گوشه هایی از روشهای کثیف فرقه رجوی برای جمع آوری نیرو
مجاهدین در قبال ترس افراد بی جواب از دستگیری در مرز و خراب شدن پرونده دروغ دیگری مطرح میکنند، به این ترتیب که میگویند ما شماره اتوبوس ها را به پلیس داده ایم و کد و علامت خاصی با پلیس داریم که روی شیشه نصب میکنیم و ما را اصلا در مرز متوقف نمیکنند.آنها چون میدانند امکان توقف همه اتوبوسها در مرز کشورها خیلی کم است این دروغ را مطرح میکنند تا هم خیال پناهندگان را راحت کرده باشند و هم دست به بزرگنمایی سازمان زده باشند.
با تشکیل دادگاه ویژه دراستان دیالی رسیدگی به جنایات فرقه رجوی وارد مرحله تازه ای گردید
اگر سران این گروه تروریستی از کمی شعور وعقلانیت برخوردار باشند طبعا بایستی دست از این سماجت بی نتیجه دربرابر تصمیمات دولت و قوه قضائیه عراق برداشته _ شکست کامل را پذبرفته وسرانجام خودرا به رسیدگی دستگاه قضایی عراق واگذار نمایند _ که امید است چنین شود. ولی اگر سران این گروه تروریستی همچنان برخودسری ها وقانون گریزی های خود تاکید واصرار نمایند بنظر می رسد که راه دیگری جز اعمال قانون توسط پلیس امنیتی _ قضایی عراق جهت اجرای قانون بجا نمی ماند.
پیام بهزاد علیشاهی به همرزمان سابق و اسرای امروز اشرف
من نمیدانم سازمان چرا اصرار داره که شما را در اشرف نگه دارد؟ جز اینه که شما تنها سرمایه اش برای مطرح شدن هستید؟ و جز اینه که اگه شما بیرون بیائید خیلی از اسرار سر به مهر سازمان و گندکاری های داخل اشرف باز میشه که مسئولین و رهبری اصلا دوست ندارند؟ مگه اشرف قرار نبود پایگاه مرزی باشه و محل ارتش آزادیبخش؟ مگه امکان داره این ارتش دوباره مسلح بشه؟
اصرار مجاهدین بر حرف و عقیده اشتباه
وقتی در مناسبات سازمان نگاه میکردم می دیدم که واقعا اصرار بر انقلاب ایدئولوژیک درونی سازمان توسط رهبران و اعضا و هواداران آن تنها یک خریت بود.عقیده و حرفی که معنی و مفهومی نداشت و راهی به جلو برای آن باز نشد و همیشه نیز سازمان ما را مسئول به جلو نرفتن این حرف اشتباه میدانست.
باند رجوی و تعرفهی خیزش اجتماعی
تعرفه دار شدن فعالیتهای ضدایرانی مجاهدین از سوی سفارش دهندگان نیز مزید بر علت شده که نمایش ِ خیزش اجتماعی را هرچه پررنگ تر اجراء شود. سابق بر این رهبری مجاهدین به صورت کنتراتی با صدام کار می کرد و لیست کلی نیازمندیهایش را اعلام میکرد و در قبال آن پول و یا تجهیزات دریافت میداشت، پس از وی نیز مدتی اعانات از جوانب مختلف به دستشان می رسید که در جریان اغتشاشات سال گذشته به اوج رسید، اما ظاهراً پس از آن به ازای هر محصول ضدایرانی مبالغ متفاوتی پرداخت می شود.
نهادهای حقوق بشری باید درخواست خانواده ها را جدی بگیرند!
پیرو درخواست خانواده ها بد نیست نهادهای بین المللی مربوط به حقوق بشر و سازمان های موازی نسبت به شکایت خانواده ها واکنش نشان داده و با ارسال هیئت های مربوطه به قرارگاه اشرف از کل جریاناتی که در آنجا جاری است، گزارش مکتوب و مستند تهیه کنند. چنانچه خانواده ها ادعا می کننند بعید نیست سران قرارگاه در واکنش به تصمیم اعضای یا هر گونه اقدام مشابهی که خاستگاه آنها پیوستن و یا حداقل تعامل و ارتباط با خانواده ها باشد
مجاهدین به فرقه بودن خود اذعان کردند؟
با فرض پذیرش صددرصدی ادعای مجاهدین مبنی بر حقانیت چنین مکانیزمی جای طرح این سوال همیشه بوده و خواهد بود که چرا مجاهدین به افراد خود مجال و فرصت انتخاب آزاد را نمی دهند. اگر به زعم مجاهدین همین نشست های درون تشکیلاتی و نوعیت رابطه مسعود با اعضای مجاهدین راز سر به مهر ماندگاری اعضاء در اشرف است، دلیلی ندارد رجوی از مخیر گذاشتن اعضاء به ملاقات در چند متر آنطرف تر با والدین شان با هزار بهانه دروغ و واهی طفره برود.
دفاع ِ باندآدمکش رجوی از تروریست شرور عبدالحمید ریگی
باند شقی رجوی در حالی عبدالحمید ریگی را زندانی سیاسی می خواند که برخی از جنایات هولناکش شامل کشتن همسرش در خواب، ربایش تبعه های کشورهای هندوستان، آلمان و ایرلند، قاچاق مواد مخدر و گروگان گیری مردم بی گناه بلوچ به منظور اخاذی و قتل بیش از 30 نفر از مردم است.
پاتک های کهنه شده رجوی ها
اگر رجوی گرمی صداقت در گفتار و رفتارش در رابطه با قطع رابطه عاطفی اعضا با خانواده ها را داشت بهتر بود که بجای این همه تبلیغات و شانتاژ و هیاهو اجازه می داد تا اعضای او که تعدادی از آنها در شوهای تلویزیونی به نمایش گذاشته شدند در خارج از قرارگاه چند ساعتی به دور از مراقبت های ویژه تشکیلاتی با خانواده های خود ملاقات نموده و به آنان اعلام می نمودند که شما ناپدری و نامادری و ناخواهری و نابرادری و… می باشید.
این کج روِ کج نهادِ کج دل؛ درقلبِ کجی نموده منزل
مجاهدین قرار است درماه آینده دو سرفصل ننگین را گرامی بدارند؛ یعنی همان دو مقطع که از قضا میباید نسبت به آن پاسخگو باشند. اول سی خرداد که مجاهدین در این سرفصل در سال 1360 مبارزات سیاسی اجتماعی مردم را به خشونت کشانده و سه سال سابقه تحول اجتماعی در ایران را نابود کردند ؛ ودوم هفده ژوئن2003 (بهار 1382) که مریم رجوی توسط پلیس فرانسه دستگیر شد
اختلاف پنهان درون باند رجوی
براساس اظهارات یکی از افراد نزدیک به گروه تروریستی مجاهدین در انگلستان، اخیراً برخی اعضای به اصطلاح غیرمجاهد شورا، در مورد حضور خانواده ها در مقابل اردوگاه مجاهدین در عراق انتقاداتی را مطرح کردند که از طرفی نشانگر بالاگرفتن افتضاحی است که گشتاپوی مجاهدین در عراق به راه انداخته است و ملاقات اعضاء با خانواده هایشان را ممنوع کرده و از دیگر سو نشانه ای از اختلاف نظر آنان با رجوی است.
خشونت و تروریسم از مشخصه های فرقه رجوی
اگر خصوصیات و عملکرد و ارزش های مورد ادعای فرقه رجوی و فرهنگ و تحلیل های سیاسی و اقتصادی و غیره و غیره را در روی یک صفحه وارد کنیم و بعد آن صفحه را روی عوامل فوق منطبق کنیم نقاط افتراق و هماهنگی کاملاً مشخص می شود و براحتی می شود فهمید که این فرقه تا کجا خشونت و تروریسم را بعنوان اصلی ترین دست مایه رسیدن به اهداف خود انتخاب کرده و همچنان به این ابزارها دست می یازد.