بهایی که رجوی می خواهد با خون بپردازد
چند سالی است که پدر خوانده رهبری فرقه (صدام) سرنگون شده، هیچ موشکی به پادگان اشرف اثابت نکرد درست در آستانه تعطیلی پادگان اشرف موشک است که به سمت پادگان سرازیر می شود!!! نکته عجیب این داستان این است که تمام شلیکها به نقطه کور اصابت می کنند!!! آنچه که ما میدانیم این است که فرقه رجوی آنقدر در عراق مزدور دارد که حاضرند برای دریافت دلارهای بیشتر دست به هر کاری بزنند حتی حمله ساختگی و قربانی کردن افراد بیگناه!
ملاقات با آقای علیرضا بشیری در دفتر انجمن نجات شاخه خوزستان
آقای علیرضا بشیری از اسیران سابق فرقه رجوی که در حال حاضر در اروپا زندگی می کند، اواخر آذر ماه به ایران و استان خوزستان آمد ٰ؛ تا همگام با دیگر خانواده های اسیران در بند فرقه رجوی برای نجات همسر در بندش بنام راضیه خبازان از اسارتگاه اشرف به عراق رفته و به دیگر خانواده های متحصن در پشت کمپ اشرف بپیوندد.بنابراین فرصتی پیش آمد تا با ایشان قبل از رفتن به عراق در دفتر انجمن ملاقاتی داشته باشیم.
کارشکنی یا همکاری – بازهم فرقه پرستی مجاهدین
فقط اشاره ای کافی است که بگویم در طی سالیان در کمپ اشرف،زنان از کوچکترین و اولیه ترین حقوق انسانی محروم بوده و همواره تحت یک استثمار وحشتناک فکری و فیزیکی قرار داشته اند.زنان و دختران ساکن در کمپ اجازه دیدار با هیچ مردی را ندارند ؛ حق انتخاب لباس و پوشش مورد نظر خود را ندارند، اجازه هیچ اظهار نظری را ندارند و اجازه تردد به هیچ مکانی که در آن محل ها مردان باشند را ندارند… و به مانند بردگانی که فقط بایستی مطیع اوامر تشکیلات بوده و تمام عواطف شان را نیز نثار رهبری کنند
دولت عراق در اخراج مجاهدین تعجیل کند
تعداد کثیری از شهروندان آبادانی و خرمشهری که در دوران ابتدایی جنگ تحمیلی بهواسطه سکونت در مناطق صفر مرزی به اسارت رژیم بعثی عراق در آمده بودند و سالها در این کشور سکونت داشتند در بیانیهای خواستار خروج فوری گروه تروریستی مجاهدین از خاک عراق شدند. در این بیانیه آمده است: بنا به صدور حکم دولت عراق در اخراج مجاهدین با علم و یقین به اینکه شاهدان عینی جنایات مجاهدین بودهایم، با این بیانیه حمایت قاطع از دولت عراق درخواست داریم که بر رای خود در اخراج این گروه تروریستی پافشاری و آن را به مرحله اجرا گذارند.
فرار ۳۰ تن از اعضاء مجاهدین به یک نقطه ناشناخته
یک منبع آگاه در استان دیالی از ترک تعدادی از اعضای سازمان مجاهدین به یک نقطه نامعلوم خبرداد و اشاره کرد که اعضا سازمان بعد از تصمیم دولت عراق مبنی بر انتقال پادگان از یک حالت اضطراب و سردرگمی رنج می برند.این منبع آگاه که در وزارت کشور مشغول به کار است بدون اعلام هویت خود در یک تماس تلفنی به سرویس های امنیتی و بدون دادن اطلاعات بیشتر، از فرار 30 نفر از اعضا سازمان مجاهدین خبر داد.
سفر مریم رجوی به عراق
سفر به بغداد… باید گفت بعد از دهسال فرار از عراق و رفتن به خارجه و سیر سیاحت و درحالیکه عزیزانت!! زیر بمباران نیروهای ائتلاف بودند و پس از به کشتن دادن حدود 50 تن تحت عنوان اینکه در اشرف بایستید و مقاومت بکنید، و جنگ علنی با دولت عراق چه در سر داری، جز اینکه بازهم می خواهی از این فرصت پیش آمده نهایت سواستفاده برای مطرح شدن و قانونی کردن خودت کنی؟… و اینکه حتما این هم یادت رفته سر تا پای تو غیر قانونی است و روزی بایستی به تک تک جوانان این میهن حساب پس بدهی؟
سونامی سیاسی و هذیان گویی مریم قجر عضدانلو
برای سنگ اندازی و شلوغ کاری مریم قجر عضدانلو به عمد شش شرط را مطرح کرده، از این شلوغ کاری و آب گل آلود کردن تنها هدف او شرط پنجم است. (لغو محاصره و کلیه تهدیدها و اذیت و آزار و اقدامهای سرکوبگرانه و احکام ساختگی دستگیری بدون استثنا) چونکه به خوبی می داند که سران و فرماندهان اصلی که 110 نفر از آنها بخاطر دست داشتن در سرکوب و کشتار کردها و شیعه ها توسط وزارت دادگستری عراق حکم بازداشت آنها صادر شده
سرنوشت سازمان فرقه شده رجوی، از دید یک جداشده
خودشان یعنی رهبری این فرقه معتقدند که به لحاظ آزادی و دمکراسی از همه گروهها و دستجات دیگر جلوتر هستند!! ولی من به عنوان یک کادر سازمان با سابقه 25 سال می گویم خیر اساسا چنین نبود ونیست. در سازمانی که من در آن بودم و 25 سال در آن عمرم و جوانیم را گذاشتم همه روابط و مناسبات آلوده به اجبار بود، اجبار در پوشش، اجبار در دعا و نیایش، اجبار در شرکت در نشستهای تفتیش عقاید، اجبار در کشتن عاطفه، اجبار در… و سانسور و بی اطلاعی از دنیای بیرون و پیشرفت و تکنولوژی
دستاورد دو سال تحصن خانواده ها مقابل کمپ اشرف
توافق حاصله بین سه طرف شرکت کننده در حل مشکل پادگان اشرف قطعا نتیجه تلاش و کوشش بی وقفه و تحمل سختی های بسیار طی دو سال گذشته از جانب خانواده های مستقر در شهرک آزادی در مجاورت پادگان اشرف بوده است. یقینا خانواده ها حتی بعد از جابجائی نفرات فرقه به محلی دیگر نیز به کار خود تا رسیدن به مقصود، یعنی دیداری خصوصی و مستقل با عزیزانشان، ادامه خواهند داد.
گفتگوی خانواده ها با رسانه های عراقی و بین المللی
از حضور پرشور خانواده های قربانیان فرقه رجوی گرفتار در پادگان اشرف، که هر روز بر تعداد آنان افزوده میشود، در شهرک آزادی در مجاورت این پادگان، و همچنین از حضور انبوه خبرنگاران و عکاسان و فیلم برداران رسانه های عراقی و بین المللی خبر دادیم.اکثر خانواده ها مصاحبه هائی با خبرنگاران و گزارشگران حاضر در صحنه انجام دادند و به تشریح نظرات و خواسته ها و علت حضورشان در این مکان پرداختند.
تحصن خانوادههای ایرانی نزدیک اردوگاه اشرف
خبرنگار شبکه العالم از استان دیاله عراق گزارش داد، شمار زیادی از خانوادههای ایرانی که فرزندان و بستگانشان در اردوگاه اشرف حضور دارند، بار دیگر در برابر این اردوگاه تجمع کردند و خواستار دیدار و رهایی خانواده هایشان از زندان مجاهدین شدند.یکی از این خانواده های معترض با تاکید بر اینکه گروه تروریستی مجاهدین جنگی روانی علیه آنها به راه انداخته، به خبرنگار العالم، گفت: ما خواهان دیدار و ملاقات با عزیزانمان هستیم، و به تحصن در اینجا ادامه خواهیم داد.
اعضای پیشین مجاهدین و سازمان عفو بین الملل
ما اعضای پیشین این فرقۀ مخوف، که طی همین سالهای اخیر خود را به شیوه های مختلف از اشرف رها کرده ایم، در صورت نیاز می توانیم ترفندهای مختلف این فرقه را جهت هرچه طولانی تر کردن این پروسه افشا نماییم و شرح دهیم که چرا و به چه علت مریم رجوی تلاش می کرد اشرف را به هرقیمتی حفظ نماید و نگذارد سازمانهای بین المللی مسیر مسالمت آمیز تعطیل شدن اشرف را طی نمایند و چرا امروزه هم در این مسیر سنگ اندازی می کند.

