نزاع در اپوزیسیون گاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی
اغتشاش و بهم زدن نشست مریم رجوی در آلبانی
اعتراض از نقطه ای شروع شد که مریم رجوی سعی کرده بود همانند نشست های طعمه اعضا را مقصراصلی بن بست کنونی سازمان وعدم تحقق سرنگونی قلمداد نماید ولی دراین هنگام چند نفر به حالت اعتراض خطاب به مریم رجوی گفته اند که دیگردوران تهدید و قدرت نمایی شما گذشته اینجا عراق نیست
سفر مریم رجوی به تیرانای آلبانی”اشرف دوم”!
بقول مسعود، دوران عوض شده وهمه به یک نقطه ی تعیین تکلیف رسیدند واین اراده ی خانواده ها، دعای مادران وپدران وهمت فرزندان پاک این ملت خواهد بود که نابودی محتوم تشکیلات مخوف را رقم خواهد زد ومریم معنی واقعی رسیدن به نقطه ی تعیین تکلیف را خواهد فهمید!
فرقه رجوی؛ یک مقاله و چند اعتراف
رجوی خوب می داند نیرویی که دراتحاد با پدران و مادران پیر اسیران توانست مجاهدین را با آن همه یال و کوپال از اشرف و لیبرتی و کانون سرنگونی و تمامی شعارهای محوری بود ونبود مجاهدین فراری دهد اکنون خطری بسا بالاتر و نفوذی تعیین کننده در بیدار اعضای اسیر خواهند داشت لذا مجبورشده با این اعترافات جداشده ها و خانواده و انجمن ها را دشمن اصلی خود قبول کند ودر مقابل آنها خاکریز خط مقدم بگذارد.
ازاین حرف ها، آبی برای گروه رجویه گرم نخواهد شد!
به رسم متداول فرقه ها، باند رجوی هم به عنوان فرقه ای تمام عیار هرحرف وهرپدیده ای را به حساب نفع شخصی وگروهی خود می گذارد. نحوه ی عملکرد فرقه در مورد اظهارات مایک پنس، معاون دونالد ترامپ رئیسجمهوری آمریکا گواهی بر این مدعاست
نحسی فرقه رجوی به ترامپ هم سرایت کرد
بعد از سرنگونی صدام، فرقه رجوی برای این که خودش را در خاک عراق تثبیت کند هزینه سنگینی را متقبل شد. سیاست فرقه بر این بود تا کرسی مجلس عراق را کسانی تصاحب کنند که به فرقه تروریستی رجوی نزدیک باشند یا با فرقه مشکلی نداشته و یا مخالف روابط با نظام ایران باشند.به همین دلیل یک تعداد از نامزدهای عراقی را از استان های مختلف، برای راه یابی به مجلس به اشرف آورده بودند تا…
دستور کار جدید البانی
حال میگوییم اگر در عراق بودند چیزی حتی بدون سلاح وتانک وتوپ خوب میگفتیم با یک وطن فروشی تعدادی سلاح به دست می اوردند اما در البانی دیگر چرا وچگونه این وعده های تو خالی را به این اسیران میدهند نکند واقعا توهم زده شده اند حال به این جمله توجه کنید!
مهدی سامع از کدام چریک حرف می زند؟
در این جا یک توصیه به مهدی سامع دارم که روی اسب بازنده ای به نام مسعود رجوی شرط بندی کردید وی جرات نشان دادن خودش را هم ندارد چه برسد به سرنگونی؟
چالشی بزرگ در مقر مریم قجر بعد از مرگ جابرزاده
متعاقب مرگ جابرزاده مصیبتی بزرگ وجانکاه مریم قجررا دربرگرفت وزودی عناصر بی هویت جیره ومواجب بگیرخود در شورای دست سازملی مقاومت را گردهم آورد تا راه و چاره ای بیندیشند!
پیام مردم ایران در اوج اقتدار و سرفرازی به ترامپ – ایرانی راتهدید نکن
بدنبال روی کارآمدن دولت جدید آمریکا وخط ونشان کشیدن وتهدیدات توخالی آنها سرکردگان فرقه رجوی باردیگر وهمانند قبل فرصت را برای دم تکان دادن به ارباب جدید کاخ سفید فراهم دیدند
سی وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و خواری و ذلت برای رجوی ها
نتیجه اینکه رجوی به پشتوانه صدام و صهیونیست ها و غربی ها هر مسئله ای را که حرام بود حلال و هر چیزی که حلال بود را حرام می کرد از آنجائیکه باطل بمانند کف روی آب از بین خواهد رفت رجوی تروریست با سرنگونی دیکتاتور عراق (صدام) به زباله دان تاریخ پیوست و اکنون که به گفته ترکی الفیصل به درک واصل شده است.
آیا فرقه رجوی می تواند آخرین سنگر تشکیلاتی اش را حفظ کند
لذا سران فرقه سعی دارند که به هر قیمتی شده این آخرین سنگر تشکیلاتی حفظ کنند و از فروپاشی کامل تشکیلات جلوگیری نمایند و درست به همین دلیل بود که مریم رجوی بلافاصله بعد از انتقال نیروها به کمپ تیرانا شتابزده و سراسیمه بدانجا رفته و با اعلام مرحله تهاجم سیاسی اینکه باید گذشته را فراموش کنیم
با کدام حمایت داخلی میخواهید سرنگون کنید؟
اکنون بعد از گذشت نزدیک به بیست سال از آن روزی که مسعود رجوی آن حرفها و تحلیل های بی پایه و اساس را میزد٬گذشته است و شاهد هستیم که وقتی خبر مرگ او توسط یکی از مسئولین بازنشسته سعودی و بطور غیر برنامه ریزی شده اعلام میشود٬نه تنها کسی در داخل و خارج از کشور اهمیتی بآن نشان نمیدهد

