درنگی در لحظات شکست فروغ جاویدان
این عملیات نافرجام که بعنوان نقطه آغاز شکست کامل ماشین خشونت طلبی و ماجراجویی فرقه رجوی محسوب شد بخاطر اینکه بعد از آن هرکز عملیاتی با ابعاد سابق دیگر زمینه اجرایی پیدا نکرد و صرفاً برای خالی نماندن زمان و دلگرمی بازماندگان در اردوگاه اشرف بازگشتی البته ناموفق به شکل عملیات تروریستی تحت عنوان چریک شهری انجام شد که کاملاً محدود بود و بخاطر دادن و یا حفظ روحیه افراد نگهداشته شده در کمپ اشرف انجام میگرفت
از تاورنی تا اشرف تناقض از حرف تا عمل
خانم رجوی لطفا برای یک بار هم که شده یک لحظه با خودتان صادق باشید وبگویید وقتی که در میتینگ تاورنی دم از آزادی میزدی دچارتناقض ولحظه نشدی که وقتی نیروهای تحت اسارت شما در پادگان اشرف سخنان شما را درباره آزادی میشنوند وبعد روی خودشان ببرند وبه ریش شما ببخشید به آن چهره هزاران بار رنگ و لعاب شده شما میخندند که کدام آزادی؟خانم رجوی منظورتان از آزادی یعنی شرکت در شوهای تلویزیونی واظهار ندامت و پذیرش مارک مزدوری رژیم ایران وبعد اسارت در زندانهای بنگالستان وعسکری زاده است؟
حکم مقام عالی قضایی عراق در مورد رهبران مجاهدین و تصمیم سیاسی وزارت دفاع آمریکا
مجاهدین در دل مردم ایران جای ندارند چرا که بواسطه پذیرفتن مزدوری برای صدام حسین و دادن اطلاعات مردم ایران به این دیکتاتور عرب آنچنان منفوریتی پیدا کرده اند که تا ابد قادر به پاک کردن این ننگ از چهره خویش نخواهند بود و از سویی دیگر نیروهای سیاسی با آنان متحد نخواهند شد چرا که به خاطر هژمونی طلبی سیری ناپذیر مسعود رجوی فعلا دوران کودکی خویش را سپری میکنند و به عنوان نیرویی مستقل تلقی نشده و بواسطه جنگ طلبی ذاتی شان یک نیروی ملی محسوب نمی شوند
چه کسی مسئول رنج مداوم خانواده های اعضای گرفتار در پادگان اشرف است؟
عده ای بی گناه شامل اعضای گرفتار در داخل فرقه و همچنین خانواده های رنج کشیده آنان قربانی یک پارادوکس و یک کشمکش در سیاست غرب شده اند. آن بخش از غرب که زیر نفوذ صهیونیست هاست ظاهرا با جمهوری اسلامی مشکل دارد. اما خانواده ها تنها یک مشکل دارند و آن اینست که ماه هاست در چند صد متری عزیزان خود مستقر هستند ولی معلوم نیست چرا نمی توانند با آنها آزادانه دیدار داشته باشند. چه کسی مانع است؟
کینه حیوانی رجوی ها نسبت به مردم ایران
هر روز که می گذرد عمق کینه حیوانی رجوی های ضد ایرانی نسبت به مردم ایران خودش را نشان می دهد سران فرقه اکنون حتی از مرگ هم وطنان خود خوشحال می شوند، برای خوش خدمتی به اربابان جدیدشان در برابر انفجار مسجدی در زاهدان سکوت کرده و انگار در ایران خبری نبوده و این گونه همسویی خودش را با تروریست ها نشان داد ند.
خاطرات و حقایق از وطن فروشی مجاهدین
پس از خرداد سال 60 این موضوع دیگر برای این سازمان به صورت قانونی و مشروع در آمد. چون از رسیدن به حکومت باز مانده بود و هر کاری را بی پرده انجام میداد تا آنجا که خیانت به کشور در مرام سازمان امری عادی بود و نمونه های بسیاری است که سر فرصت به آن خواهم پرداخت زیرا بسیار خوب است حقایقی که در قلب و درون ما خفه شده را بازگو کنیم اما باید در اینجا اضافه کنم اگر خیانت حزب توده را به شماره 10 نشان دهیم خیانت رجوی را باید به 100 نشان داد.
چرا نام سازمان مجاهدین را باید از لیست تروریستی حذف کرد؟
برخلاف نظریه رجوی که آمریکا و غرب سازمان مطبوعش را بخاطر معامله با جمهوری اسلامی در لیست تروریستی قرار داده،می توان گفت که آدرس واقعی را در سیاست ها و استراتژی خود آمریکا باید جستجو کرد.آنطور که آنها می گویند این مسئله اساسا اقتصادی و از روی مماشات برای روابط اقتصادی نیست! بلکه ابزاری برای پیشبرد استراتژی نوین آمریکا در قبال مسئله ایران و محقق کردن یک ایران آمریکایی درخاورمیانه بزرگ است.حال اگر تروریست ها بتوانند چنین خدمتی انجام دهند، چرا که نه؟!
بند بازی از نوع آمریکایی و استفاده از تروریستهایی مثل مجاهدین
آمریکا کلید دیگری را در زمینه تروریسم روشن میکند. این جابجایی نقش ها صورت میگیرد، این جابجایی مثل جابجایی در تماس در صحنه جنگ است. یک گروه جای خود را به گروه دیگری میدهد و خود مدتی برای استراحت یا آمادگی جهت ماموریت دیگر به عقب میرود.مدتی فرقه رجوی در محاق قرار گرفته بود و گروه ریگی در خدمت مطامع شیطان بزرگ به انجام عملیات خشونت آمیز و ترور و وحشت افکنی در منطقه مباردت می ورزید و فرقه نقش پشت جبهه آنرا بازی میکرد و به پشتبانی لجستیکی و اطلاعاتی برای آن می پرداخت.
گفتگوی صدای آمریکا با محمد محدثین یکی از سرکردگان تروریست
تلویزیون صدای آمریکا در یک اقدام مسبوق به سابقه در رابطه با حکم استیناف دادگاه فدرال آمریکا در موضوع تفحص و تجدید نظر وزارت امورخارجه آمریکا در نامگذاری تروریستی سازمان مجاهدین خلق با محمد محدثین یکی از اعضای سازمان به گفتگو نشست. تلویزیون آمریکا تأکید و اصرار داشته است که درهای صدای آمریکا به روی تمام سازمان ها و شخصیت های حقیقی و حقوقی استقبال می کند و تنها گروه های تروریستی از چنین حقی محروم هستند و صدای آمریکا خود اولین ناقض این قاعده بوده
رادیو صدای امریکا، رادیوی دولت وقت امریکا و مامور به وظیفه است
بنابراین بیایید در یک نگاه تاریخی و طولانی مدت تر لیست تروریستی آمریکایی ها را خیلی جدی نگیریم. شاید هم بقول رجوی از اول رفتن آنها در این لیست اشتباه بوده!!. لیستی که نیمی از پارلمان لبنان، دولت انتخابی ای که توسط مردم یک کشور برگزیده شده اند، تمامی ارتش یک کشور دیگر و… در آن است ولی قاتلین مردم بی گناه غزه در آن نیستند واقعا هم شاید جای رجوی و امثالهم نباشد. دوستی می گفت تروریسم بودن یا نبودن را خود تروریست تعیین می کند
سراب رجوی ها
سیاست خیانتکارانه و وطن فروشی رهبران فرقه تا به جایی رسیده است که اخیرا جان بولتن نماینده جناح جنگ طلب آمریکا در مراسم سخنرانی مریم هرزه در فرانسه شرکت کرده و به سخنرانی پرداخته و به تمجید از سیاست های وطن فروشانه رهبران فرقه پرداخت.خیانت بارتر این است که سران فرقه این عمل را یک پیروزی دانسته و فکر می کنند که سران دولت های غربی آنها را به رسمیت شناخته و مورد حمایت تمام عیار آنان قرار می گیرند.
و مردگان قلعه رجوی
به خیل ستون های سنگی ردیف شده مزار اشرف که نگاه می کنی، می توانی اسیران و بردگانی را بیاد بیاوری، که چون بردگان فراعنه نقشی این همانی در شکل دادن و ساختن اهرام شهوت و قدرت و غرور برای رجوی بازی می کنند. با این تفاوت که رجوی بر خلاف نیاکان خود از جنازه بردگان اش معابد تازه ای برای تحمیق و فریبکاری می سازد. او بجای قرار دادن قربانیان اش در لای ستون ها، آنها را به اسباب پرستش خود تبدیل می کند. مرگ امثال رحیمی ها از این منظر کاملا تراژیک و متفاوت است.