چرا شعار حفظ اشرف و حال تن دادن به لیبرتی؟
چرا!! سران مجاهدین همه ی این مسائل را می دانستند ولی آگاهانه درعراق ماندند چون مرده نیروها بهتر از زنده ماندن آنها و جدایی شان از تشکیلات رجوی بود پس به کشتن دادن نیروهای مجاهد و قربانی کردنشان یک هدف برای سران و رهبری مجاهدین شد؟ سران مجاهدین جای اینکه جوابگوی این سوال باشند که چرا نیروهای رده پایین تشکیلاتی را در عراق و جلوی تیغ و تیر عراقی ها قرار داده اند؟
حضور خطرناک مجاهدین در اعتراضات سئوال برانگیز علیه دولت منتخب عراق
برخی از عشایر عراقی از وجود عناصری از گروه تروریستی مجاهدین در تظاهرات استان الرمادی علیه دولت نوری المالکی خبر می دهند.این منابع اعلام کردند که اعضای این گروه با نفوذ در بین تظاهرات کنندگان در الرمادی پرچمهای رژیم بعث عراق را به دست گرفته و شعارهای ضددولتی سر می دهند.
خانم مریم عضدانلو، ایران سوریه نیست
اما مهمترین چیزی که این خانم در این سورچرانی که راه انداخته بودند در خواست کرده اینکه این فرقه را همانند اپوزیسیون سوریه به رسمیت بشناسید که دیگر واقعا خیلی مضحک و خنده دار هست ؛ چون از یک طرف می گویند تجربه سوریه این است که یک اپوزیسیون آلترناتیو ندارد و از طرف دیگردر یک خیال بافی ابلهانه خود را آلتر ناتیو می پندارند وخواستار به رسمیت شناخته شدن مثل اپوزیسیون سوریه می شوند
نامه انجمن زنان به مجامع حقوق بشری در رابطه با نامه منصوب به کبری میرباقری
ما بعنوان کسانی که سالیان دراز اسیر این فرقه بوده ایم و حاضر به شهادت در برابر هر دادگاهی هستیم جهت روشنگری مجامع بین المللی به اطلاع می رسانیم که این سازمان که نقض کننده اولیه ترین حقوق انسانی از جمله ممنوع کردن دیدار بستگان و ارتباط آزاد به دور از کنترل تشکیلاتی و عدم امکان دسترسی اعضاء به مطبوعات و اینترنت و دنیای آزاد می باشد.
بررسی ساختار و کارکردهای فرقه رجوی، از دید اندیشمندان اروپایی
خانم شملتز: من سیستم اعمال شده در فرقه مجاهدین را مثل سیستم به کار گرفته شده در اردوگاههای کره شمالی میدانم.در این اردوگاهها همه چیز با زور و تجاوز پیش میرود.با توجه به اطلاعاتی که من درباره فرقه مجاهدین دارم وبا توجه به اسنادی که من دیده ام،من عناصر و تأثیر عقاید استالینیستی را در تشکیلات مجاهدین قوی دیدم. برای من داستان فرقه رجوی داستانی افسانهای و غیرقابل باور است.
رسیدن به سرنگونی با عبور از میان فاضلابها
راستش وقتی سازمان اطلاعیه داده بخاطر وجود فاضلاب و بوی تعفن باید به اشرف برگردیم به ما رزمندگان ارتش!! برخورد که مگر ما در مبارزه کم گذاشتیم که اینگونه سازمان اعلام می کند ما حتی برای رسیدن به سرنگونی حاضریم مانند برادر مسعود که عنوان کرده بود می روم برفروزم آتش بر کوهستانها!! البته در کنار صدام اکنون ما در لیبرتی شعار می دهیم که برای سرنگونی باید از میان فاضلاب ها باید گذشت.
دروغ و ریا بخش لاینفک دستگاه تبلیغاتی رجوی ها
استفاده از دروغ و ریا روشی اصلی دستگاه تبلیغاتی رجوی هاست و جز لاینفک تشکیلات و مناسبات فرقه ای – تروریستی آنها می باشد، بنابراین حرف ها، ادعاها، اخبار و… خلاصه هر چیزی که آنها به بیرون می دهند آلوده به این روش بوده و قابل اعتبار نیست. این واقعیتی است که کارکرد چند ده ساله آنها اثبات نموده است و نمونه اخیر تنها مشتی از خروار
اهداف پشت پرده رجوی از دامن زدن به جریانات فرقه ای درعراق
درحالی که موضع رسمی دولت عراق در برابر این فرقه تروریستی خیلی روشن است، موضعی که بارها توسط مسئولین مختلف دولت عراق به آن اشاره شده است ؛ ولی سران فرقه به دلیل وحشتی که از اخراج وسپس فروپاشی محتوم تشکیلات جهنمی شان دارند همانند غریقی هستند که به هر خس و خاشاکی چنگ میزنند. به همین منظوربرای سنگ اندازی درمسیر ثبات و استقرار دولت فعلی عراق که رای به اخراج آنان داده درمقطعی به شیوخ وگروههای سنی عراقی روی آورده
زن بارگی رجوی چه ربطی به آلخو ویدال کوادراس دارد؟
هر چه بیشتر می رویم و به مردم اطراف خود نگاه می کنیم بیشتر می بینیم چه بر سرمان آمده است. نگاه کنید بینید اینهمه آدم در لیبرتی با این شرایط و امکانات محدود زندگی می کنند اما افسارشان دست رجوی است به آنها نه تنها اجازه ملاقات با خانواده داده نمی شود بلکه باید به خانواده خود فحش هم بدهند! نه تنها از رادیو تلفن تلوزیون و اینترنت محرومند باید باز هم در این دنیای آزاد در غار زندگی کنن و بر صورت بورژوازی چنگ بزنند.! همین بورژوازی که رجوی خود در آغوشش خوابیده و ول کن آن نیست.
به شماره افتادن نفسهای رهبری فرقه مجاهدین خلق
سوابق ننگین در سه دهه مزدوری، وضعیت حقوق بشر و ساختار فرقه ای تشکیلات مجاهدین، تجاوزات جنسی رهبری این گروه به زنان در بند تشکیلات، موفق نشدن در اعلام لیبرتی بعنوان کمپ پناهندگی و بی توجهی دولت عراق به ادعاهای مالکیت مجاهدین بر اموال قرارگاه اشرف، از جمله عوامل و نشانه های واماندگی مجاهدین در عرصه داخلی و بین المللی، و بالاتر از همه در جلب توجه دولت مردان آمریکایی به موضوع مجاهدین در کادر «آلترناتیو» است.
یک روزنامه نگار روسی: آمریکا به مجاهدین نیاز دارد
این روزنامه نگار روسی که مقالات وی در «راشا تودی» منتشر می شود گفت: من با یکی از جاسوسهای روسی مصاحبه ای داشتم که یکی از فرماندهان آنها (مجاهدین) بود و چند ماه پیش خودکشی کرد.وی خاطرنشان کرد که اگر گروه مجاهدین در حال حاضر وجود دارد به این خاطر است که آمریکا به آن احتیاج دارد.کیورکوا که معتقد است سازمان مجاهدین نمی تواند آنگونه که ادعا می کند ارمغان آور دموکراسی باشد، در ادامه تصریح کرد: فکر می کنم آنها (مجاهدین) در وقایع پس از انتخابات در سال ۲۰۰۹ شرکت داشتند.
چهار دهه خشونت و ترور کارنامه سیاه و ننگین مجاهدین
گروه تروریستی مجاهدین با بیش از چهار دهه تاریخ خشونتبار و فرقهای در اذهان عمومی از نفرت و انزجار غیر قابل تصوری برخوردار است.اقدامات تروریستی در به شهادت رساندن بیش از دهها هزار شهروند ایرانی توسط گروههای مختلف تروریستی از جمله گروه تروریستی مجاهدین هیچ گاه از ذهن و خاطر مردم ایران اسلامی پاک نمیشود.کوچه و خیابان شهرهای کشورمان در طی دهههای گذشته شاهد خونبارترین جنایات تروریستی دشمنان داخلی و خارجی این مرز و بوم بوده است.

