نشست خانواده های گلستانی با برخی از جداشده ها – قسمت سوم
خانواده هایی که دراین نشست حضور داشتند هر کدام از زجرها و سختیهایی که در طول گرفتار شدن و زندانی شدن فرزندان خود توسط سرکرده فرقه رجوی به جان و دل خریده بودند صحبت می کرد و یکی از آنها از درد و رنج پدر و مادرش می گفت و آن یکی از دست دادن مادرش که در فراق دیدار فرزندش چشم از جهان فرو بسته بودند که اگر بودید و می دیدید آنوقت پی به عمق جنایات این گروه جنایتکار و غاصب می بردید که چگونه خانواده ها را داغدیده و آزرده کرده است.
جداشدگان از رجوی، حدیث مکرری که کهنه نمی شود!!
رجوی در مواجه با آن گروه از جداشدگان که فعالانه رازهای درونی او و تشکیلات اش را بر ملا می کنند، کینه توز و کینه جو است. و در این مسیر هیچ مرز و محدوده ای نیز قائل نیست، کینه توزی رجوی به این افراد زمان و مکان نمی شناسد. همچنانکه پیوندهای خونی و عاطفی و رفاقت و وفاداری و از خودگذشتگی و نان و نمک …! آنچه این روزها رجوی ها نسبت به امثال مسعود و ابراهیم خدابنده و خانم سینگلتون بروز می دهند، ادامه همان کینه توزی ها است
نگاهی به اظهارات یکی از همسران رجوی، وزیر خیالی مجاهدین خلق
اعضای شورای رهبری پیشین مجاهدین که اخیرا از تشکیلات خارج شده اند افشاگریهای وسیعی علیه فساد و مناسبات کثیفی که رجوی در ارتباط با زنان شورای رهبری برقرار می کرد انجام دادند. رجوی تمامی اعضای زن شورای رهبری را که از شوهران خود در جریان انقلاب ایدئولوژیک طلاق گرفته بودند، به عقد و نکاح خود در آورد و با همه آنها بصورت تکی و حتی به صورت جمعی رابطه جنسی برقرار کرده است.
شمارش معکوس فرقه تروریستی رجوی به انتها رسیده
از زمانی که فرقه رجوی اعلام کرده همه اعضای جدا شده که در اروپا و کشور های دیگر هستند ستاد مبارزه با ضد تروریست فرقه رجوی در راس و ستادها و وزارت خانه های کشور های مختلف در پائین به دنبال دستگیری و بازداشت منتقدین این فرقه هستند. ولی عجبا که همش خواب و خیالی بیش نیست. براستی باید از رجوی پرسید از چی میترسی از اینکه فردا راه مابقی اسیران به بیرون باز شود
تأملی کوتاه بر ویژگی های فرقه مجاهدین
تمامی اعضای متأهل فرقه باید همسران خویش را طلاق دهند.وحتی اعضای مجرد هم باید سوگند طلاق دائمی یاد کنند و فکر ازدواج و تشکیل خانواده را از سر خود دور کرده و تمامی زندگی و همه توانایی های خویش را صرف پیشبرد خط و خطوط فرقه کنند.تنها کسی که در فرقه رجوی حق ازدواج دارد شخص مسعود رجوی است که مریم عضدانلو را به همسری برگزیده است. مسعود رجوی دارای یک حرامسرای شخصی مثل حرمسرای ناصرالدین شاه قاجار و یا معمر قذافی میباشد.
نگاهی به انشعاب ها، جدایی ها و فرارها از گروه تروریستی مجاهدین خلق
همانگونه که مستندات تاریخی نشان می دهند مسعود رجوی در هفتم مرداد ۱۳۶۰ از ایران گریخت واز این تاریخ به بعد رسما از این فرد بعنوان رهبر مجاهدین درهمه جا یاد می گردد ارتقای این نام گزاریها به رهبر مقاومت و انتصاب نامبرده بعنوان نخست وزیر دوران انتقال! درفرانسه همه وهمه نشان می دهند که مسعود رجوی موفق شده هژمونی خودرا بعنوان یک رهبرعقیدتی به دیگر اعضا ودوستان واطرافیان خود تحمیل نماید
چراغ سبز مجاهدین در فیس بوک برای کاربر ایرانی
حال عوامل گروه مجاهدین با نام های مستعار با ارسال ایمیل به کاربران مشغول تبلیغ برای فرقه تروریستی مجاهدین هستند که خود را فعّال حقوق بشر و یا خبرنگار آزاد و مستقل برای جذب نفر و یا نفرات معرفی می کنند که خود از جمله جنایت کاران اصلی تاریخ محسوب می شوند. بد نیست در فیس بوک یا سایت”ایران آژنس” خبری هم از جامعه بی طبقه توحیدی بدهید
گور دسته جمعی جدید الکشف حاوی اجساد اعضای اعدام شده مجاهدین است
گزارشات شورای استان دیالی حاکی از آن است که یک گور جمعی جدید در قرارگاه سابق مجاهدین خلق (فرقه رجوی)، کمپ اشرف کشف شده است. ریاست شورای استان دیالی آقای طالب محمد حسن تایید نمود که بقایای اجساد پیدا شده در این گور جدید تعدادی جسد که به مرگ طبیعی فوت کرده اند را هم در بر می گیرد ولی برخی از این اجساد مشخصا قبل از دفن اعدام شده اند. این اعدامها احتمالا بخاطر مخالفت افراد با رهبران گروه بوده است.
مسئول عراقی حضور مجاهدین را در عراق برای این کشور خطرناک دانست
نماینده سابق و مسئول حزب فضیلت اسلامی عراق وجود اعضای گروه مجاهدین خلق را در شرایط کنونی در این کشور برای مردم عراق خطرناک دانست.کریم الیعقوبی گفت کسانی که خواستار ابقای اعضای این گروه در عراق هستند به علت ارتباطشان با این فرقه و دفاع از منافع شخصی خودشان می باشد.وی وجود اعضای گروه مجاهدین خلق را در عراق بیهوده دانست
پیام علیرضا نصراللهی به دوستانش در کمپ لیبرتی
شما در لیبرتی با حداقل امکانات زندگی میکنید. در حالیکه سازمان دراروپا و آمریکا در حال خرج کردن پولهایی کلان برای مراسمهایی است که فقط جنبه نمایشی دارد و بی هیچ فایده ای. دوستان پیامم به شما این است: بیش از این عمر خودتان را در پای این راه ندهید. به خدا سران این سازمان به همه ما خیانت کرده اند و الان به شما نیاز دارند فقط و فقط برای اینکه چهره ای مظلوم و بی گناه از خود به مجامع بین المللی نشان بدهند و لاغیر.
رجوی به گفته خودش” به امپریالیسم” برای ترور شخصیت جدا شده ها متوسل شده است
به رجوی توصیه می کنیم که در پناهگاهش اگر یک گرمی از وجدانش باقی مانده را قاضی بگیرد و از سرنوشت اربابش صدام و سرهنگ قذافی درس بگیرد و حداقل اموالی که باقیمانده است را بجای خرج کردن برای سورچرانیهای آنچنانی مریم رجوی و رشوه دادن به این و آن خرج حداقل حقوق انسانی اعضای باقیمانده خودش بکند، به سی سال بازی با جان و مال و ناموس همه گلهای سر سبد مبارزاتی مردم ایران خاتمه بدهد
جداشدگان از فرقه رجوی داد پنتاگون را هم در آوردند!
پس از خارج شدن از لیست تروریستی رجوی اولین مانعش و البته دشمنش را جداشدگان از سازمان می دانست بنا براین چون به دلایل امنیتی و دست بستگی سیاسی نمی توانست علیه آنها با دستجات چماقدار خود کاری را انجام دهد سعی بر این دارد ابتدا به طور سیاسی این فضا را بوجود آورد تا بتواند بعدا رفتار وحشیانه خود را در آینده مقبول جلوه دهد به همین خاطر طی جلسات متعدد توسط مشاورین نزدیک به پنتاگون و کنگره و خصوصا لابی حقوق بگیران پنتا گونی اش توانسته موادی را در این گزارش بگنجاند

