ماموریت مجاهدین برای خرابکاری در لیبرتی
در حالی که هنوز کشور ثالثی حاضر به پذیرش اعضای مجاهدین نشده است، سرکردگان این گروه همه تلاش خود را بر ماندن در این کشور و بازگشت به پادگان اشرف متمرکز کردهاند. رجوی حتی به ردههای بالاتر سازمان پیغام داده که آنقدر فضای لیبرتی را آلوده و غیر قابل سکونت کنند که باعث شیوع بیماری و حتی مرگ چند نفر از اعضا شود! ما فقط از این طریق میتوانیم سازمانهای بینالمللی را تحت تاثیر قرار دهیم.
برخی عناصر مجاهدین محاکمه شده اند و در زندان به سر می برند
احسان العوادی نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق تصریح کرد که برخی عناصر سازمان تروریستی خلق که در جنایت ها دست داشتند اکنون در زندان های عراقی به سر می برند. وی افزود که حکومت عراق مصمم است تا پرونده سازمان تروریستی خلق را مسدود کند بی آنکه هیچ تاخیری در اخراج عناصر باقی مانده سازمان از عراق صورت بگیرد.
گزارش «۳۰ هزار جاسوس ایران» از دسترس خارج شد
گزارش فوق که از جانب یکی از دوایر زیرمجموعه پنتاگون، تهیه شده است نخست روی یک سایت دولتی غیرعمومی منتشر شد و چندی بعد در اوایل ماه جاری میلادی به بیرون درز کرد.حال با پیدا شدن ایرادهای جدی در مورد سندیت این پژوهش، گزارش منتشر شده از دسترس خارج شده است.در گزارش یاد شده یک زوج به عنوان جاسوس وزارت اطلاعات ایران معرفی شدهاند. در این گزارش، ادعا شده است که «آن خدابنده»، زنی بریتانیایی، و شوهر ایرانی وی به نام «مسعود خدابنده» برای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی کار میکنند.
مخالفت با ماندن مجاهدین نشات گرفته از قانون اساسی و اراده ملت عراق است
جعفر الموسوی نماینده فراکسیون الاحرار وابسته به جریان صدر در پارلمان عراق گفت که موضع حکومت و پارلمان عراق که مخالف حضور سازمان خلق در این کشور هستند از قانون اساسی و اراده ملت عراق نشات می گیرد. وی از حکومت عراق خواست تا هرچه سریعتر عناصر این سازمان از کشور اخراج شوند. موسوی در اظهارات امروز خود خاطر نشان کرد که سازمان تروریستی خلق مشکلات زیادی را برای مردم عراق ایجاد کرده و در فتنه طائفی که در استان دیالی روی داد نقش داشته است.
دلیل درخواست فرقه رجوی برای بازگشت به اشرف
اینطور که پیداست موافقت انتقال نیروها از اشرف به کمپ ترانزیت هم در همین دستگاه از سوی مسئولین سازمان مورد بررسی و نهایتا موافقت قرار گرفته است. یعنی پیش خود گفتند که تا تمام نیروها را به لیبرتی منتقل کنیم و مدتی درگیرمسائل آنجا باشیم دست کم یکی دو سال طول خواهد کشید و بعد دوباره شروع میکنیم به شکایت و لازم باشد خرابکاری و شورش برای برگشتن به اشرف!
مجاهدین و تغییر رژیم در ایران؟
جیسون رضائیان، خبرنگار فارین پالیسی که بیش از ده سال تجربه سفر به ایران و نوشتن از ایران برای مخاطبان اکثراً امریکایی، دارد، معتقد است که سران مجاهدین خلق از واقعیت جامعه ایران خبر ندارند. وی در مقاله ای می نویسد: « برای بیشتر مردم ایران، به ویژه کسانی که سال های نخستین پس از انقلاب را به خاطر می آورند، مجاهدین خلق تبدیل شده است به نمادی به مراتب شیطانی تر و مسموم تر از آنچه امریکایی ها در باره طالبان و القاعده در نظر دارند
انتقاد یک نماینده عراقی از عملکرد ضعیف دولت در قبال گروه تروریستی مجاهدین
عماد یوخنا از نمایندگان فهرست الرافدین پارلمان عراق گفت که اقدامات دولت عراق درباره مجازات عناصر گروه تروریستی مجاهدین و رهبران آن با توجه به اتهامات وارده علیه آنها مبنی بر ارتکاب جنایات هولناک در حق مردم عراق، بسیار کند است. او در گفتوگو با اشرفنیوز بیان کرد: این اقدامات کند دولت علیه گروه تروریستی مجاهدین قابل قبول نیست.
تشریح وضعیت زندگی فلاکت بار مجاهدین در اروپا
مریم سنجابی عضو جداشده مجاهدین در گفتوگو با مؤسسه راهبردی «دیدهبان» با اشاره به مناسبات درون فرقهای گروه رجوی گفت: وضعیت زندگی اعضای سازمان نه تنها در عراق بلکه در اروپا نیز تاسف برانگیز است. در فرانسه همه عبور و مرورها چند نفره انجام میشود و مناسبات درون فرقهای از قبیل غسل هفتگی نیز با شدت بیشتری پیگیری میشود، زیرا به گفته مسعود رجوی زرق و برق اروپا زیاد است و این مسئله ممکن است باعث ریزش نیرو شود.
قائم مقام وزارت امور خارجە عراق: هیچ کشوری حاضر به پذیرش مجاهدین نیست
«لبید عباوی» قائم مقام وزارت امور خارجە عراق در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به این که تاکنون هیچ کشوری حاضر به پذیرش مجاهدین نبوده است، افزود: به محض مشخص شدن کشور سوم، سازمان ملل عملیات انتقال آنها را انجام خواهد داد. عباوی گفت: گفتوگو های سازمان ملل با برخی کشورهای مهاجر پذیر همچنان ادامه دارد، ولی تاکنون هیچ کشوری حاضر به پذیرش آنها نبوده است.
سال سقوط شیطان
سایت های اینترنتی یکی از فرقه های مذهبی مملو از تبلیغات و شایعات منفی و کینه توزانه مبنی بر کشف سی هزار جاسوس جمهوری اسلامی در خارج از ایران است و همانطور که در ادامه آمد، کار این جاسوسان تبلیغات است. این هم مورد جدید جاسوسی است. بر خلاف آنهایی که در عراق اطلاعات محرمانه و نظامی ایران را مخفیانه به دشمنان ایران می فروختند و بابتش دلار فراوان کسب می کردند، ولی این سی هزار جاسوس جملگی علنی و علیه رهبران مجاهدین تبلیغ می کنند.
آثار فروپاشی مجاهدین خلق از عراق تا اورسوراواز
در این میان سازمان مجاهدین خلق و رهبری آن سرآمد افتضاح همه گروه ها و احزاب سیاسی وابسته به غرب در خارج از کشور است.گروهی که به روشنی آفتاب در شراکت با دشمنان رنگارنگ مردم ایران،اسلحه به دست گرفت،از مردم کشت،جاسوسی نموده و اطلاعات جنگی به دشمن فروخت،بمب گذاری کرد،دانشمند هسته ای ترور نمود،تا آنجا که توانست فریب و نیرنگ بکار بست و دست آخر از سال ها پیش بعنوان کارگران یا کارمندان معروف ترین و مهم ترین سازمان های جاسوسی غرب بکار گرفته شد.
ناگفتههایی از گورهای جمعی در اردوگاه اشرف از زبان مقامات پلیس عراق
نظام صدام پس از مصادره چندین هکتار از زمین های شهروندان عراقی، اردوگاه اشرف را در اختیار گروه خلق قرار داد و به این ترتیب این اردوگاه به مرکز محرمانه فعالیت های این گروه در عراق و پایگاه سلاح های سنگین آن تبدیل شد. در پی سرنگونی نظام صدام، نیروهای اشغالگر آمریکایی تامین امنیت اردوگاه اشرف را برعهده گرفتند و پس از آن این اردوگاه به مرکز تروریسم و حمایت از اعضای القاعده تبدیل شد.

