امروز”اشرف”، فردا”اوورسوراواز”
ارکان اورسورواز محل اقامت مریم قجر، از پیش و با فروپاشی اشرف لرزیده است و کارمان بسیار راحت تر از گام اول خواهد بود. اولاً فرانسه کشوری عدالت مدار و مهد آزادی است و حتماً دادگاههای عادلی هم دارد. ثانیاً دیگر کسی نمی تواند مانع قانونی برای شکایت جداشده ها بتراشد و ثالثاً فرانسه،عراق نیست که علیرغم حکم بازداشت سران اشرفی هیچ پلیسی نتواند وارد آن شود
گفتگو با عین الله شعبانی از رها شده های اخیر فرقه رجوی – قسمت اول
از سال 1373 که بحث های زیادی در رابطه با انقلاب مریم در آنجا مطرح شد رجوی بحثی بنام حوض راه انداخت و خیلی از بچه ها زیر تیغ قرار گرفتند و به آنها تهمت نفوذی زده شد من هم از این تهمت مستثنی نبودم به همین دلیل در آنجا تصمیم به فرار گرفتم و تا سال 1390 ده بار اقدام به فرار نمودم که هر بار دستگیر و مورد ضرب و شتم قرار می گرفتم و زندانی می شدم ولی هم چنان تصمیم به فرار داشتم
چرا همکاری مجاهدین با اسرائیل؟
خب پس میشود فهمید که چرا سازمان در تلاش برای جاسوسی و دادن اطلاعات است زیرا رسیدن ایران به قدرت باعث کنار گذاشته شدن آنها از صحنه سیاسی خواهد شد و دیگر در معادلات حتی به عنوان نخودی ماجرا نیز به کار گرفته نخواهند شد! اما سئوال این است که آیا رسیدن به قدرت و حکومتی که در خیال رهبران سازمان است با چنین مخبر الدوله هایی و جاسوسی هایی میشود به آن رسید؟
گفتگو با تعدادی از خانواده های استان مرکزی پس از سفر به اشرف
بعد از بازگشت خانواده های استان مرکزی از عراق با تعدادی از خانواده ها گفتگوی صمیمی در رابطه با فعالیت آنها در کنار پادگان اشرف داشتیم و در واقع به حرفهای دل شکسته آنها گوش دادیم. خانواده های استان مرکزی نهایت تلاش و کوشش خود را کردند که شاید بتوانند برای یک لحظه هم که شده فرزندان خود را ملاقات کنند ولی متاسفانه سران ظلم ستیز طبق معمول کار خودشان را کردند و مانع دیدار خانواده ها با فرزندانشان شدند.
نامه به محمد جعفر نجفی اسیر فرقه رجوی
من و مامان و علی برای دیدار با شما به عراق سفر کردیم پشت درب پادگان اشرف چند روزی حضور داشتیم که شاید بتوانیم با شما دیداری داشته باشیم ولی متاسفانه موفق نشدیم. خداوند انسان را آزاد آفرید که آزاد زندگی کند ولی سران پادگان اشرف آزادی را از شما گرفته اند مگر یک انسان می تواند انسان دیگری را استثمار خود کند شبها به پادگان اشرف نگاه می کردم از درون می سوختم چرا برادرم در این رابطه فریب خورد و در دام کسانی افتاد که فقط به دنبال منافع فردی خود هستند
بازگشت صادق خاوری به وطن و کانون پر مهر خانواده
روز پنجشنبه مورخه 22/10/1390 دفتر انجمن نجات گیلان با کمال افتخار پذیرای یکی دیگر از اعضای رهاشده از چنگال رجوی قرارگرفت.در جلسه دوساعته بازگشت صادق خاوری شماری از خانواده وی از جمله پدر و مادر و خواهران و برادران آقا صادق حضور داشتند و با چشمانی اشکبار و با قلبی آکنده از مهر و محبت عزیز خود را در آغوش گرفتند وبا لعن و نفرین به رجوی شاکر خدا شدند که توانستند پس از ده سال چشم انتظاری به آرزوی خود یعنی بازگشت عزیزشان به وطن و آغوش خانواده برسند.
رهبر عقیدتی مجاهدین، کابوس یک استراتژی
رهبری مجاهدین همچنان امید واهی به پشتیبانی هژمونی حاکم بر امریکا و نظام سرمایه داری جهانی دارد. او و پیروانش برای سالها در عراق پس از سرنگونی صدام علیرغم آرمان بنیانگذاران مجاهدین خلق که جوهره و شاخص آن مبارزه با امپریالیسم جهانی به سرکردگی امریکا بود چکمه های سربازان امریکایی را پاک کردند و از افتخاراتشان این بود و است که سربازان امریکایی حفاظت آنان را بر عهده گیرند
طالبان و القاعده حامی مجاهدین شدند!
فرقه تروریستی رجوی علی رغم شل کردن سرکیسه و اعلام اینکه که حاضرند هر گونه حمایت را به بالاترین قیمت خریداری کنند، به شدت از سوی احزاب و گروه های سیاسی مستقل اروپایی و آمریکایی پس زده می شوند، به گونه ای که حمایت طالبان و القاعده را به عنوان یک پیروزی بزرگ برای خود می دانند. مجاهدین به تازگی با اعلام اسامی 12 حزب و 500 شخصیت افغان طرفدار القاعده و طالبان، از بیانیه های این افراد و گروه ها برای حمایت از این فرقه و حفاظت از پادگان اشرف، به عنوان پیروزی بزرگ خود یاد کردند.
شگردهای رجوی لو رفته است، در دام او نیفتید!
رجوی بدنبال خرید زمان است و حاضر است که هر کاری انجام دهد تا چند صباحی بیشتر اردوگاه اشرف را نگه دارد! چراکه اشرف بواقع شیشه عمر اوست! چراکه اشرف بمانند ظرفی است که او تشکیلات فرقه خود را در آن نگاه داشته است و با انحلال اشرف این ظرف شکسته میشود و چیزی از تشکیلات باقی نخواهد ماند! تمام دل خوشی رجوی به تشکیلاتش است که در اشرف خلاصه میشود. وگرنه او نه دلش برای خاک اشرف نه برای کسانی که بخاطر تحقق رویاهای پوچ و باطل او کشته شدند و درآن مکان بخاک سپرده شده اند و نه بخاطر حتی هزینه ای که برای ساختن این مکان کرده است میسوزد!
سفری به عراق و جنگ با قلاب سنگ عناصر فرقه رجوی
یک روز که در کنار یکی از ضلعها بودم عکس دختر برادرم که چشم انتظار پدرش است را به همراه داشتم. مدام داد می زدم که من برادرم را می خواهم، یکی از عناصر بی رحم فرقه به من گفت برو گم شو و به سمت من سنگ پرتاب می کردند. رهبران فرقه چه بلایی بر سر انسانهای پادگان اشرف آورده اند از درون آنها را خالی کرده اند جالب این جاست که رهبران فرقه خودشان را نمایندگان مردم ایران می دانند اینها نماینده مردم هستند یا دشمن مردم ایران
نوری المالکی: اردیبهشت آینده اردوگاه اشرفی باقی نخواهد بود
نخست وزیر عراق گفت: به زودی اولین گروه مجاهدین از اردوگاه اشرف خارج و به اردوگاهی دیگر در نزدیکی فرودگاه بغداد که قبلا پایگاه امریکائیها بود انتقال داده می شوند تا خاک عراق را برای همیشه ترک کنند.وی گفت: عراقیها مجاهدین را تروریسم و جنایتکار میدانند و نمی خواهند این گروه جنایتکار در خاک خودشان باقی بماند. نوری مالکی گفت: اردیبهشت سال اینده دیگر اردوگاه اشرفی باقی نخواهد ماند و زمین ان منطقه به صاحبان اصلیش بازگردانده می شود
نگاهی گذرا به مجموعه کاخهای رجوی در عراق – قسمت اول
رجوی اگر چه به ظاهر فرعون و امپراطور و پادشاه و امیر نبوده و نیست، اما همانند آنان زندگی می کند، خدمه و نوکر و کنیز و سلطان بانو و… دارد، شکنجه گر و زندان و زندانبان دارد، هیچ مخالفتی را علیه خود برنمی تابد و دست به قتل و تهدید مخالفان خود می زند و یا شخصیتشان را تخریب می کند. او همانند پادشاهان ظالم و قلدر نیز به عیش و نوش و قدرت خود می اندیشید و در خانه ها و کاخهای گرانقیمت روزگار می گذراند.

