شعار ارتجاعی و ضد ایرانی مجاهدین

رجوی و رهبران شکست خورده و به بن بست خورده مجاهدین خلق که از هیچ خیانتی به ملل ایران و عراق در این سالهای اخیر کوتاهی نکرده اند بانوشتن شعار چو ایران نباشد تن من مباد، شعا ر چو ایران نباشد تن من مباد را به چالش کشیده اند. مجاهدین و رهبران وابسته و وطن فروش آن باید بدانند که هر گونه مقایسه و تشابه سازی،اشرف به ایران، اشتباهی بزرگ و خیانتی نابخشودنی هست و تنها باعث رسوایی و بدنآمی بیشتر این گروه هست.

  • برچسب ها

    مجاهدین خلق این گونه بودند – قسمت دوازدهم 23 خرداد 1405
    آیا می دانستید؟!

    مجاهدین خلق این گونه بودند – قسمت دوازدهم

    مطلب حاضر در چند قسمت ارائه می شود و هر قسمت شامل بخش های کوتاهی است که با جمله «آیا می دانستید» شروع می شوند. البته من تلاش دارم تا ماهیت رجوی ها و مناسبات ضد انسانی مجاهدین خلق و همچنین تروریست و وطن فروش بودن شان را در جملاتی کوتاه حول مواردی همچون «اقدامات […]

    دروغ‌های سریالی رجوی در روند انتقال به آلبانی 20 خرداد 1405
    بنای مجاهدین خلق بر دروغ

    دروغ‌های سریالی رجوی در روند انتقال به آلبانی

    یکی از مهمترین و موثرترین راه های مورد استفاده مسعود و مریم رجوی برای کنترل اعضای تشکیلات مجاهدین خلق، گفتن دروغ به آنهاست چرا که نیاز مبرم رهبری سازمان است تا خود را علیرغم حقارت ذاتی، نزد اعضای خود بزرگ و مهم جلوه دهد. از ورای خاطراتم چند مورد را خدمت شما عرض می‌کنم که […]

    رجوی، تجسم عینی خیانت در همه زمینه ها – قسمت دوم 20 خرداد 1405
    خیانت به وطن

    رجوی، تجسم عینی خیانت در همه زمینه ها – قسمت دوم

    در قسمت قبل گفتم که یکی از تعاریف خیانت چنین است: «خیانت عبارت است از سوءاستفاده از اعتماد شخص یا یک گروه و انجام عملی که آن‌ها را از لحاظ مادی یا معنوی متضرر سازد.» و خیانت در لغت مشتق از «خَوَن» به معنای مخالفت با حق و پیمان در پنهانی است. همچنین خیانت را […]

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.