تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
همکاری جاسوسی امریکا و گروه مجاهدین
منابع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود بیان کردند که این افراد، همه از گروه تروریستی مجاهدین (MKO) انتخاب و از پایگاهی موسوم به کمپ اشرف در نزدیکی بغداد به یک پایگاه نظامی امریکا در مرکز عراق منتقل شدهاند. به گفته این منابع آگاه، امریکا قصد دارد تا با آموزش و ارسال این اعضای گروه تروریستی مجاهدین به عنوان جاسوس به نقاط مرزی و داخلی ایران، به اقدامات تروریستی بپردازد.
کارناوال تاورنی ؛ تابلو رسوائی فرقه مافیایی رجوی
طبعآ هر گروه و یا حزبی که از خود چیزی داشته باشد حاضر نمی شود این رسوایی را پذیرا باشد و مجبور شود پرچم امریکا را در برنامه خودش به اهتزاز در اورد و افرادی چون بولتون و…جنگ طلب را برای حمایت از خود همراه کند بلکه این نشانه ضعف و درماندگی فرقه را نشان میدهد که حاضر هست با وجود منفوریت این ادمها در میان ایرانها و دیگر ملل از انها برای شرکت در تجمعات خود برای کسب حمایت دعوت کند.
رونمایی از”جان بولتن” ازکارافتاده نشان یاس ودرماندگی فرقه رجوی
نزدیکی و دوستی و ارتباط و کمک مالی سرمایه داران اسرائیلی از سال 2000 بدین سو ابعاد تازه تری می گرفت _ این هماغوشی اسرائیلی ها بصورت پنهان ونیمه روشن تا کنون همچنان ادامه داشته ودارد _ شرکت ریچاردبولتن جنگ طلب مدافع بی حدو مرز اسرائیل وهم چنین خوزه ماریا انزنار حامی دولت اسرائیل درگرهمایی چندهزارنفره این گروه تروریستی درفرانسه راباید نمونه علنی شده ورسمی کمک بی حد وحساب وهمه جانبه” جمعیت طرفداران اسرائیل” به این گروه تروریستی بحساب آورد.
مجاهدین و شاهزاده برجسته سعودی
فرقه مجاهدین می تواند سالها در زیر سایه ال سعود وآل نحیان و آل طلطال و آل خلیقه و آل زائد به زندگی خائنانه خود ادامه بدهد و هرگز راجع به نام ایرانی خیلج فارس مشکلی نداشته باشد و حتی در موارد لزوم عرب بیابانگردی را هم به عنوان”شاهزاده برجسته ال سعود” معرفی نماید ولی اگر جاسوسی بی المللی در ضدیت با مردم ایران این سازمان را به اندازه کافی از اعتبار نیانداخته باشد، مسلما تملق و چاپلوسی برای اعراب بی هویت این سیر قهقرایی خیانت را تکمیل خواهد کرد.
عبرت از چاکر منشی و مزدوری مجاهدین
در زمامداری صدام حسین پدر مادی ومعنوی فرقه رجوی، اینها در مزدوری و چکر منشی تبدیل به دست راست صدام شده بودند. قدرتی که داشتند از سازمان اطلاعت عراق یعنی مخابرات هم بیشتر بود. ازآنجائی که در دروغ گوئی و شیادی رقیبی ندارند، در دل صدام حسین و اربابان غربی توانستند بودند خودشان را جای بدهند. خودشان را تنها اپوزسیون و برای دولت ایران بدانند آنقدر این دروغ را تبلیغ کردند. خودشان هم باورشان شد که نکند اینها تنها اپوزسیونی با شند که می توانند بر ایران حکمرانی کنند.
مجاهدین و انطباق پذیری همه جانبه با دشمنان
یادم هست چند روز بعد از تسخیر سفارت امریکا بدست دانشجویان خط امام به دستور رهبران فعلی سازمان کنسول گری امریکا در تبریز بطور نمادین اشغال شد تا سازمان از ابراز اداهای ضد امریکایی باز نماند. حقیقتا تا کی تشکیلات پوشالی فرقه از فریب جامعه جهانی دست بر نخواهند داشت. ولی مشخصا سیستم های هوشیار امنیتی امریکا در تبادلی ارگانیک با سرویس های اروپایی ماهیت تروریستی این تشکیلات را بهتر می شناسند
فرقه مجاهدین خلق و معامله گری
با شروع جنگ عراق علیه ایران در شهریور 1359 و بلافاصله بعد از چند سال استقرار سازمان در خاک عراق همکاریهای اطلاعاتی فرقه با استخبارات ارتش عراق گسترده تر و نهادینه شد بطوریکه سازمان از تمام توان داخل خود که معدود هم بودند برای مطامع قدرت عراقی بهره می جست.
دیدار رئیس دستگاه امنیتی عربستان با سرکرده گروه مجاهدین
رئیس دستگاه امنیتی عربستان در دیدار با سرکرده گروه تروریستی مجاهدین در اردن ضمن دعوت از وی برای سفر به ریاض، قول داد تا موضوع افتتاح دفتر این گروه در عربستان را با مقامات این کشور مطرح کند. سرکرده گروه تروریستی مجاهدین همچنین در این دیدار از حوادث اخیر تهران ابراز خرسندی کرد و بر نقش گسترده عناصر این گروه در اداره این ناآرامیها تاکید کرد.
تامین هزینههای نظامی مجاهدین توسط صدام
در سال 1991 و زمانی که نیروهای صدام برای جنگ خلیج در جنوب این کشور متمرکز شده بودند، نیروهای سرکرده مجاهدین با همان سلاحهای اهدایی صدام مردم کردستان و جنوب عراق را در یک کشتار وحشیانه به خاک و خون کشید و درست بعد از دفع انتفاضه کردهای شمال عراق بود که صدام در نطقی بیسابقه گفت:” مجاهدت و جهاد را باید از اینها آموخت، اینان مجاهدین و جان برکفانی هستند که ما را در دوران جنگ کویت یاری کرده
اخر و عاقبت فرقه گرایی و مزدوری صدام حسین
خانم مریم عضدانلو مادر خوانده این باند مافیایی که در غیاب پدر خوانده امورات مافیایی این باند را رفع و رجوع می کند در ثروت و در ناز ونعمت حاصل از پولهای صدامی در کاخ خود در اوورسورواز زندگانی انچنانی برای خودش و سوگلی هایش ایجاد کرده است.ایشان که زمانی فرمان عبور تانکهای ارتش ازادی بخش را از روی مجروحین کرد جهت تمام کش کردن انها را از طریق بیسیم به رزمندگان جان برکف اعلام می کرد حالا ژست مظلومیت و ازادیخواهی به خود گرفته و بی وقفه بعداز از دست دادن ارباب سابق یعنی صدام حسین دنبال ارباب جدیدی می گردد.
تاریخ مصرف مجاهدین زیر پرچم بیگانگان به پایان رسید!
در زندان اشرف در این اسارتگاه که زیر پرچم بیگانگان است، زنان و مردان بی گناهی هستند که بنام ایستادگی و مقاومت روزگار خود را به تباهی سپری می نمایند و شما خانم قجر عضدانلو، شما آنها را از تماس با جدا شدگان در تیف تحت عنوان مزدور رژیم محروم کردید. خانم قجر عضدانلو، اسارت ذهنی و دیدگاه مالیخولیانی آقای رجوی بزرگترین مانع برای پذیرش نرم های یک جامعه آزاد و دمکراتیک می باشد.
سازمان مجاهدین خلق و عراق بدون صدام حسین
دلایلی بر اصرار سازمان مجاهدین خلق مبنی بر ماندن در عراق و قرارگاه اشرف ارائه شده است. در این مقاله قصد داریم به مبرم ترین و مقدم ترین دلیل بپردازیم که البته تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است. اینکه سازمان همچون همه فرقه ها به یک مکان ایزوله و دور افتاده برای کنترل ذهنی نفرات خود نیاز دارد و اینکه سازمان محتاج به داشتن نیرو و قرارگاه در مرز عراق با ایران است و اینکه پادگان اشرف نماد قدرت سازمان در تبلیغاتش برای غربی ها می باشد

