بازی رجوی دجال با جان دیگران از روی افلاس و درماندگی
هر چند ادعاها و تبلیغات گوبلزی مجاهدین خود بخود نشان میدهد که رجوی جنایتکار در چه بن بستی گیر کرده است اما آخرین حربه او که از قضا یکی از پلید ترین چهرهای او را نمایان کرد نشان از افلاس و فلاکت مطلق رجوی خائن دارد.او در چند روز گذاشته از قول افرادی که آنها را زندانی سیاسی می نامد پیام هایی را در سایت های خود درج کرده است که در این پیام ها این افراد علیه جمهوری اسلامی موضع گرفته اند.
رهبر عقیدتی مجاهدین و ضرورت تصمیم گیری معقول
حال سران فرقه ی ستیزه جوی مجاهدین در شرایط سخت و تنگنای خفه کننده ای بسر می برند چرا که هرگز تسلیم واقعیت ها نشدند و فروتنانه در برابر مسائل و رویدادهای مهم جامعه خویش قرار نگرفتند. غرور کاذب و مضحک رهبر عقیدتی مجاهدین موجب گردید تا مجاهدین سالیان دراز با توجیه های غیر منطقی به رفتارها و مواضعی متوسل شوند که بیزاری مردم ایران را از آنان موجب گردد.
در درون فرقه رجوی بوی ۳ انشعاب می آید
انشعاب اول به رهبری مهدی ابریشمچی با مریم عضدانلوخواهد بود. ضربه ی سال 63 از طرف مسعود به مهدی، درمهدی تا امروز به کینه تبدیل شده است و اینها در درون فرقه تنها خواهند ماند و چون تا امروز تنها گرداننده نیروها و حامی مسعود بوده اند به همین خاطر این دو زوج متضاد دوست ندارند چنین شود. می خواهند با نام مسعود هنوز بر نیروهای فرقه رهبری کنند.
رجوی تروریست در سوگ عبدالحمید تروریست
کسی که روزی دستور ترور افراد را در منازل و در جلوی چشم کودکان و زنان را برای تیم های عملیاتی خود در تهران و سایر شهرها صادر می نمود انتظاری غیر از این نمی رود که به حمایت از اشخاصی بپردازد که سر سربازان ایرانی را با کارد بریده اند و فیلم آنرا با افتخار در تلویزیون های غرب به نمایش گذاشتند.موضع گیری و محکوم کردن اعدام این تروریست نشان دیگری از همرزمی و همکاری تنگاتنگ فرقه رجوی با این گروه جنایت کار در منطقه شرق کشور مان می باشد
مجاهدین در آستانه ۳۰ خرداد
ما در استانه 30 خرداد هستیم جنگ سازمان با خانواده های اعضا خودش است آیا کسی فکر میکرد؟ هر کس آمده تا بچه اش را پس بگیرد. و فی الواقع سازمان کاملا در محاصره است. این سازمان که میخواست جهانی را فتح کند امروز در این ایام نفس های آخرین تشکیلاتی خود را در عراق میزند و برای این پسرفت هر روز به جنایت بزرگتری در ساحت انسانی دست می یابد.
هنگامه اخراج تروریستهای مجاهدین فرا رسیده است
نقش سازمان مجاهدین خلق در دهها انفجار داخل ایران که منجر به کشته شدن بسیاری از غیر نظامیان مرد و زن و کودک شد بر کسی پوشیده نیست،لیکن آنچه که برای ما بسیار اهمیت دارد فعالیت های این سازمان در عراق وتجاوز و ستمی است که به مردم رواداشته است.عراقی ها ممکن نیست جنایات تروریستی مجاهدین خلق را در سرکوب انتفاضه قهرمانانه ملی سال 1991 با همکاری نیروهای باند معدوم بعثی فراموش کنند.
گوشه هایی از روشهای کثیف فرقه رجوی برای جمع آوری نیرو
مجاهدین در قبال ترس افراد بی جواب از دستگیری در مرز و خراب شدن پرونده دروغ دیگری مطرح میکنند، به این ترتیب که میگویند ما شماره اتوبوس ها را به پلیس داده ایم و کد و علامت خاصی با پلیس داریم که روی شیشه نصب میکنیم و ما را اصلا در مرز متوقف نمیکنند.آنها چون میدانند امکان توقف همه اتوبوسها در مرز کشورها خیلی کم است این دروغ را مطرح میکنند تا هم خیال پناهندگان را راحت کرده باشند و هم دست به بزرگنمایی سازمان زده باشند.
با تشکیل دادگاه ویژه دراستان دیالی رسیدگی به جنایات فرقه رجوی وارد مرحله تازه ای گردید
اگر سران این گروه تروریستی از کمی شعور وعقلانیت برخوردار باشند طبعا بایستی دست از این سماجت بی نتیجه دربرابر تصمیمات دولت و قوه قضائیه عراق برداشته _ شکست کامل را پذبرفته وسرانجام خودرا به رسیدگی دستگاه قضایی عراق واگذار نمایند _ که امید است چنین شود. ولی اگر سران این گروه تروریستی همچنان برخودسری ها وقانون گریزی های خود تاکید واصرار نمایند بنظر می رسد که راه دیگری جز اعمال قانون توسط پلیس امنیتی _ قضایی عراق جهت اجرای قانون بجا نمی ماند.
باند رجوی و تعرفهی خیزش اجتماعی
تعرفه دار شدن فعالیتهای ضدایرانی مجاهدین از سوی سفارش دهندگان نیز مزید بر علت شده که نمایش ِ خیزش اجتماعی را هرچه پررنگ تر اجراء شود. سابق بر این رهبری مجاهدین به صورت کنتراتی با صدام کار می کرد و لیست کلی نیازمندیهایش را اعلام میکرد و در قبال آن پول و یا تجهیزات دریافت میداشت، پس از وی نیز مدتی اعانات از جوانب مختلف به دستشان می رسید که در جریان اغتشاشات سال گذشته به اوج رسید، اما ظاهراً پس از آن به ازای هر محصول ضدایرانی مبالغ متفاوتی پرداخت می شود.
نهادهای حقوق بشری باید درخواست خانواده ها را جدی بگیرند!
پیرو درخواست خانواده ها بد نیست نهادهای بین المللی مربوط به حقوق بشر و سازمان های موازی نسبت به شکایت خانواده ها واکنش نشان داده و با ارسال هیئت های مربوطه به قرارگاه اشرف از کل جریاناتی که در آنجا جاری است، گزارش مکتوب و مستند تهیه کنند. چنانچه خانواده ها ادعا می کننند بعید نیست سران قرارگاه در واکنش به تصمیم اعضای یا هر گونه اقدام مشابهی که خاستگاه آنها پیوستن و یا حداقل تعامل و ارتباط با خانواده ها باشد
پیام بهزاد علیشاهی به همرزمان سابق و اسرای امروز اشرف
من نمیدانم سازمان چرا اصرار داره که شما را در اشرف نگه دارد؟ جز اینه که شما تنها سرمایه اش برای مطرح شدن هستید؟ و جز اینه که اگه شما بیرون بیائید خیلی از اسرار سر به مهر سازمان و گندکاری های داخل اشرف باز میشه که مسئولین و رهبری اصلا دوست ندارند؟ مگه اشرف قرار نبود پایگاه مرزی باشه و محل ارتش آزادیبخش؟ مگه امکان داره این ارتش دوباره مسلح بشه؟
اصرار مجاهدین بر حرف و عقیده اشتباه
وقتی در مناسبات سازمان نگاه میکردم می دیدم که واقعا اصرار بر انقلاب ایدئولوژیک درونی سازمان توسط رهبران و اعضا و هواداران آن تنها یک خریت بود.عقیده و حرفی که معنی و مفهومی نداشت و راهی به جلو برای آن باز نشد و همیشه نیز سازمان ما را مسئول به جلو نرفتن این حرف اشتباه میدانست.