خانواده و آگاهیبخشی دو راه مقابله با سازمان مجاهدین است
خدابنده با اشاره به تکنیکهای جذب نیرو از سوی سازمان نیز گفت: جوانان و حتی دانش آموزان باید با این فرقه آشنا شوند تا فریب آنها را نخورند.وی افزود: ذهن پیچیده و تجربه کم اجتماعی که ویژگی جوانان و دانشجویان آنان را در قبال فرقهها آسیب پذیر میکند و بهترین راه برای جلوگیری از حرکت در این مسیر اشتباه آگاهی دادن به آنها است.
جلسه پرسش و پاسخ دو عضو سابق فرقه رجوی با دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اهواز – قسمت دوم
اعضاء طی سالیان درحصارهای عینی و ذهنی تشکیلات به سر می برند. همه افراد بصورت متمرکز در پادگان اشرف که ابعاد آن 6در6 کیلومتر است اسکان داده شده اند. سران فرقه بخوبی میدانند که درصورت پراکندگی و تفرق استقراری نیروها کنترل آنها به دلیل بُعد مسافت مشکل است. بنابراین همه نیروها را بخصوص بعد ازجنگ اول کویت همانند دیگرفرقه ها برای کنترل بیشتر بصورت سیستماتیک ازدو شیوه کنترلی ذهنی وعینی استفاده میکرد.
مترجم شخصی رجوی: مجاهدین به علمیات مسلحانه اعتقاد داشته و دارد
مجاهدین هنوز هم مترصد فرصتی برای ضربه زدن به مردم و کشور هستند. با این حال سرکردگان سازمان می دانند که هرگونه عملیات مسلحانه علیه مردم ایران بهترین بهانه برای اخراج آنها از عراق خواهد بود. از طرف دیگر اسم سازمان از لیست تروریستها حذف شده و آنها نمی خواهند فعلا بهانه ای جدید به دست دولت ایران بدهند. به این ترتیب دستشان بسته شده و الا توقف عملیات تروریستی مطلقا خواست خود اشرف نبود.
معصومه غیبی پور را با روسری اش در آسایشگاه خفه کرده بودند
در همان نشست به معصومه غیبی پورانتقاد شدید می شد که چرا انقلاب نمی کند و انقلاب نکردن یعنی خیانت و بعد دیدم که برخی از خواهرها شروع کردند به زمزمه خائن خائن و یکی از همان زنانی که حسابی تحت تأثیر جلسه نشست و جمع و مریم رجوی قرار گرفته بود فریاد زد اگر بخواهی به مسعود خیانت کنی خودم خفه ات می کنم و بعد مریم رجوی همه را دعوت به آرامش کرد این همیشه از شگردهای او بود
مجاهدین و ادامه حیات ننگین به هر قیمت
این سازمان است که باید خودش را با معیارهای آمریکا منطبق نماید و رنگ عوض میکند،حال این رنگ عوض کردن، از فاز نظامی به سیاسی چه بازتابی خواهد داشت مهم نیست. اینکه نیروهای درون سازمان که بیش از سه،چهار دهه در اختیار رجوی بوده اند وسالهاست که با این سیاستها آشنایی داشته اند حال می بینند این عقب نشینی رجوی آن چیزی نیست که قبلا به آنها آموزش داده شده بود
مجاهدین و خوشرقصی برای ارباب
عجبا که امریکا خودش از موضع قلدری بر دنیا نیاز به چنین توجیهاتی نمی بیند اما مجاهدین مثل سگ درگاه امپریالیزم پیشاپیش پاچه ی هر رهگذری را که قصد انتقاد از اربابش داشته باشد گاز می گیرد و به شدت خوش رقصی و وفاداری سگی خود را به امریکا ثابت می کنند.در عوض این موجودات کثیف شبانه روز در صدد فروش اطلاعات هسته ای صلح آمیز ایران هستند و حتی حاضرند غرب را به سمت جنگ و گزینه ی نظامی علیه ایران برده تا تمامی ملت ایران نابود شود.
زندان یا کمپ پناهندگی، مریم قجر کدام یکی را باور کنیم!؟
بعد از فرار روز افزون نفرات فرقه از لیبرتی مشخص شد که درد اصلی مریم اصلا زندان بودن یا نبودن آن نیست بلکه وی حاضر نیست کسی از عراق خارج شده و یک روز به آزادی دست یابد. او می داند که اگر این محل کمپ موقت ترانزیت باقی بماند نفرات زمان زیادی را در آنجا باقی نخواهند ماند و باید عراق را ترک کنند و این یعنی فروپاشی تشکیلات جهنمی فرقه.
احتمال جدایی دستهجمعی اعضای مجاهدین
در عرض 3 هفته گذشته تعداد 9 نفر از اعضای مجاهدین موفق شدند تا از کمپ لیبرتی فرار کنند و خبرهای جدیدی از مخالفت اعضای داخلی سازمان با دستورات رجوی ارائه کردند که برای اولین بار به صورت آشکار بروز کرده است. رجوی در پیامی از نیروهایش خواسته کسانی که هنوز هم قصد همراهی با سازمان را دارند به صورت کتبی تعهد دهند که تاکنون 300 نفر از امضای این تعهد سرباز زدهاند.
کدامیک مؤثرتر است؟ خروج از اشرف یا خروج از لیست؟
نگرانی های وزارت امور خارجه درباره نقض حقوق بشری که سران فرقه مجاهدین مرتکب می شوند هرگز این فرقه را از لابی کردن و به راه انداختن کمپین حمایتی در کنگره امریکا باز نداشته است چه در زمان حضورش در لیست و چه پس از آن. به علاوه وضعیت سازمان در لیست تروریستی بر رفتارهـای فرقه ای و مناسبات داخلی و خشونت آمیز آن علیه اعضایش نیز تآثیری نداشته است.
امریکا و فرقه ستیزه جوی مجاهدین، یک بستر و دو رویا
آنچه که مسلم است در نگاه دولتمردان امریکایی مجاهدین سهل ترین جریان برای استفاده سیاسی، نظامی و تبلیغاتی بودند اما درعین حال ازنظرآنان گروه رجوی علیرغم همه استعداد و تمایلات شان برای پادویی و جاسوسی به نفع دولت امریکا، گروهی به شدت غیرقابل پیش بینی و غیرقابل اعتماد نیز بشمارمی آیند چرا که دولتمردان امریکا براین نکته ی مهم دست یافته اند که گروه مجاهدین و اندامواره ی فکری، عقیدتی و سیاسی سران و رهبران آن، هیچگونه سازگاری و همخوانی با مولفه های دنیای مدرن و عصر تحولات دموکراتیک ندارد
رهایی رضا رجب زاده از تشکیلات مخوف رجوی
آقای رضا رجب زاده با تحمل بیش از23 سال اسارت در اسارتگاه رجوی خائن با یک تصمیم قاطع و کوبنده با جدایی ازفرقه تروریستی رجوی به دنیای آزاد گام گذاشت. مادرسالمند ایشان با شنیدن خبر رهایی جگرگوشه اش ازفرط شعف و شادمانی اشک شوق ریختند و در تماس با مسول انجمن نجات گیلان به رجوی خائن لعن و نفرین کردند
نشست مشترک خانواده با بازگشته ها – قسمت سوم
خانم حیدرزاده گوشه هایی از رذالت مسئولین و فرماندهان فرقه که در ملاقات سال 82 که با پدر و مادر پیرش روا داشتند بعنوان خاطره تلخ برای حاضرین شرح داد:در سال 82 پدر و مادر پیرم در وضعیت بسیار بد و هوای بارانی یک روز در جلوی درب اشرف منتظر ملاقات بودند ولی رجوی ملعون اجازه نداد و شب را با همان وضع در جلوی درب ماندند در روز دوم فقط یک لحظه برادرم را آوردند

