همایش دگردیسی در فرقه تروریستی رجوی در رشت
در راستای روشنگری نسل جوان خصوصا اساتید و دانشجویان میهنمان پیرامون تهدید فرقه ها مشخصا تهدید فرقه تبهکار رجوی در تاریخ دوم و سوم و پنجم و ششم دیماه 1391 بمدت چهار روز در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان همایش و نمایشگاهی تحت عنوان دگردیسی در فرقه تروریستی رجوی برگزار شد که شدیدا مورد استقبال مدعوین قرار گرفت.
خانواده ها: همه گرفتاری ما و فرزندان اسیرمان زیر سر رجوی ملعون است – قسمت پایانی
برای رهایی بچه ها نیاز به همت مضاعف است رجوی از هیچ ترفندی برای اسیر نگه داشتن افراد در تشکیلات فرقه ای کوتاهی نمی کند بنابراین شما خانواده ها بایستی همچنان مثل سه سال گذشته برای انجام ملاقات و پشت گرمی فرزندان تان اقدامات خود را دنبال کنید و از هر راه ممکن اعتراضات و درخواست های خود را به مجامع بین الملی و مسئولین ذیربط برسانید تا ملاقات با عزیزانتان محقق شود.
نفوذ یک افسر اطلاعاتی افبیآی به تشکیلات مجاهدین
وی که پس از انجام وظایف اطلاعاتی خود از پادگان اشرف گریخت، در اطلاعاتی که در این ماموریت کسب کرده و در اختیار سرویسهای امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده قرار داده با اشاره به ایدئولوژی و فعالیتهای گروه مجاهدین میگوید: مجاهدین خلق یک گروه مطرود و منفور نزد ایرانیان است و سابقه شستشوی مغزی، امر به خودکشی و خودسوزی پیروان، نقض گسترده حقوق بشر از جمله زندان و شکنجه اعضای دگراندیش در پادگان اشرف را دارد.
ملت کُرد عراق جنایات گروه تروریستی مجاهدین را از یاد نخواهند برد
“محسن السعدون” نماینده ائتلاف کردستان عراق در پارلمان این کشور، اعلام کرد که ملت کرد عراق جنایات گروه تروریستی مجاهدین طی دهه های اخیر در این کشور را از یاد نخواهند برد.وی در ادامه با بیان اینکه تانک های گروه تروریستی مجاهدین نه تنها ملت کرد عراق را به خاک و خون کشیدند، بلکه بسیاری از طوایف شیعه را در سال 1991 کشته و زخمی کردند.
قابل توجه مجامع حقوق بشری، اوج گرفتن مرگهای داخل لیبرتی
طی مدت کمی از انتقال نفرات به لیبرتی مرگهائی نظر مرگ بردیا امیر مستوفیان، خودسوزی شهرام محسنی و امروز مرگ بهروز رحیمیان که رسما از طرف سایتهای وابسته به این تشکیلات انتشار یافته است.و از طرف دیگر اخباری از داخل کمپ بنا به اظهارات کسانی که جدیدا تشکیلات رجوی را در لیبرتی ترک کرده اند به بیرون درز پیدا کرده است. اوضاع آنجا بشدت بهمریخته است و نشستهای تسویه حساب تشکیلات به شدت جریان دارد.
همه برای یکی، یکی برای همه
درهرنشستی ابتدا مسعود شروع به تعریف و تمجید از مریم می کرد تا زمینه برای این ادعا که مسعود واقعا رهبرعقیدتی است فراهم شود و مریم شروع به صحبت کند. تملق گویان مسعود تا جایی پیش رفتند که بعضی ها در نشست جمعی مسعود و مریم را با شاه و فرح مقایسه کردند ولی پررویی مسعود تا جایی پیش رفت که خود را صاحب خون افراد معرفی کرد!!
خانواده ها: همه گرفتاری ما و فرزندان اسیرمان زیر سر رجوی است – قسمت اول
تناقض افراد و اعضا در اشرف دقیقا بعد از سقوط صدام و خلع سلاح سازمان زیاد و علنی شد و غالب نفرات مسئله دار و آماده فرار بودند این موضوع در نشست ها کاملا بیرون زده بود و وقتی مسئولین متوجه شده بودند افراد را در نشست ها محاکمه می کردند و هر بار با گذاشتن نشست های مختلف عملیات جاری و غسل هفتگی و نشست دیگ و… به چک آخرین وضعیت افراد می پرداختند.
نامه ای به علی اصغر دیو سار اسیر در فرقه رجوی
چندین سال برای هیچ و پوچ بهترین دوران زندگی خودت را از بین بردی به کجا رسیدی و چه چیزی نصیبت شد فقط یک سری آدمها را نگران خودت کردی مستمر به شما فکر کنند واقعا توانی برای شما مانده که می خواهید به اصطلاح مبارزه کنید بعد از چندین سال خودت را در آیینه نگاه کردی که چه بلایی بر سر خودت آوردی الان هم مطلع شدم شما را برده اند به کمپی در کنار فرودگاه بغداد از خودت چی داری زندگی داری؟
ابراز انزجار خانواده های خوزستانی از توطئه جدید رجوی ها
توطئه رجوی و حامیان رشوه بگیر اروپایی اش خانواده اسیران دربند را عمیقا نگران سرنوشت شومی که سران فرقه برای فرزندانشان رقم زده اند کرده است. خانواده هایی که سالهاست برای نجات عزیزانشان لحظه شماری می کنند. درهمین رابطه آنها طی مراجعات حضوری و با تماسهای تلفنی با دفتر انجمن نجات شاخه خوزستان مراتب انزجار ونگرانی خویش را از توطئه های رجوی وحامیانش ابراز نموده و پیگیر خواسته های خودشان ازجامعه بین المللی می باشند.
پیامهایی از خانواده حمید عاشورزاده اسیر رها شده از چنگال رجوی
برادر عزیزم حمید جان امیدوارم روزی این فاصله ها طی شود ودوباره در کنار همدیگر باشیم گرچه پدر در کنارمان نیست اما مادر و دیگر بستگان همچنان چشم انتظارت هستند تا دگر بار یوسف گمگشته خود را ببینند و خانه تاریک بار دیگر روشن شود و امیدوارم شما هم با تلاشهای بی وفقه خود در راه آزادی آندسته از عزیزانی که سالها به دور از خانواده خود در بند واسارت فرقه رجوی در شهر اشرف بودند وهم اکنون در لیبرتی بدنبال تعیین تکلیف نهایی خود بسرمیبرند؛ از هیچ تلاشی دریغ ننمایی
دجالیت برای نیروها، مزدوری برای صدام در عراق
آقای رجوی اعلام کرد که شما درعراق رسالت خودتان را اثبات کردید منظور از این بیان همان مزدوری بود که با کرد کشی به دست آورده بود وازاین بعد هیچ مذاکره کننده ای نمی تواند درباره شما بارژیم ایران صحبت کند. شما یا درعراق ماندنی هستید تا سرنگونی رژیم ایران و یا درعراق از بین خواهید رفت و این رسالت (مزدوری) برای شما مجاهدان است که با انقلاب مریم یک جواب نه به رژیم و بوژوازی بدهید؛ آن موقع این مقدمه صحبت رهبر فرقه سازمان مجاهدین بود.
ملاقات مجاهدین با تروریستهای باقیمانده از گروه ریگی
نمایندگان سازمان مجاهدین با اعضای باقیمانده از گروه تروریستی ریگی در لندن دیدار کردند. در این نشست که از سوی عوامل مجاهدین در لندن و به خواست سرویسهای اطلاعاتی غربی صورت گرفته بود، توافقنامههای چند سال گذشته گروه ریگی و مجاهدین که با هدایت سرویس جاسوسی آمریکا در کویته پاکستان به امضا رسید مورد بازبینی قرار گرفت.

