مجاهدین خلق یا خائنان پلید؟
چهره واقعی مجاهدین خلق، به عنوان یک گروه تروریستی خیانتکار، در حرکات دشمنانه اخیر اسرائیلی ها علیه جمهوری اسلامی، به روشنی آشکار شد. به علاوه، لابی اسرائیل در امریکا، ایپک، در دستور کار خود پتانسیل مجاهدین را به عنوان نیروی وکالتی خود، نگه داشته است. جاستین ریموندو با انتقاد از کنگره امریکا و نامیدن آن با عنوان « سرزمین اشغال شده توسط اسرائیل»، می نویسد: « لابی اسرائیل، اختاپوسی است با بازوهای بسیار که مجاهدین خلق تنها یکی از آن هاست: همه آن ها به یک بدن متصل هستند و آن حکومت اسرائیـــل و سرویس های جاسوسی آن است.»
ضرب الاجل مجاهدین خلق برای تخلیه کمپ اشرف و بعد از آن؟
در عراق هم همدردی برای گروه بسیار اندک بوده بدان دلیل که صدام حسین از آنها برای سرکوب اعتراض های کردها در سال ۱۹۹۱ استفاده کرد.”چگونه قاتل پسران خود را بپذیریم؟” این سؤالی است که عدنان الشمانی عضو شیعه پارلمان عراق اخیراٌ در کنفرانسی که با حمایت دولت در بغداد و برای اعتراض به حضور مجاهدین خلق برقرار شده بود، مطرح کرد. آقای شمانی گفت که تصمیم بستن کمپ اشرف از طرف”اکثریت پارلمان و اکثریت مردم عراق حمایت شد. هیچکس به جز عراقی ها حق ندارد اراده خود را بر خاک عراق تحمیل کند.”
شکست رجوی در عراق، آغاز یک فصل جدید!
پوسته فرقه تروریستی رجوی از جای دیگری در حال تغییر است.جایی که هنوز آنان را در لیست نگه داشته و مابه ازای آن خواستار چیزهای دیگری هستند.گروه رجوی سال ها است که خواسته های آنان را اجابت کرده و اعلام آمادگی بیش از آن نیز نموده اند.اما طرف مقابل دنبال دریافت تضمین هایی است که فعلا در رجوی سراغ ندارد.بعبارتی سیاست 9 سال گذشته عراق در قبال تروریست های محبوب،پیگیری و اجرای اوامر آمریکا است.
خانواده ها، نمایندگان ساکنین کمپ، خواستار راه حلی سریع و صلح آمیز هستند
در حال حاضر چیزی حدود چهارصد تن از خانواده های گروگانها در جلوی دروازه های کمپ هستند. آنها با هدف آزاد سازی عزیزانشان و جلوگیری از صدمات بیشتر به آنها خود را به این محل رسانده اند. اینها و تنها اینها هستند که نمایندگان واقعی افراد خانواده های به گروگان گرفته شده خود هستند. چرا صدای این ها هنوز هم شنیده نمی شود؟ چرا سازمانهای بین المللی ترجیح میدهند آنها را اصلا نادیده بگیرند؟
اخراج مجاهدین ازعراق و آینده رجوی
بعد از هیاهوی فراوان فرقه رجوی، دادن پیام های مقاومت و تن ندادن به جابجایی؛ بالاخره مریم رجوی در 20 دسامبر توافق این فرقه را بطور مشروط! برای خروج از پادگان اشرف و انتقال به شهرک آزادی پذیرفت. پذیرش ناگهانی از جانب مریم رجوی جای این سوال را باقی گذاشته؛ که علت پافشاری و به کشتن دادن نیروهای این فرقه تا کنون چه بوده است. عملکرد این فرقه در گذشته وحال نشان داده است که این گروه هیچ علاقه ایی برای حفظ جان نیروهای خود نداشته و تنها از این نیروها به عنوان سپر انسانی و سوء استفاده های تبلیغاتی بهره برداری کرده است.
سوابق شیوه های فریب در مجاهدین خلق
درابتدای انقلاب نیز تلاشهای اولیه برای جذب نفرات با فریب اقدام برای تحقق شعارهای عدالت جویانه و اسلامخواهی و ترقیخواهانه برای دانش آموزان کم سن و سال دبیرستانی انجام گرفت. بتدریج تاثیر خواسته های تشکیلات از نفرات به اعضا تفهیم شد و آنگاه بعد از فاز سیاسی و با شروع اقدامات مسلحانه از سوی سازمان و با فرمانی همه مخفی شدند. نفرات موظف شدند دستور تشکیلاتی را رعایت نمایند.
جهان ایستاد و اشرف فرو ریخت!
علیرغم 9 سال سرکشی از قانون کشور میزبان و به اسارت نگه داشتن 3400 عضو سازمان تروریستی مجاهدین در پادگان اشرف،میلیون ها دلار هزینه لابی گری در جلسات مارکتینگ سیاست غرب،انتشار لیست های تبلیغاتی و دروغین چند میلیونی حمایت برای حفاظت از اشرف،صدها هزار ساعت کار پوشالی تشکیلات سرگردان در اروپا، ده روز دیگر«اشرف» فرو می ریزد و پایان رجوی در عراق رقم میخورد!
چراغ قرمز غرب به رجوی
کارشناسانی که برای حلّ معضل کمپ اشرف تلاش می کنند، رهبری مجاهدین را متّهم می کنند به این که نیروهایش را در کمپ اشرف به گروگان گرفته تا در قبال آزادی آن ها، آمریکا این گروه را از فهرست سازمان های تروریستی خارج سازد. این کارشناسان هشدار داده اند که مریم رجوی در صورتی که خواسته هایش محقّق نشود، ممکن است با پایان یافتن ضرب الاجل دولت عراق برای تخلیۀ اشرف، در این اردوگاه حمّامی از خون به راه بیاندازد.
جوامع بین المللی و دولت عراق مانع از خونریزی دوباره در کمپ اشرف شوند
بخوبی میتوان حدس زد که بازار صحبتهای هیجانی و پخش فیلم های اکشن سینمایی که یکی مثل رامبو تک و تنها یک کشوری را آزاد میکنه برای تحریک نیروها بسیار داغ است! تعریف کردن خاطرات سال 60 و خانه های تیمی و میلیشیا و درگیریهای خیابانی و زد و خوردهایی که 100 تا یکی هم راست و واقعیت نداره از طرف قدیمیترها برای جوانتر ها که حسابی آنها را آماده بی مهابا شهید شدن کنند.
لحظات سرنوشت ساز، تخلیه اشرف تنها راه ممکن
جای دارد به خانم مریم عضدانلو و سایر رهبران مجاهدین گوشزد کرد که تا وقت باقی است دست به انتخاب بزنند از مسعود رجوی کاملا فاصله بگیرند با زیر تیغ بردن ذهن بیمار وی به ضرب الاجل دولت دموکراتیک عراق احترام گذاشته و به راهکار تخلیه ی مسالمت آمیز اردوگاه اشرف بیندیشند.در لحظات حساس کنونی، خانواده ها در سراسر ایران و دنیا در انتظار در آغوش کشیدن عزیزان و فرزندان تحت اسارتشان در اشرف هستند.
بحرانی تر شدن وضعیت قرارگاه اشرف و یک دندگی رجوی
یک دندگی و زورگوئی رجوی در این میان کاملا عیان می باشد.در حال حاضر هیچ چشم اندازی که حاکی از حل شدن این مناقشه بصورت مسالمت آمیز باشد وجود ندارد. مسعود رجوی حساب میکند که پای اجرای هر کدام از این طرح ها که وسط بیاید، دیگر نمی تواند روی چیزی به اسم تشکیلات مجاهدین خلق حساب باز کند. یعنی مساله فقط ریزش نیرو در اجرای این طرحها نیست، بلکه کنترل بر هر تعداد نیروی باقی مانده مهمترین دغدغه رجوی است که آنرا حاضر نیست از دست بدهد.
رجوی سرمایه هایش را از قرارگاه اشرف خارج می کند
تعداد ساکنین کمپ اشرف در طی چند ماه گذشته از سه هزار و چهارصد نفر به سه هزار و دویست نفر تقلیل یافته است و اکنون دویست نفری که در این چند ماه”گم شده بودند” یکی یکی در کشورهای اروپایی”ظاهرمی شوند”. سه هفته قبل نه تن از وفاداران رجوی که قبلا از کانادا به کمپ برده شده بودند به کانادا برگشتند. این حرکت با هماهنگی دولت کانادا و نماینده سازمان ملل در عراق (یونامی) با مسعود رجوی و معاونینش در کمپ و با اطلاع دولت عراق انجام گرفت.