پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
خطاب به آقای ظافر العانی رئیس جنبش آزادی جنوب عراق 16 خرداد 1391

خطاب به آقای ظافر العانی رئیس جنبش آزادی جنوب عراق

من نمی دانم و واقعا درک نمی کنم با این همه ادله و بینه و شکواییه های میلیونی مردم کردستان عراق چرا شماها چشمتان را به مرگ هزاران کرد در سال 1370 که توسط همین سازمان به قتل رسیدند، بسته اید. باید بدانید که آقای رجوی برای بیمه کردن منافع خود از خون هزاران کرد استفاده کرد و همیشه این را بیان می نمود که عزت ابراهیم معاون صدام می گفت” وقتی که تانک های برادران مجاهد را درجاده بغداد دیدم چشمم برای آینده روشن شد”.

دور باطلی از فعالیت ها و بهانه تراشی های مجاهدین 13 خرداد 1391

دور باطلی از فعالیت ها و بهانه تراشی های مجاهدین

آنچه باعث ترس و وحشت بیشتر رهبران مجاهدین میشود، نه گروه اول که خواهان رفتن به ایران هستند بلکه گروه سوم است. چرا که در شرایط فعلی هیچ کشور ثالثی حاضر به پذیرش آنها نیست و رهبران مجاهدین هم از این می ترسند که آنها هم بتدریج تمایل پیدا کنند که به ایران بروند. بنابراین ایران میتواند برای گروه سوم نیز گزینه ای مطلوب باشد که البته این موضوع از نگاه تیز مسئولین ملل متحد هم بدور نیست.

رجوی و ترفند اخراج بیماران! 13 خرداد 1391

رجوی و ترفند اخراج بیماران!

کسانی را که حد اکثر 10 تا 12 سال است به این فرقه پیوسته اند (غالبا کسانیکه در زمان صدام با این فرقه نبوده اند) و اطلاعات اندکی از مزدوریهای رجوی برای صدام و جنایاتش در عراق دارند و یا اطلاعی ندارند ولی بعد از پی بردن به ماهیت کثیف فرقه ای و ضد انسانی و شکست استراتژی آن بنای مخالفت با تشکیلات رجوی و لگاریتم ضوابط و قوانین سرکوبگرانۀ فکری و روانی آن گذاشته اند قبل از اینکه در نتیجۀ تحولات جدید و نقل و انتقال به محل ترانزیت بتوانند فرار کرده و دست به افشاگری حداقل در رابطه با مناسبات سکتاریستی و فرقه ای دستگاه رجوی بزنند تصفیه کند

نامه مجاهدین به دبیرکل ملل متحد و بازهم فریبکاری و دروغ 10 خرداد 1391

نامه مجاهدین به دبیرکل ملل متحد و بازهم فریبکاری و دروغ

مجاهدین که طی سی سال گذشته تلاش کرده اند خیانت و هر حرکت ضد ملی و میهنی شان را تنها تحت عنوان”مبارزه با جمهوری اسلامی ایران” سرپوش بگذارند، حال میخواهند همین ترفند را در رابطه با ملل متحد نیز به پیش ببرند و ضمن متهم کردن آقای کوبلر به همکاری با دولت ایران، اقدامات وی را غیر قانونی و جانبدارانه وانمود کنند مبنی بر اینکه:” مجاهدین بر روی خط قرمز هرگونه دخالت رژیم ایران در پرونده مخالفان این رژیم در اشرف و لیبرتی تأکید می کنند چیزیکه مارتین کوبلر پیوسته آن را نادیده می گیرد”.

نیروهای فرقه رجوی در مصاحبه هایشان واقعیات را نخواهند گفت! 10 خرداد 1391

نیروهای فرقه رجوی در مصاحبه هایشان واقعیات را نخواهند گفت!

واقعیت اینست که رجوی، روابط و مناسبات تشکیلاتی فرقه خود را به گونه ای شکل داده است که اعضاء برای انجام کوچکترین کارهای اجرایی و روزانه هم نیازمند هماهنگی و چک با مسئولین خود هستند چه رسد به تصمیم گیری برسر آینده شان و خروج از سازمان و پناهندگی! پیش بینی برای کسانی که سالیان در این فرقه بوده اند کار زیاد دشواری نیست که موضوع نشستها و فضای کمپ موقت ترانزیت این روزها به چه گونه ای است؟ از صبح تا شب نشستهای تشکیلاتی و توجیهی با نیروها برسر اینکه چطور برخورد کنید؟

ساعت شنی برای سرنوشت روبه زوال مجاهدین 10 خرداد 1391

ساعت شنی برای سرنوشت روبه زوال مجاهدین

. شنیده ها حاکی از آن است که بزودی سازمان برای فرار از بی آبرویی های بعدی مجبور به تحویل گسترده افراد ناراضی از کمپ اشرف به نیروهای عراقی باشد. آچمز بودن پذیرش مجاهدین از سوی کشورهای اروپایی و یا هرکشور دیگر کار را برای سران سازمان سخت تر کرده است. رهبران مجاهدین بخوبی می دانند که با توجه به تیز شدن امریکاییان برای خروج آنان از اشرف دیگر امیدی برای حفظ تشکیلات نخواهند ماند. افشاگری های مستمر اعضای فرارکرده با مطالب و اخبار جدید از سازمان، شرایط بسیار بدی را برای یافتن مجال اندیشه اصولی و چاره اندیشی ایجاد نموده است

سخنی با اسرای دربند کمپ اشرف و لیبرتی 10 خرداد 1391

سخنی با اسرای دربند کمپ اشرف و لیبرتی

همت کنید چه ازاشرف وچه ازلیبرتی فرارکنید وخودرا به نیروهای محافظ عراقی معرفی کنید دراین صورت خواستید نزدخانواده هایتان بازگردید که چه بهترواگرنخواستید به خارجه بروید وزندگی نو و جدیدی را بدور از کنترل تشکیلات فرقه رجوی شروع کنید. مهم اینست که ازشر رجوی رها شوید وآرامش و زندگی نوینی را استارت بزنید. ماهی را هروقت ازآب گرفته شود تازه است. رودربایستی وترس ودلهره را به کناری گذاشته وبا پس زدن موانع ذهنی وعینی استقلال خودرا بازیابید.

دیگه وقتش رسیده حاصل رزم و تلاشمان را درو کنیم 09 خرداد 1391

دیگه وقتش رسیده حاصل رزم و تلاشمان را درو کنیم

امروزهم باز به اتفاق دخترم به دفترانجمن مراجعه کردیم تا سایر خانواده های متحصن مقابل کمپ اشرف تنها نمانند ولیکن این دفعه مقابل کمپ موقت لیبرتی بست می نشینیم تا عزیزمان را درآغوش بکشیم وبا خود به خانه وکاشانه خود بازگردانیم وازاین حیث وجدانهای بیدار بشری و نهادهای حقوق بشری و خصوصا دولت مردمی عراق را به استمداد می طلبیم. خدایا برچشم انتظاری واضطراب ما خانواده های دردمند پایانی نیست

خانواده رمضانی: زمینه ملاقات با عزیزان مان را در کمپ جدید فراهم کنید 09 خرداد 1391

خانواده رمضانی: زمینه ملاقات با عزیزان مان را در کمپ جدید فراهم کنید

آقای رمضانی که در سال 1390 برای ملاقات و رهایی خواهرش به جلوی درب اشرف مراجعه نمود ولی مسئولین اشرف اجازه ملاقات به او ندادند در این رابطه اظهار داشت با شور و شوق و انگیزه بالا برای ملاقات خواهرم رفتم و همه خانواده نیز خوشحال بودند که بعد از سالها با او ملاقات می کنم و از سلامتی او مطلع می شوم ولی رجوی دیکتاتور این اجازه را نداد وقتی از ماشین پیاده شدم مادرم با شور و شوق پرسید موفق شدی؟ که وقتی جواب منفی گرفت آهی کشید و گفت خدا لعنت کند رجوی ها

عدم خاتمه یافتن حرفهای دروغ مسعود رجوی 09 خرداد 1391

عدم خاتمه یافتن حرفهای دروغ مسعود رجوی

پرونده قطور این جنایتکار از این مسئله دهها هزار برگ را در خود جای داده است. از بمب گذاری در معابر عمومی و تجمع نمازگزاران جمعه گرفته تا خمپاره زنی به ساختمان آموزش و پرورش در تبریز یا از ترور مسئولین ایرانی تا کشتن کارگران و کارمندان بعنوان سرانگشتان رژیم!! و یا از هواپیما ربایی تا جمع آوری اطلاعات نظامی مملکت در زمان جنگ عراق علیه ایران تا بلوا سازی و انفجار لوله های نفتی ایران

رجوی در اروپا! 08 خرداد 1391

رجوی در اروپا!

حال، او هم اکنون جایگاه و موقعیت مناسبی ندارد. چه در مخفیگاهش و چه احیاناً برای رسیدن به اروپا و یا به زعم خودش با آنچه که تا کنون پشت سر گذاشته، به تهران. همه چیز بسته به مذاکرات و روابط غرب با تهران دارد. کسی که حداقل با خروج از ایران، باز هم می توانست در چنین بازیهایی شرکت نکند و حال او را در مقام کارت بازی شرکت ندهند، ولی او همانگونه که نوکرطلبی را دوست دارد، ارباب طلبی را هم دوست دارد و این دو مکمل همدیگرند.

شور و شعف رجوی از گامهای رو به جنگ 08 خرداد 1391

شور و شعف رجوی از گامهای رو به جنگ

آنچه به وضوح پیداست، وحشت و نگرانی سران فرقه رجوی است که خیانت آنان در رابطه با فروش اطلاعات نظامی کشورشان به صدام حسین و اسرائیل و عربستان و وزارت دفاع آمریکا و همچنین ترور دانشمندان هسته ای ایران بر کسی پوشیده نیست و حتا برخی از مقامات آمریکایی هم آنرا کاری شرم آور توصیف نموده اند. البته رهبری مجاهدین نیز قبلاً به خیانتهای خود اشاره مستقیم کرده بود و این مسئله چیزی نیست که فقط مخالفان وی عنوان نموده باشند.

blank
blank
blank