پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
تکرار اراجیف صد بار مصرف شده ملیجک فرقه رجوی 25 اسفند 1390

تکرار اراجیف صد بار مصرف شده ملیجک فرقه رجوی

آقای ابریشمچی بجای خوش رقصی برای مریم و مسعود اندکی واقع بین باش تا متوجه شوی که دیگر زمانی برای فروپاشی اشرف باقی نمانده است و به جای این اراجیف صد بار تکرار شده واقعیت های موجود سازمان را برای دیگران مطرح کنید که البته باید گفت شما حتی جرات این کار را هم ندارید.بهتر است دهان کثیف تان را در مورد مردم ایران باز نکنید چرا که مردم ایران به خوبی به خیانت و جنایت های شما و سازمان تان پی بردند و دیگر زمانی نیست که شما روی این خیانت های سرپوش بگذارید.

پاسخی به یاوه گویی های رجویها 25 اسفند 1390

پاسخی به یاوه گویی های رجویها

این افراد به پادگان اشرف دعوت میشدند و به مدت 4 روز در مقر خالد یا همان بیمارستان سابق فرماندهی اشرف مستقر می گردیدند.آنها ضمن توجیه سیاسی و دادن خط و خطوط با هدف جمع آوری امضا بر علیه شورای حکومتی در دوره ریاست آقای جعفری و ایاد علاوی به شهرهای مختلف عراق اعزام میگردیدند. این افراد به مثابه پیمانکار نیروی انسانی کار میکردند و پول هنگفتی به جیب میزدند.

پدران و مادران در حسرت نگاهی 25 اسفند 1390

پدران و مادران در حسرت نگاهی

همه خانواده ها فقط آرزو داشتند از دور عزیز خود را ببینند اما” رجوی” از این هم دریغ می کرد و فقط خانواده ها را سنگسار می کردند! ای وای بر سنگین دلان، وای بر سیه دلان! پدران و مادران زیادی در حسرت دیدار عزیزان خود با چشمان باز و منتظر از دنیا رفتند، عده ای هم حسرت بدل، داغدار شدند و خبر کشته شدن عزیز خود را شنیدند،” آقای رجوی” لااقل اجازه بده کسانی که زنده ماندند و خود را با هزاران سختی به کنار اشرف رساندند، فقط گل خود را بو کنند، گل زیبای خود را از دور نگاه کنند

جنگ نرم و بازی با کارت مجاهدین 25 اسفند 1390

جنگ نرم و بازی با کارت مجاهدین

ترور دانشمندان ایرانی و اعتراف مقامات امریکایی به استفاده موساد از عناصر مجاهدین پالس روشنی از طرح دراز مدتی ست که سیاستگذاران پنتاگون، سیا و سرویس جاسوسی موساد تدوین و عملی کرده اند.به نظر می رسد تبیین و استفاده از راهکار منطقی و مبتنی بر اهداف مرحله ای و روشن در جلوگیری از طعمه شدن عناصر مجاهدین از سوی بیگانگان و دشمنان ملت بزرگ ایران در شرایط کنونی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وضعیت اسفبار قربانیان فرقه رجوی بواقع عبرت انگیز است 24 اسفند 1390

وضعیت اسفبار قربانیان فرقه رجوی بواقع عبرت انگیز است

چهره خسته و درهم شکسته و رنجور بچه ها را دیدم بغضی گلویم را فشار داد! بمانند آوارگان فلسطینی کوله بارشان را به دوش انداخته بودند و در صفی بلند منتظر این بودند که از بازرسی بدنی نیروهای عراقی رد شوند و از زیر دیتکتور عبور کنند! کسانی که با هزار امید و آرزو دل به وعده های پوچ و بی اساس شیاد بزرگ قرن خوش کردند و حاصل عمرشان چیزی جز پشیمانی و باختن نبود!

وقتی رسانه ها تروریسم مجاهدین – امریکا ـ اسرائیل را تطهیر می کنند 24 اسفند 1390

وقتی رسانه ها تروریسم مجاهدین – امریکا ـ اسرائیل را تطهیر می کنند

ایالات متحده در گذشته بارها بدون پوشش خبری مناسب در رسانه ها از تروریسم حمایت کرده است (و تروریسم دولتی خود را پیش برده است). اما این داستان حمایت اسرائیل از مجاهدین موضوع مبهم و رویداد حاشیه ای نیست. ما از حمایت امریکا از شبه نظامیان جنایتکار کلمبیایی حرف نمی زنیم، موضوعی که هرگز به منافع امریکایی ها ضرری وارد نکرده است. موضوع تعارض قریب الوقوع با ایران، که با بیانیه های دروغ و تبلیغات جنگ میهن پرستانه افراطی آلوده شده است، مطمئناً پوشش خبری مناسبی داشته است. این موضوع روز است.

توطئه های جدید مجاهدین خلق برای چهارشنبه سوری 24 اسفند 1390

توطئه های جدید مجاهدین خلق برای چهارشنبه سوری

ولی به هرحال این سازمان تروریستی و بعبارتی گروه جنایتکار آنقدر زبون و ذلیل نزد خدا و خلق است که حتی جرات و توان چنین اقدامی را نداشته و ذلیلانه با فریب و نیرنگ , قصد شایعه سازی و ایجاد هرج و مرج با تماس های جعلی را دارد. حنایش نزد ملت ایران رنگی ندارد و نخواهد داشت و بی گمان مردم و جوانان تیزفهم و روشنفکر ایران زمین دغل های اینان را می شناسند و بخوبی می دانند چگونه از پس نیرنگ های بی ثمر مجاهدین برآیند.

خانم قجر عدم تخلیه اشرف دیگر توجیه پذیر نیست!! 24 اسفند 1390

خانم قجر عدم تخلیه اشرف دیگر توجیه پذیر نیست!!

اگر وی در باره برچیدن دوربین ها و نبودن نفرات پلیس عراق در داخل کمپ و کمبود امکانات و آب و برق حرف می زند کمپ موقت ترانزیت باز هم به همان شیوه قبلی توسط نیروهای عراقی هدایت می شود پس مریم چگونه دم از دست یافتن به اطمینانهای حداقل حرف می زند اگر این کمپ تبدیل به زندان برای نفرات اشرف شده است پس چرا مریم باز هم راضی شده که تعدادی دیگر را به این زندان روانه کند؟

بیانیه اعضای جدا شده از فرقه رجوی در پاسخ به نامه مریم رجوی به خانم کلینتون 23 اسفند 1390

بیانیه اعضای جدا شده از فرقه رجوی در پاسخ به نامه مریم رجوی به خانم کلینتون

. فرقه رجوی ازهمان روز اول انتقال 400 نفر از نیروها که اکثر آنها از میان فرماندهان رده بالا وسرسپرده انتخاب شده بودند به کمپ ترانزیت لیبرتی تبلیغات شدیدی را درخصوص شرایط مناسب کمپ وبرخوردهای نامناسب نیروهای ناظر ملل متحد و ارتش عراق آغاز کرده است. تا تلاش نماید با براه انداختن هو و جنجال که هنر ماهوی این فرقه تروریستی است از انتقال ما بقی نیروها به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) جلوگیری نماید. به جزموارد یاد شده فرقه رجوی اهداف سیاسی و تشکیلاتی زیر را دنبال میکند.

آغاز و پایان توتالیتاریسم مجاهدین 23 اسفند 1390

آغاز و پایان توتالیتاریسم مجاهدین

انتقال افراد از اشرف به کمپ موقت ترانزیت و از بین رفتن حصارهای تشکیلاتی که عناصر مجاهدین بیش از سه دهه تحت شستشوی مغزی سیستماتیک قرار داشتند چه تاثیر و پیامدهایی خواهد داشت؟ تجربه ی تاریخی حاکی از این است که توتالیتاریسم در رویارویی با عقلانیت انتقادی و دنیای دموکراتیک محو و کمرنگ خواهد شد پس بزودی شاهد جدایی تعداد زیادی از عناصر و کادرهای تشکیلاتی مجاهدین و بازگشت آنان به دنیای آزاد خواهیم بود.

ادامه جنبیدن های اشرف 23 اسفند 1390

ادامه جنبیدن های اشرف

اگر نگاهی به آن همه تبلیغات و مهمانی ها و سخنرانی ها و ولخرجی ها و… که رجوی ها و بقیه جیره خواران خارج کشوری اش برای حفظ اشرف کرده بودند بیاندازیم به خوبی به عمق ضربه کمرشکن و استراتژیکی که آنها بابت جمع شدن اسارتگاه اشرف دریافت کرده اند پی خواهیم برد و بیشتر خواهیم فهمید که رجوی ها چقدر پلید، ضعیف و بی بوته هستند و هر جا احساس کنند زور دارند قانون شکن و پیرو قانون جنگ بوده و هر کجا احساس کنند زور طرف مقابل زیاد است، زبون، ذلیل، خوار، حقیر و مطیع خواهند بود.

فراخوان برای قیام یا اثبات انزوای مطلق 23 اسفند 1390

فراخوان برای قیام یا اثبات انزوای مطلق

آنچه حائز اهمیت است اینکه در این دو ماه حتی یک مورد از حرکت اعتراضی مشاهده نشده و این نشان می دهد که پایگاه اجتماعی این فرقه نزدیک به صفر شده و آنها چقدر نزد ایرانیان منفور و منزوی هستند. فرقه ای که از یک سو با از دست دادن قرارگاه خود در عراق در حال فروپاشی کامل است و از سوی دیگر در داخل ایران هیچ پایگاهی ندارد. بی خود نیست که دیگر سرویس های اطلاعاتی غربی هم می خواهند آن ها را طرد کرده و بعد از استفاده ابزاری از آنان برعلیه ملت و دولت ایران، می خواهند آن ها را بعنوان دستمال کثیف شده دور بیاندازند

blank
blank
blank