اشاراتی به نتایج نامه آقای ایرج مصداقی
آیا برای این اظهار ایرج مصداقی که می گوید:” شما (رجوی) ترجیح میدهید فرد جداشده از سازمان که منتقد شما گشته به رژیم بپیوندد تا موضع ضد رژیم اتخاذ نماید” چه جوابی دارید؟ آیا به جز این است که تاکنون و علی الخصوص بعد از حضورتان در عراق (سال 1365) نتوانستید به رغم ادعاهای واهی پیروزی در نبردهای کوچک و بی حاصل مرزی تان به خود بقبولانید که می بایست شما نیز باید خود را و رفتارسیاسی سازمان تحت هژمونی خود را به نقد بکشانید.
مصداقی و حیاتی نوین
آقای ایرج مصداقی چنین می نمایاند که گویا آقای رجوی بر اساس انتقادات منطقی ایشان به خود آمده!! و به تلنگر وجدانی ایشان نهایتاً جواب مثبت خواهند داد!؟ واقعاً چنین چیزی مگر شدنی است آنهم از شخص مسعود رجوی که نفر دوم سازمان یعنی علی زرکش را با چنان تحقیر و اسارت و بایکوتی نهایتاً در عملیات فروغ ناکار کرد، یا فرمانده فتح الله را به چنان شرایطی رساند که در سال 82 در نزدیکی قرارگاه 11 در بنگال فلزی بخوابد و در کنار آن به زمین کشاورزی 100 متر مربعی خود با آن حال و هوای پیری و روانی رسیدگی کند.
پیچیدگی رژیم و عقب ماندگی اپوزیسیون
در این انتخابات اخیر هم نه تنها رجوی ها و سایر باند های ضد ایرانی بلکه کشورهای غربی هم همین بازی را از رژیم خوردند و بایستی تا یک دوره در واو یا همان وارفتگی به سر ببرند تا بتوانند این عقب ماندگی خود را توجیه کنند.در همین فاصله و فاز سرخوردگی فرقه ها رژیم آنها را جا می گذارد و چند تاکتیک دیگر اعم از تاکتیک اصلی و آلترناتیو و جایگزینی برای تشدید پخمگی این فرقه ها طراحی می کند در یک کلام ماحصل پخمگی این فرقه ها مخصوصا رجوی حسرت بعد از عملکرد رژیم است.
بازتاب پیروزی ارزشمند ایران دربازی والیبال با ایتالیا
مردمان شهر به ایرانیان مقیم ایتالیا و حومه صد آفرین گفتند که با تشویق و حمایت از تیم ملی خود در سالن بالاکاسا شهر مودنا موجب شدند که تیم محبوب والیبال کشورمان بطورفوق العاده و شگفت آور به برتری و پیروزی نائل آید.به امید یک پیروزی دیگر برای وطن زیبایمان ایران و اینبار برای خانواده های چشم انتظار در اقصی نقاط ایران که هریک عضوی ازخود دراسارت رجوی خائن دارند وآن پیروزی چیزی نیست الا اضمحلال فرقه تروریستی رجوی درعراق و بازگشت اعضای ناراضی و گرفتار به دنیای آزاد و کانون گرم و پر مهر خانواده.
مناسبات فرقه نمادی از برنامه ۱۰ ماده ای واقعی رجوی ها
کدام عضو فرقه می تواند حرف دلش را بزند؟ چه کسی حق دارد خارج از مطالب مشخص شده از سوی تشکیلات حرفی بزند؟ آیا انجام اینکار جرم نبوده و افراد خاطی به اتهام داشتن رابطه محفلی و اینکه شعبه سپاه پاسداران هستند تحت برخورد و محاکمه قرار نمی گیرند؟ کم بودند کسانی که به این اتهام تحت برخورد قرار گرفته و ساعت ها و روزها در نشست های خرد کننده جمعی شخصیت شان له شد؟
قدرت نمایی مجاهدین در پاریس با مزدوران اجاره ای
از پاریس هم خیلیها آمده بودند که بیشتر آنها کردهای عراق و افغانی بودند که منتظر بودند مراسم تمام شود و اگر جای خالی بود با اتوبوسهای آنها به کشورِ دیگری بروند و اکثر آنها هلند و آلمان رو در نظر داشتند و کنار اتوبوسهای این ۲ کشور ایستاده بودند. در آن مراسم هرگونه خوردنی و نوشیدنی مجانی و فراوان بود طوری که بعضی از خانوادهها دهها ساندویج و نوشیدنی توی پلاستیک و جعبه گذاشته بودند و برای روزهای آینده ذخیره کرده بودند.
حماسه ورزشی ۲۸ خرداد سرگیجه و بی تعادلی فرقه رجوی
در مناسبات فرقه بر اساس ماهیت وطن فروشی رجوی اصولا به مسابقات داخلی و بازیهای تیم ملی ایران پرداخته نمی شد و یا صحبتی از آن نبود، یادم هست وقتی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی فوتبال عراق مسابقه داشت اولا اینکه بازی را پخش نمی کردند، درثانی اگر احیانا تیم ایران می باخت مسئولین فرقه با پخش خبر آن درمناسبات از باخت تیم ملی ایران ابراز خوشحالی می کردند و می گفتند تیم رژیم باخت
سایه انتخابات ایران بر گردهمایی ویلپنت
امسال، گردهمایی سازمان شدیداً تحت تأثیر انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران بود. در این انتخابات اکثریت مردم ایران شرکت کردند و چهره ای که بنابه گفته ها و تحلیل ها اعتدال گراست را انتخاب کردند. مریم رجوی که ذهنش ظاهراً شدیداً مشغول انتخاب شدن دکتر روحانی و شکل گرفتن احتمالی روابط سیاسی تازه میان جامعه ی جهانی و ایران است، در سخنرانی خود در ویلپن مذبوحانه تلاش میکند که غربی ها را متقاعد کند که انتخابات ایران واقعی نیست و رئیس جمهور منتخب اعتدال گرا نیست.
یاوه های تکراری مریم قجر در ویلپنت ۹۲
او که اکنون فروپاشی فرقه را بهتر از هر فردی در چشم انداز نزدیک می بیند سعی داشت تا اشاره ای به اخراج اعضا از عراق ننماید این در حالی است که چهارمین سری از اعضای مسئله دار و بریده از سازمان به کشور آلبانی منتقل شدند. آن چه که از صحبت های مریم قجر بر می آید اینکه خود هم به این باور رسیده که دیگر توان سرنگونی حکومت ایران را ندارد و به همین دلیل در حرفهایش سعی می کند از کلمه سوم شخص استفاده کند و در رابطه با سرنگونی به کلی گویی پرداخته
اعضای فرقه برخلاف کارشکنی رجوی ها خواهان رفتن به آلبانی هستند
اینکه این 71 نفر بر خلاف خواسته رجوی ها خواهان رفتن به آلبانی شدند، نشانگر وضعیت انفجاری افراد مستقر در لیبرتی و فضای حاکم بر مناسبات فرقه است و نشان می دهد که اعضای اسیر می خواهند هر طور شده خود را از فرقه جدا کنند. به نظر می رسد اعضای فرقه دیگر نه تنها به حرف رجوی ها گوش نمی کنند بلکه برای زیر پا گذاشت حرف آنها و خارج کردن خود از جهنم رجوی، در حال سبقت گرفتن از هم می باشند.
وعده گردش در پاریس، ترفند آوردن افراد به ویلپنت
مریم قجر که برای گردهمایی ویلپنت کیسه گشادی دوخته بود اکنون با سرافکندی باید اذعان کند که نفراتی که به این مراسم آورده شدند اجاره ای بوده و نفرات غربی سخنران این مراسم را هم با دادن پولهای کلان به این مراسم آورده شدند. یکی از نفراتی که در این مراسم آورده شده بود دختر دانشجوی قرقیزی بوده که در مصاحبه با رادیو فردا دست به افشاگری زده و عنوان نمود که با وعده گردش در پاریس و هتل چند ستاره و… بوده و در ادامه عنوان نمود که اصلا اطلاعاتی در مورد کشور ایران نداشته
جمع آوری مقامات سابق و اسبق آمریکایی با صرف هزینه های میلیونی
به جای اینکه تنها چند صد حامی و هوادار از نسل جدید و قدیم وطن خود به همراه داشته باشند، بدلیل اینکه مردم ایران هیچ علاقه و تمایلی به یک گروه فرقه ای و بدنام تروریستی ندارند، همراه و یار و یاوری در این زمینه نمی یابد و باز هم مثل همیشه به حمایت مقامات سابق و تاریخ در رفته خارجی آن هم از نوع امریکایی و عضو ـ سی. ای. اِی ـ پناه می برد و بدون هیچ شرمی صفحات اینترنتی خودش را هم از اسامی آنان پر می کند.