پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
مرادی: مجاهدین ورود صلیب سرخ به اردوگاه را ممنوع کرده بودند 07 دی 1391

مرادی: مجاهدین ورود صلیب سرخ به اردوگاه را ممنوع کرده بودند

وی سرنگونی صدام را موجب ایجاد فضایی آزادتر برای اعضای مخالف با عملکرد رجوی دانست و اذعان کرد: پرده‌های دیکتاتوری صدام اجازه نمی‌داد تا ما تصویر درستی از کشور داشته باشیم زیرا به ما القا کرده بودند که در ایران هیچ نوع آزادی وجود ندارد.این عضو سابق فرقه تروریستی مجاهدین، اضافه کرد: با سرنگونی صدام و ملاقات با خانواده‌های ما تصویر روشن‌تری از ایران به ما رسید

چه کسی مسئول مرگ ساکنان لیبرتی است؟ 07 دی 1391

چه کسی مسئول مرگ ساکنان لیبرتی است؟

اصرار برای نگه داشتن نیروهایی که 30 سال بدون هیچ دست آوردی به دنبال مطامع رهبری مجاهدین به عراق برده شده و به ورطه خیانت به کشورشان کشانده شده اند، تحت عناوینی چون «تعهد برای مبارزه » و سلب آزادیهای فردی آنان به اسم «وفاداری به تشکیلات» و زیرپانهادن حقوق فردی این اشخاص به بهانه « تحمل شرایط سخت مبارزه » و تشجیع برای پذیرش هرمحدودیت و اقدام غیرانسانی که از جانب رهبری این گروه اعمال شود تحت عنوان «تبعیت ایدئولوژیک»، نمونه محرزی از زندگی اجباری و سلب اختیار و انتخاب این افراد است.

وزیر حقوق بشر عراق: کسی فرافکنی های مجاهدین را نمی پذیرد 07 دی 1391

وزیر حقوق بشر عراق: کسی فرافکنی های مجاهدین را نمی پذیرد

در پی ادعاهای گروه تروریستی مجاهدین در باره مرگ یکی از اعضای این گروه و اتهامات وارده به دولت عراق، محمد شیاع السودانی، وزیر حقوق بشر عراق با اشاره به دعاوی مجاهدین به آسوشیتد پرس گفت:”ناظران این وزارتخانه اطمینان دارند که مجاهدین خلق در حال دریافت درمان مناسب هستند و حتما این موضوع را پیگیری و اگر مشکلی باشد آن را پیدا می کنند.”

درد دلهای خواهری درفراق برادر اسیرش 07 دی 1391

درد دلهای خواهری درفراق برادر اسیرش

بالاخره سال 1382 خبر زنده بودن او همه ی اقوام و دوستان را خوشحال کرد. مادر مسافر کربلا شد برای دیدار یوسف گم گشته اش!…شادی دیدار فرزند، با دیدنش در اسارت در اردوگاه اشرف شیرینی دیدار را کم نکرد اما هراس و نگرانی را در دل مادر بیشتر کرد.غلامرضا در بند بود از لحاظ فکری،‌جسمی، روحی و روانی.

سران فرقه رجوی قاتلند 07 دی 1391

سران فرقه رجوی قاتلند

نغمه به سران رجوی نه گفت و با نفراتش مجددا گرم گرفت زهره قائمی و معاونش از برخوردهای خوب نغمه با نفراتش بهم ریخته بودند حدودا یک ماه گذشت نغمه باز غیبش زد با دوستانی که در مقر داشتم می گفتیم باز چی شده این بار می خواهند با نغمه چکار کنند. در مقر مشغول کار بودم به من ابلاغ کردند آماده شو خواهر فرزانه معاون زهره قائمی با یگان نشست دارد سر ساعت به محل نشست رفتم یگان در اتاق کار فرزانه برای نشست تجمع کرده بود فرزانه وارد اتاق شد بدون مقدمه گفت خبر دارید که نغمه فوت کرده است

رجوی ها بهتر است در مورد نقض حقوق انسانی و شکنجه در اشرف حرف بزنند 07 دی 1391

رجوی ها بهتر است در مورد نقض حقوق انسانی و شکنجه در اشرف حرف بزنند

سران فرقه سالیان با فریبکاری در مورد وضعیت زندان و شکنجه در زندان های ایران اراجیفی به هم بافتند اینان اصلا به فکر زندانی نبوده و سعی دارند از زندانیان در دستگاه تبلیغاتی خود سوء استفاده کنند تا جنایتی که در زندانهای اشرف روی اعضای خود انجام داده را بپوشانند.اکنون سعی داریم به نمونه هایی که در سایت های فرقه به آن اشاره کرده بپردازیم تا مشخص شود که سران فرقه چگونه دست به فریبکاری می زنند.

یادداشتهایی از دوران اسارتم در اسارتگاه اشرف – قسمت سوم 07 دی 1391

یادداشتهایی از دوران اسارتم در اسارتگاه اشرف – قسمت سوم

در یکی ازاین گزارشها آورده بود که نفرات با بدنسازی ارزشهای جامعه عادی را به فرقه آورده اند. لمپنیسم را برای ما آورده اند. یعنی بازو کلفت میکنند وآنرا به رخ همدیگرمیکشند. و جلوی خواهران شورای رهبری ژست می گیرند.و همه اش درباره خاطرات خود درایران ویا زمانی که در اروپا ورزش میکردند محفل میزنند. بعد از این گزارش بود که سران فرقه تصمیم گرفتند این محل بورژوازی (سالن بدنسازی)!!! را جمع کنند.

دجالیت برای نیروها، مزدوری برای صدام در عراق 07 دی 1391

دجالیت برای نیروها، مزدوری برای صدام در عراق

آقای رجوی اعلام کرد که شما درعراق رسالت خودتان را اثبات کردید منظور از این بیان همان مزدوری بود که با کرد کشی به دست آورده بود وازاین بعد هیچ مذاکره کننده ای نمی تواند درباره شما بارژیم ایران صحبت کند. شما یا درعراق ماندنی هستید تا سرنگونی رژیم ایران و یا درعراق از بین خواهید رفت و این رسالت (مزدوری) برای شما مجاهدان است که با انقلاب مریم یک جواب نه به رژیم و بوژوازی بدهید؛ آن موقع این مقدمه صحبت رهبر فرقه سازمان مجاهدین بود.

مرگ اعضا در اثر فشار تشکیلاتی فرقه در لیبرتی 06 دی 1391

مرگ اعضا در اثر فشار تشکیلاتی فرقه در لیبرتی

امروز خبر مرگ بهروز رحیمیان در سایت های فرقه را خواندم بسیار ناراحت شدم و به رجوی لعنت فرستادم که چگونه باز هم یکی دیگر از اعضای فرقه را به نام کارشکنی دولت عراق به کشتن داده است. مسئولین فرقه به سیاق همیشگی که هیچ اشکالی در کارشان وجود ندارد و همیشه بیرون از سازمان است که مقصر همه کارها می باشد این بار مرگ بهروز را به گردن دولت عراق و آقای کوبلر انداخته و در بوق و کرنا کرده که کارشکنی دولت عراق و مسئولین کمپ لیبرتی باعث مرگ وی شده است.

پیام تسلیت انجمن نجات به خانواده غیبانی 06 دی 1391

پیام تسلیت انجمن نجات به خانواده غیبانی

با تاثر و تالم فراوان مطلع شدیم که مادر چگنی زاده، مادر یونس غیبانی از اسیران دربند فرقه رجوی دیروز مورخه 5/10/91 بر اثر بیماری قلبی دار فانی را وداع و به دیار رفیق اعلا شتافت. به همین مناسبت ما اعضای انجمن نجات شاخه خوزستان این ضایعه غم انگیز را به خانواده محترم آقای غیبانی تسلیت گفته و برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند بزرگ صبر جمیل و برای آن مادر دلسوخته اجر جزیل و شادی روح را خواستاریم.

درد دل دختری که سالها پدرش را ندیده بود – قسمت اول 06 دی 1391

درد دل دختری که سالها پدرش را ندیده بود – قسمت اول

دریکی از شبهایی که مادرم درکنارم نبود ومن تنها در گهواره بودم شنیدم کسی آهسته درگوشم گفت، دوستت دارم. صدای غریبی بود.خیلی به دلم نشست. اما بعد از آن دیگر آن صدا را از زبان این فرد نشنیدم و تا سالها دیگر او را ندیدم.کم کم به نشنیدن و ندیدن صاحب آن جمله قشنگ عادت کرده بودم.سن یک سالگی را هم پشت سر گذاشتم. الان درخانه پدری مادرم زندگی می کنیم.

انقلاب مریم نسل کشی بوده است نه انقلاب بارندگی 06 دی 1391

انقلاب مریم نسل کشی بوده است نه انقلاب بارندگی

نفرات زوج در لحظه اول به این کار مثبت نگاه می کردند که سازمان به رهبری مریم و مسعود به آنها خیلی لطف کرده که بچه هایشان از عراق درحال جنگ به مکان امنی برده و شاید فردا خودشان هم برای دیدن بچه ها به آن مکان بروند ولی این شگرد رجوی در آن شرایط برای خیلی ها روشن بود اما سرکوب درون تشکیلاتی نمی گذاشت بیان کنند و آن چیزی که نباید می شد، شد. رجوی بعد از آن زوج ها را از هم جدا کردند و بقای یک نسل از نفرات گرفته شد و این نسل کشی تا امروز هم ادامه دارد

blank
blank
blank