فراخوان برای قیام یا اثبات انزوای مطلق
آنچه حائز اهمیت است اینکه در این دو ماه حتی یک مورد از حرکت اعتراضی مشاهده نشده و این نشان می دهد که پایگاه اجتماعی این فرقه نزدیک به صفر شده و آنها چقدر نزد ایرانیان منفور و منزوی هستند. فرقه ای که از یک سو با از دست دادن قرارگاه خود در عراق در حال فروپاشی کامل است و از سوی دیگر در داخل ایران هیچ پایگاهی ندارد. بی خود نیست که دیگر سرویس های اطلاعاتی غربی هم می خواهند آن ها را طرد کرده و بعد از استفاده ابزاری از آنان برعلیه ملت و دولت ایران، می خواهند آن ها را بعنوان دستمال کثیف شده دور بیاندازند
اشک تمساح مریم رجوی برای خانواده ها
خانم رجوی لطفا قدری حیا کنید، دروغگویی وقاحت و بیشرمی تا کی و تا کجا؟ حداقل با خودتان صادق باشید براستی مشکل شما در کمپ ترانزیت لیبرتی ملاقات اعضا با خانواده هاست؟ همان خانواده هاییکه درسال 68 با انقلاب نکبتی و من درآوردیت که در حقیقت یک کودتای سیاسی و نظامی برعلیه رهبران معترض در راس سازمان بود، طومار آنها را درهم پیچید؟ همان خانواده هایی که می گفتید کانون فساد هستند و باید از اساس منفجر شوند.
مرد ناشریف
او مسئول روابط خارجی فرقه رجوی و دفتر اصلی سازمان در بغداد بود. و در حقیقت نماینده اصلی رجوی درملاقات با رهبران حزب بعث، استخبارات و سازمان امنیت عراق، به شمارمیرفت. درتمامی ملاقاتهای مسعود رجوی با صدام حسین ودیگراعضای دولت حضور داشت. کلیه اطلاعات سری مربوط به ارتش ایران وفعالیتهای اقتصادی ازکانال وی به سازمان اطلاعات وامنیت عراق داده میشد.
رجوی بر سر دو راهی انتخاب بین نابودی و اضمحلال
اگر بخواهند از لیست سیاه تروریستی خارج شده و آمریکا آنها را به صورت رسمی بعنوان مزدور بپذیرد، می باید قرارگاه اشرف را تخلیه نمایند و این امر به این معناست که کلیه افراد اسیر در شرایطی 180 درجه متفاوت با شرایط اشرف قرار گرفته و امکان جدائی از فرقه برایشان مهیا شده و با توجه به واقعیات درون این فرقه شدت ریزش آن قدر زیاد خواهد بود که دیگر نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از تاک نشان و دفتر این فرقه بسته خواهد شد.
افعی درون رجوی
آمریکا حتی اگر به اندازه سیاهی لشگر هم روی رجوی و نیروهایش حساب می کرد؛ اجازه تخلیه اشرف رو نمی داد. همه این را فهمیده اند به جز شاگرد کودن کلاس. واسه همین اینقدر آشفته و پریشان و عصبی اند. این عصبانیت و سردرگمی را می توان از موضعگیری ها و بهانه جویی های مستمرشان فهمید. می گویند به کمپ لیبرتی که محل اسکان 5500 نظامی آمریکایی بوده نمی رویم؛… اما حاضریم برویم بیابانهای مرز عراق و اردن…
آنچه حائز اهمیت است اینکه مسئله اشرف با صلح و صفا تمام شود
این موجود البته مبتلا به خودبزرگ بینی مفرط هم هست. ته دل اش هیچ وقت نمی خواهد با کمتر از دبیر کل سازمان ملل و ریاست کل اتحادیه اروپا، وزیر خارجه و رئیس جمهور آمریکا پالوده بخورد. اما اطمینان داشته باشید برای نه پالوده خوردن که برای گرفتن یک عکس با این مقامات هر کاری را لازم باشد انجام می دهد. نگاه اش به جماعت سناتور و کنکره چی و پارلمانتر هم نگاه از بالا است، اینکه تا چه اندازه مقدور افتد به این بسته است که اینها از کار افتاده باشند یا صفر کیلومتر…
برای رسیدن به”آزادی” چه باید کرد؟
ما میبایست مدافع منافع خانواده های رنج کشیده باشیم که متأسفانه هیچ عنایتی به آن نمیشود و هر طرف صرفا به منافع سیاسی خود فکر میکند. خواست رجوی حفظ ساختار فرقه ای تشکیلات خود و ایزوله نگاه داشتن افراد از دنیای خارج است و فعلا به یمن برخورد فوق العاده ضعیف و تدافعی طرف های این قضیه، نه تنها به این خواسته خود رسیده بلکه ظاهرا می بایست از وی متشکر و ممنون هم بود و جایزه و پاداش هم داد و به این نتیجه رسید که دیگر تروریست نیست.
دوستان امریکایی، بدترین دشمنان مجاهدین
در هفته های اخیر، مقامات و سیاستمدارن بازنشستۀ امریکا که بسیاری از آنها به دریافت پول از سازمان مجاهدین و یا یکی از شرکت های پوششی این گروه تروریستی اعتراف کرده اند با هجوم همه جانبۀ رسانه ای، سازمان ملل و دولت امریکا را متهم نموده اند که برخلاف میل مجاهدین، آن ها را به سکونت در شرایط غیر قابل تحمل در کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی)، مجبور کرده است.
وضعیت مجاهدین در فهرست تروریستی منوط به جابجایی آن ها است
علی رغم آن که مجاهدین کماکان در آمریکا رسماً گروهی تروریستی تلقی می شود، این کشور به گونه ای مجاهدین را زیر پر و بال گرفته، یک پایگاه سابق آمریکایی در عراق را برای 3 هزار عضو مجاهدین ساکن اشرف باز نگه داشته است و سعی دارد کشور سومی را که احتمالاً آن ها را بپذیرد پیدا کند، چرا که نه ایران و نه عراق آنان را نخواهند پذیرفت.
مجاهدین از راه ترور کسب درآمد می کنند
«ریچارد سیلورستین» ضمن تروریست خواندن گروه مجاهدین از حامیان این فرقه به شدت انتقاد کرد. سیلورستین منبع درآمد مجاهدین را ترور هایی خواند که برای سازمان موساد در ایران انجام می دهند و اضافه کرد: بدون شک موساد خوب پول می دهد! وی گفت: معلوم نیست حمایتهای «آلن درشوویتز» وکیل آمریکایی که در حمایت از اسرائیل زبان زد است از گروه مجاهدین در قبال چه مقدار پول صورت گرفته است؟ من که شوکه می شوم اگر او خود را ارزانتر از ۵۰۰۰۰ دلار فروخته باشد.
مجاهدین و تلاش برای گریز از سرنوشت محتوم
مجاهدین از یک سو تلاش میکنند این پیام را به مخاطبین شان بدهند که آنها میخواهند از وضعیت بد و غیر قابل تحمل کمپ موقت ترانزیت – که در تبلیغات هیستریک مجاهدین به زندان و اردوگاه کار اجباری تشبیه شده است – به مرز اردن بروند و از سوی دیگر میتواند تستی بر واقعیات انکار ناپذیری باشد که هنوز مجاهدین نمی خواهند باور کنند که شرایط، تغییر جدی کرده است و عزم جهانی بر این است که پرونده مجاهدین را به هر نحوی شده ببندند.
انتقال چهارصد نفر دیگر به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی)
خانم رجوی در اطلاعیه قبلی خود درخواست انتقال تمام نیروهای اشرف و کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) را به مرز اردن با هزینه سازمان داده بودند، و در یک واکنش شتاب زده و در عین حال التماس آمیز از خانم کلینتون خواسته بودند شما ما را از لیست تروریستی در بیاورید متقابلا من تمام اسیران اشرف را به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) انتقال میدهم. خود اطلاعیه سازمان گویای ورشگستگی ایدوئولوژیک، سیاسی، وتشکیلاتی سازمان را بخوبی به نمایش می گذارد.