوگاه را عهده دار شوند. این مقام عالیرتبه اتحادیه اروپا گفت: بسیاری ادعا می کنند که فرانسه و آلمان نیز در این زمینه نقشهایی را ایفا میکنند و ارتباطاتی با این دو کشور وجود دارد اما فرانسه و آلمان برای پذیرفتن ساکنان اردوگاه اشرف عدم تمایل خود را ابراز کردهاند.
گروه مجاهدین برای خروج از بحران یا برای ایجاد بحران تلاش میکند؟!
مجاهدین از مدتها پیش با خط و نشان کشیدن برای این و آن راه به جایی نبرد و حال خودش درخواست میکند که سازمانهای بین المللی بیایند اما خودش حرف آنها را گوش نمی کند. اگر سازمان بیمار است پس این بیمار در حال مرگ باید به حرف پزشکان گوش فرا دهد اما انگار با بکار بستن حربه ای میخواهد هر چه زودتر خود را به هلاکت بیندازد. هرچه میگویند بیا و برو دیگر کافی است اما خود حرکتی نمیکند و میگوید اگر بخواهید مرا نجات دهید خودم را میکشم یا می سوزانم!
گزینه ی منطقی، تخلیه اشرف
سران مجاهدین در برابر یک انتخاب حیاتی و سرنوشت ساز قرار گرفته اند یا میبایست در گفتگو با آقای مارتین کوپلر مسئول همیاری سازمان ملل درعراق دست از لجبازی کودکانه بردارند و به راهکارهای طرح شده از جانب ایشان مبنی بر خروج مسالمت آمیز از خاک عراق و تخلیه اشرف احترام گذاشته و آن را بپذیرند یا اینکه مسئولیت و پیامدهای ناگزیر و اجتناب ناپذیر آن را بر عهده گیرند.
هراس رجوی از معترضان عراقی مقابل اشرف
حضور معترضان عراقی در برابر پادگان اشرف و تاکید آنان بر تعطیلی اردوگاه، خواب طلایی رجوی برای ماندگاری در عراق را آشفته ساخت.اخبار گزارش شده توسط رسانه ها حاکی است، روز جمعه 18 نوامبر 2011 چند هزار عراقی زخم خورده از گروه رجوی در برابر پادگان اشرف دست به تظاهرات زده و خواستار اخراج و محاکمه سران و اعضای سازمان مجاهدین خلق شده اند.
گفتگو با آقای سیروس غضنفری درباره سازمان مجاهدین – قسمت دهم
بعد از این رسوائیها بود که یک مرتبه نیروها متوجه شدند مریم در فرانسه است و تا آن موقع محل دقیق مسعود و مریم را نمی دانستند و فکر می کردند نیروها را از محلی دیگر درعراق همراهی می کنند اما در شب 17 ژوئن که پلیس فرانسه دستگیری مریم را از طریق رسانه و خبرگزاریها اعلام کرد، نیروها متوجه این شدند که مریم در خارج می باشد و چه کلاه گشادی بر سر آنها رفته است و بدین طریق با دستگیری مریم روحیه نیروها تضعیف اساسی یافت
آقای رجوی تا ابتدای سال میلادی زمانی نمانده است!
آقای رجوی کسی حتی بتو اجازه مزدوری و جاسوسی هم نمیدهد. بمانند لبنیات یا گوشتی که فاسد شده است. بوی تعفن میدهی! بجای اینکه در تلوزیون هی فریاد کنی و امضاء برای حفاظت اشرف جمع کنی اشرف که بمانند لانه عنکبوت است وخاک عراق است و ارزشی برای یک ایرانی ندارد. اما سالم ماندن آدمهای مستقر در اشرف نیازی به امضای کسی ندارد. کافیست که شخص تو کمی دست از خودپرستی و خودبینی که کورت کرده بر داری. پس لطفا سرت را همچون کبک زیر برف نکن!
به آخرین روزهای حیات ننگین فرقه رجوی نزدیک میشویم
آقای رجوی خوشبختانه تاریخ مصرف تو دیگر نه تنها برای صدام و عراق، بلکه برای کشورهای اروپایی و امریکایی هم به پایان رسیده است! تو در تمامی این سالیان سعی بر این داشتی با قرار گرفتن در شکاف بین تضاد دولتها و البته با مزدوری و خوشخدمتی برای خود آبی گرم کرده و جایی دست و پا کنی! اما کنون بخوبی میبینیم که دیگر در هیچ نقطه ای ترا به بازی نمیگیرند.
بستن اشرف، ضرورتها و پیامدها
آنچه امروز باید بعنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر و یک فرصت حیاتی ازطرف همه دست اندر کاران و طرفهای درگیربا کیس اشرف، غنیمت شمرده شود، گذاشتن نقطه پایان بر دفتر شوم و سیاه فرقه رجوی است. اگر رجوی از این بحرانی که گریبانگیرش شده، جان سالم در ببرد و از این محاصره سیاسی و اجتماعی که بنیاد و تشکیلاتش را نشانه رفته خارج شود، دیگر به این سادگیها نمی شود او و فرقه اش را جاکن کرد.
اشکال استراتژی فرقه رجوی در استارت چینی بود!
بعد از کشف این حلقه گمشده یعنی « استارت » سرنگونی، علاوه بر مسعود و مریم، تمام شورای رهبری، مسئولین سازمان، اعضای خارجه نشین شورا و… در اروپا و آمریکا بسیج شدند که این استارت را از بازار تهیه کنند اما چون در بازار نایاب بود، در اجلاس فوق العاده شورا در پاریس طرح بسیار مهم « خرید استارت سرنگونی از بازار آمریکا » با رای تمام اعضا به تصویب رسید و بعد نفرات قسمت خرید سراغ بازار آمریکا رفتند اما چون طفلکی ها در این زمینه ناشی بودند یک « استارت » سرنگونی بُنجُلِ چینی (منظور دیک چینی«چنی» وزیر دفاع سابق آمریکا است که آن هم دست دوم در اختیار جان بولتن بوده) را خریدند!!!
جنگ و جدال های درونی اعضاء سازمان مجاهدین و وعده های دروغین رجوی
شرایط الان کمپ اشرف برای کل سازمان مجاهدین خلق بسا مهم ترازسال 2002 می باشد. در یک کلام به هست و نیست سازمان بستگی دارد. و مسله تنها در این جا ختم نمی شود شخص مسعود رجوی، مریم قجر عضدانلو می دانند اگر پای افراد به مصاحبه کشیده شود خیلی از آنها بدنبال زندگی خود خواهند رفت، و سران و فرماندهان اصلی فرقه تنها می مانند و آنها هم اکثرکسانی هستند که در عراق پرونده جنائی در حال پیگیری دارند.
رجوی از سازمان ملل درخواست پناهندگی کرد
در مورد اقدام فرقه رجوی می توان دو احتمال را مد نظر قرار داد یکی اینکه رجوی زیر فشارهای مختلف از موضع کثیف خود کوتاه آمده و دست از سر این بدبختها برداشته و حاضر شده آنها به زندگی عادی خود برگردند.احتمال دوم هم این است که رجوی دارد با اعلام این موضوع میخواهد زمان بخرد و چند ماهی هم بعنوان اینکه موضوع پناهندگی در حال بررسی میباشد بیشتر در آنجا بماند که در این صورت هم هیچ سودی برای او نخواهد داشت چون بالاخره باز چند ماه دیگر هم به پایان می رسد و زمان رفتن جرثومه فساد و تباهی فرا می رسد.
بالا گرفتن موج فرار از فرقه رجوی
امروز نیز با هر فرار یکبار رجوی سیلی می خورد، یکبار حرفها و ادعاهای او در مورد گرفتاران فرقه برملا میشود. حرفهایی که جداشدگان اخیر میزنند بسیار جالب و در عین حال تکاندهنده است. رجوی در مورد نیروهایش اکنون کاملا شمشیر را از رو بسته است. سختگیری و اعمال فشار کاملا واضح و با صراحت صورت می گیرد.

